- Online marketing tanácsadás
- Online marketing tréning
- Google Ads
- YouTube hirdetések
- Google Analytics
- Facebook hirdetések
- Tiktok hirdetés
- Waze hirdetés
- Linkedin hirdetések
- Twitter hirdetések
- Quora hirdetések
- Piac és versenytárs elemzés
- Üzleti profil alapján
- Online marketing probléma szerint
- Kereső- és konverzió-optimalizált weboldal készítése
- Komplex csomagok
Webmarketing > Szolgáltatások > Online marketing probléma szerint > Több komplex problémám van
Több komplex problémám van
Szuper, profi csapat, aki nem elég, hogy tökéletesen ért ahhoz, amit csinál, de még kedvesek és segítőkészek is! :-)
Köszönjük azt a rengeteg ügyfelet, akik az általatok készített Google Ads hirdetésekre jöttek!
Dobák Zsolt Fenyőharaszt Kastélyszálló
Turizmus
Utazási iroda, repjegy motor, kastélyszálló vagy programturizmus? Nincs olyan területe a turizmusnak, amiben ne lenne tapasztalatunk. Speciális, az iparágra szabott megoldásaink már bizonyítottak.
TovábbNem tudom hogy fogjak hozzá
Megfelelő döntést, csak megfelelő információ alapján lehet hozni. Engedje, hogy segítsünk megérteni online helyzetét és lehetőségeit. Pár óra konzultációval rengeteg felesleges időt és pénzt spórolhat.
TovábbTöbb csatornás konverzió elemzés
Ahhoz, hogy világos képet kapjunk arról, melyik csatorna mennyiben járult hozzá egy-egy konverzióhoz a weboldalunkon, többcsatornás konverzió elemzést kell végeznünk, illetve figyelembe vennünk az ún. attribúciós modelleket.
TovábbRemarketing a Google Ads-zel
A remarketing-listáknak két fajtájuk van, attól függően, hol hozzuk azokat létre: a Google Ads-ben és a Google Analytics-ben. Mindkét remarketing alkalmazható a Search, Shopping, YouTube és Display hálózatokon...
TovábbMennyibe kerül a Google Ads-zel hirdetni
Egy Google Ads kampány ára alapvetően két részből tevődik össze: egyrészt az ügynökségnek/szakértőnek fizetett díjból, aki a kampányt felállítja és kezeli, valamint a hirdetési büdzséből, amit közvetlenül...
TovábbOnline marketing: mit érdemes mérni és hogyan?
Pontosan beállított online mérésekkel világosan láthatjuk, hogy mely online megjelenéseink hoznak eredményt, és melyek nem, és ez alapján optimalizálhatjuk költéseinket. A Google Analytics ebben segít.
TovábbSEO vs. Google Ads
A keresőoptimalizálás célja, hogy az organikus keresési találatok között előkelő helyen jelenjünk meg, míg a Google Ads a fizetett találati listán biztosítja ugyanezt. Hogyan támogatják egymást?
TovábbMi mindenhez kell értenie egy vállalati online marketingesnek?
A gyorsan és dinamikusan változó online marketing szakterületen nehéz megállapítani, hogy egy új online marketinges kollégának milyen ismeretekkel és kompetenciákkal kell rendelkeznie az adott pozícióhoz.
Tovább