Több komplex problémám van

Turizmus

Utazási iroda, repjegy motor, kastélyszálló vagy programturizmus? Nincs olyan területe a turizmusnak, amiben ne lenne tapasztalatunk. Speciális, az iparágra szabott megoldásaink már bizonyítottak.

Tovább

Nem tudom hogy fogjak hozzá

Megfelelő döntést, csak megfelelő információ alapján lehet hozni. Engedje, hogy segítsünk megérteni online helyzetét és lehetőségeit. Pár óra konzultációval rengeteg felesleges időt és pénzt spórolhat.

Tovább

B2B

Ipar, tanácsadás, informatika? Egyedi terméket, szolgáltatást kínál, ahol nehéz megtalálni az ügyfeleket, óriási a verseny és hosszú a sales ciklus? Ehhez egyedi módszerek kellenek, mi pedig ismerjük őket!

Tovább

Több csatornás konverzió elemzés

Ahhoz, hogy világos képet kapjunk arról, melyik csatorna mennyiben járult hozzá egy-egy konverzióhoz a weboldalunkon, többcsatornás konverzió elemzést kell végeznünk, illetve figyelembe vennünk az ún. attribúciós modelleket.

Tovább

Remarketing a Google Ads-zel

A remarketing-listáknak két fajtájuk van, attól függően, hol hozzuk azokat létre: a Google Ads-ben és a Google Analytics-ben. Mindkét remarketing alkalmazható a Search, Shopping, YouTube és Display hálózatokon...

Tovább

Mennyibe kerül a Google Ads-zel hirdetni

Egy Google Ads kampány ára alapvetően két részből tevődik össze: egyrészt az ügynökségnek/szakértőnek fizetett díjból, aki a kampányt felállítja és kezeli, valamint a hirdetési büdzséből, amit közvetlenül...

Tovább

Online marketing: mit érdemes mérni és hogyan?

Pontosan beállított online mérésekkel világosan láthatjuk, hogy mely online megjelenéseink hoznak eredményt, és melyek nem, és ez alapján optimalizálhatjuk költéseinket. A Google Analytics ebben segít.

Tovább

SEO vs. Google Ads

A keresőoptimalizálás célja, hogy az organikus keresési találatok között előkelő helyen jelenjünk meg, míg a Google Ads a fizetett találati listán biztosítja ugyanezt. Hogyan támogatják egymást?

Tovább

Mi mindenhez kell értenie egy vállalati online marketingesnek?

A gyorsan és dinamikusan változó online marketing szakterületen nehéz megállapítani, hogy egy új online marketinges kollégának milyen ismeretekkel és kompetenciákkal kell rendelkeznie az adott pozícióhoz.

Tovább

Tájékoztató a Covid-19 koronavírus kapcsán

Kedves Partnerük!

Sok más céghez hasonlóan, kollégáink egészségének megóvása érdekében a WebMa csapata nagyrészt home office-ban dolgozik, de a hirdetési kampányok kezelése, valamint vállalt online marketing feladataink ellátása zavartalan.

Elérhetőek vagyunk emailben és vezetékes-, valamint mobilszámainkon. A kollégáinkkal történő személyes találkozóra korlátozottan van lehetőség, de Google Meet videómegbeszélésre - egyeztetett időpontban - természetesen rendelkezésre állunk.

Tájékoztató a Covid-19 koronavírus kapcsán

Üdvözlettel:
WebMa csapata

Bezár