- Online marketing tanácsadás
- Online marketing tréning
- Google Ads
- YouTube hirdetések
- Google Analytics
- Facebook hirdetések
- Tiktok hirdetés
- Waze hirdetés
- Linkedin hirdetések
- Twitter hirdetések
- Quora hirdetések
- Piac és versenytárs elemzés
- Üzleti profil alapján
- Online marketing probléma szerint
- Kereső- és konverzió-optimalizált weboldal készítése
- Komplex csomagok
Webmarketing > Szolgáltatások > Quora hirdetések
Quora hirdetések
Hatékony B2B online marketing Quora hirdetésekkel
A Quora igen népszerű platform, ha B2B iparág online marketing tevékenységéről van szó. A privát-, valamint vállalati Quora profil létrehozása éppoly fontos, mint a speciális szakmai célcsoportok elérésére alkalmas fizetett Quora hirdetések. A pontos eredménymérés és a legmegfelelőbb kampányformátum kiválasztása egyaránt fontos Quora hirdetéseink sikeressége szempontjából.
Korábban saját erőből próbáltuk megoldani weboldalunk marketingjét, azonban ez kevés eredményt hozott. Amióta a WebMára bíztuk a keresőoptimalizálást és a hirdetési kampányainkat, érezhetően megnőtt a potenciális érdeklődők száma, és mindez költséghatékonysággal párosult.
“A webma csapatával a sokadik nemzetközi b2b lead generáló kampányt csináljuk. Volt módom dolgozni 15-20 ügynökséggel Európa-szerte, és nyugodtan mondhatom azt, hogy a Webma a legjobbak közé tartozik. Magyar viszonylatban nálunk ők a preferált performance ügynökség, ha eredményt szeretnék.”
Mit kínálunk?
- Kampánystratégia tervezése Quora csatornára vagy komplex B2B online marketing stratégiai tervezése
- Weboldal, landing oldal alkalmassági elemzése és optimalizálása a hirdetési kampányok indítása előtt
- Quora kampánytervezés (a kitűzött üzleti célokhoz illeszkedve)
- Quora oldali konverziómérések felállítása
- Quora hirdetési kampány felállítása
- Quora hirdetések kezelése, optimalizálása, kampányriport és javaslatok a teljesítmény növelésére
Amennyiben Önnek nem csak egy digitális marketing ügynökségre, hanem egy megbízható, profi partnerre van szüksége B2B területen, vegye fel velünk a kapcsolatot!
Elégedett ügyfeleink B2B iparágban
Kiemelt kompetencia területek
- Szoftver/IT
- Gépipar/ipari berendezések
- Mezőgazdasági gyártók
- Logisztika/szállítmányozás
- Autóipar
- Raktártechnika
- Bigdata/Business Intelligence
- Pénzügyi szolgáltatások
Komplex szolgáltatások
Nem tudja mérni az online eredményeit? Kérjen Analytics tanácsadást és segítünk megoldani a problémáját!
ÉrdekelStratégiai tanácsadás
Amennyiben átfogó, a vállalat egész online marketing stratégiáját érintő változtatásokban gondolkodik, érdemes igénybe venni online stratégiai tanácsadás szolgáltatásunkat.
TovábbTwitter hirdetések
A Twitter speciálisan bizonyos célországokban, pontosan meghatározott szakmai célcsoportok elérését tudja célzottan biztosítani (pl. IT, marketing). Ha USA piacra dolgozunk, akkor szintén logikus választás lehet a Twitter hirdetés.
TovábbLinkedIn hirdetések
A LinkedIn nem olcsó hirdetési platform, kifejezetten B2B hirdetők számára javasoljuk: Ha egy lead nagy üzleti értéket képvisel, akkor érdemes pontosan célzott LinkedIn hirdetésekben gondolkodnunk.
TovábbHatékony érkezési oldal
Az érkezési oldal honlapunknak az az oldala, amelyre a látogató a linkre – Pay Per Click hirdetésre, keresőbeli találatra, bannerre stb. – kattintva megérkezik. Az érkezési oldal célja, hogy konkrét...
TovábbTöbb csatornás konverzió elemzés
Ahhoz, hogy világos képet kapjunk arról, melyik csatorna mennyiben járult hozzá egy-egy konverzióhoz a weboldalunkon, többcsatornás konverzió elemzést kell végeznünk, illetve figyelembe vennünk az ún. attribúciós modelleket.
TovábbMi is az a Google Analytics
A Google Ads a legnagyobb és legismertebb keresőmotor, a Google online hirdetési rendszere, amely napjaink internet felhasználóinak több, mint 90%-át eléri. A rendkívüli lefedettségnek köszönhetően...
TovábbMiért fontos integráltan kezelnünk online megjelenéseinket?
Teljesen mindegy, hogy a B2C szektorban vagy B2B területen működünk, nagyon fontos, hogy komplex onlie marketing stratégiával rendelkezzünk és minden online eszköz, csatorna az üzleti célunk elérését támogassa.
TovábbLead-generálás a B2B piacon
A B2B marketing sok tekintetben eltér a B2C marketingtől, például az eltérő célcsoport és a hosszabb és komplexebb vásárlási döntési folyamatt miatt.
TovábbHogyan gondozzuk hatékonyan lead-jeinket? Hasznos tippek B2B hirdetőknek
A B2B marketingben kulcsfontossáú az ún. leadgondozási folyamat, amelynek lényege, hogy a kezdeti érdeklődőkből végső soron ügyfeleink legyenek.
Tovább