Online marketing tréning

Tudjon meg többet az online marketingről!

Ha tényleg komolyan gondolja az online marketinget, akkor elengedhetetlen, hogy cégen belül legyen dedikált felelőse. Ez lehet új főállású munkatárs, de lehet egy meglévő kolléga is, aki a munkaideje egy részében fog dedikáltan az online marketinggel foglalkozni, de kis cég esetén ez sok esetben a cégvezető látja el ezt a feladatot. Kritikusan fontos, hogy a feladat felelőse pontosan átlássa milyen feladatok várnak a cégre, és milyen tudás, valamint idő szükséges ezen feladatok elvégzésére.

Online marketing tréning

Döntéshozó alapozó tréning

Amennyiben nincs dedikált marketinges, és a cégvezető felel az online marketing feladatokért, kiemelten fontos, hogy legalább a legfontosabb információkkal és összefüggésekkel tisztában legyen. Döntéshozói tréningünk ebben segít.

Tovább

AdWords tréning

Kezdőtől a haladó szintig. Akár házon belül, saját maga kezeli kampányait, akár ppc ügynökséggel dolgozik, AdWords tréningünk segít Önnek maximálisan kiaknázni az AdWords hirdetésekben rejlő lehetőségeket!
 
 

Tovább

Analytics tréning

Alapszintű Analyitcs tréningünket minden online marketinggel foglalkozó cégvezető vagy marketinges számára ajánljuk. Haladó Analytics tréningünk elsősorban a komoly online aktivitással rendelkezők számára lehet hasznos.
 

Tovább

Vegye fel velünk a kapcsolatot és kérje testreszabott tréning ajánlatunkat!

Marketing HR szolgáltatások

Amennyiben új marketing munkatárs felvételét tervezi a céghez, amely előtt szeretne meggyőződni a jelentkező valós kompetenciáiról, szakmai rátermettségéről, ajánljuk marketing HR szolgáltatásunkat.

Tovább

Egyedi marketing tanácsadás

Több mint 13 éves szakmai tapasztalatunknak köszönhetően ismerjük a marketing szakma minden területét, bármilyen egyedi marketing probléma megoldásában segítséget nyújtunk.

Tovább

AdWords kampány tanácsadás

Ha már rendelkezik AdWords kampányokkal, azonban nem hozzák a várt eredményeket, AdWords tanácsadásunk során a kampányok átvilágítása után hasznos tanácsokat adunk, miket lenne szükséges módosítania a hatékonyság növelése érdekében.

Tovább

AdWords kampány tervezése

Online marketing kampány indítása előtt, fontos hogy megválaszoljunk néhány elengedhetetlen kérdést, hogy ki tudjuk választani a számunkra leghatékonyabb hirdetési típust (szöveges, képi, videó)...

Tovább

Mit tudhatok meg az Analyticsből

A rövid válasz az, hogy mindent, ami az oldalon történik. Megismerhetjük a látogatóink összetételét: nem, kor, földrajzi eloszlás, hogy milyen eszközt használnak, illetve hogy jártak-e már korábban az oldalon...

Tovább

Google AdWords kampány

Mik azok a kulcsszavak, hogyan épül fel egy AdWords fiók, milyen beállítási lehetőségek vannak és hogyan optimalizáljuk a kampányaink teljesítményét?

Tovább

Mi kell egy sikeres AdWords kampányhoz?

Mi az AdWords ügynökség feladata és milyen felelőssége van az ügyfélnek abban, hogy a fizetett ppc hirdetések hozzák a várt eredményt? Az AdWords nem oldja meg alapvető stratégiai problémáinkat.

Tovább

Online marketing: mit érdemes mérni és hogyan?

Pontosan beállított online mérésekkel világosan láthatjuk, hogy mely online megjelenéseik hoznak eredményt és melyek nem és ez alapján optimalizálhatjuk költéseinket. A Google Analytics ebben segít.

Tovább

SEO vs. Google AdWords

A kersőoptimalizálás célja, hogy az organikus keresési találatok között előkelő helyen jelenjünk meg, míg az AdWords a fizetett találati listán biztosítja ugyanezt. Hogyan támogatják egymást?

Tovább