Online marketing tanácsadás

Hogy az online költés ne csak tanulópénz legyen

Az online marketing egy hihetetlenül gyorsan fejlődő, óriási terület, ahol hatványozottan igaz, hogy az információ hatalom. Az AdWords, Analytics, a közösségi média, a tartalom marketing mind csak egy-egy szelete ennek az óriási univerzumnak. Az elmúlt 13 évben rengeteg iparágban dolgoztunk a legkisebbektől a legnagyobbakig, számos problémával szembesültünk és oldottuk meg őket sikeresen. Bár minden online marketing probléma különbözik, egy dologban mégis egyformák: az amatőr, félprofi, vagy “sufni” megoldások soha nem működnek, viszont rengeteg időt és pénzt visznek el. Ha szeretné megspórolni a tanulópénzt, a legrövidebb és leghatékonyabb utat választani, mindenképp érdemes konzultálnia egy szakértő csapattal. A teljesség igénye nélkül az alábbi konzultáció típusokat kínáljuk:

Online marketing tanácsadás
  • Kezdőknek: Hogyan fogjak hozzá? - útmutató azoknak, akik csak most ismerkednek az online marketinggel
  • Online marketing konzultáció - ha egy vagy több konkrét problémára keresi a választ, vagy gyors tanácsra van szükségre egy adott projekben
  • Stratégiai tanácsadás - Koncepciótól a részletes tervig. Ismerje meg a WebMa módszereit és ajánlatát

Akár meglévő kampányával kapcsolatosan szeretne kérdezni, akár új kampány indítását tervezi, szakértő, teljeskörű tanácsadással állunk rendelkezésére.

Segítünk meghatározni, hogy mit, hogyan érdemes mérni. Megtaláljuk a hibákat a jelenlegi beállításokban és korrigáljuk őket. Akár kezdő, akár haladó Analytics felhasználó, a WebMa minden esetben tud segíteni Önnek.

Érdemes belső marketingest felvenni? Ha igen, milyen kompetenciával kell rendelkeznie? Hogyan válasszuk ki a megfelelő embert? Komplex HR szolgáltatásunk segít a fenti kérdésekben.

Stratégiai tanácsadás

Amennyiben átfogó, a vállalat egész online marketing stratégiáját érintő változtatásokban gondolkodik, érdemes igénybe venni stratégiai tanácsadás szolgáltatásunkat.
 
 

Tovább

Egyedi marketing tanácsadás

Több mint 13 éves szakmai tapasztalatunknak köszönhetően ismerjük a marketing szakma minden területét, bármilyen egyedi marketing probléma megoldásában segítséget nyújtunk.

Tovább

Marketing HR szolgáltatások

Amennyiben új marketing munkatárs felvételét tervezi a céghez, amely előtt szeretne meggyőződni a jelentkező valós kompetenciáiról, szakmai rátermettségéről, ajánljuk marketing HR szolgáltatásunkat.

Tovább

Nem az online marketing a szakterülete, mégis szeretné megérteni az alapvető folyamatokat? Jelentkezzen hozzánk tanácsadásra!

Google AdWords

A WebMa az elsők között kezdett el Google AdWords hirdetésekkel foglalkozni itthon 2005-ben. Az elmúlt 13 évben folyamatosan feljesztettük tudásunkat és képeztük magunkat. Szinte nincs olyan iparág, piac vagy üzleti helyzet, amelyben ne rendelkeznénk...

Tovább

Google Analytics

A Google Analyitcs a jelenleg elérhető legprofibb webstatisztika szolgáltatás, amely ingyenes, így mindenki számára hozzáférhető. A tapasztalat szerinte azonban, a rengeteg adat megléte még nem igazán segít a cégvezetőkön és marketingeseken...

Tovább

Facebook hirdetések

Ahhoz, hogy Facebook hirdetési kampányaink hozzák a várt eredményt, az üzleti célunknak megfelelő hirdetésformátumot, célzást, mérést kell alkalmaznunk. Ebben nyújtunk szakértő segítséget.

Tovább

Miért bízzuk szakértőre az AdWords kampányt?

Az AdWords kampány akkor lesz nyereséges, ha megfelelő számú, valós érdeklődőt tudunk a weboldalunkra érkeztetni, ahol aztán hatékonyan meg tudjuk szólítani őket és rávenni arra, hogy végrehajtsák...

Tovább

Hatékony érkezési oldal

Az érkezési oldal honlapunknak az az oldala, amelyre a látogató a linkre – Pay Per Click hirdetésre, keresőbeli találatra, bannerre stb. – kattintva megérkezik. Az érkezési oldal célja, hogy konkrét...

Tovább

Milyen egy hatékony Google AdWords hirdetés

Az AdWords kampány akkor lesz nyereséges, ha megfelelő számú, valós érdeklődőt tudunk a weboldalunkra érkeztetni, ahol aztán hatékonyan meg tudjuk szólítani őket és rávenni arra, hogy végrehajtsák...

Tovább

Online marketing: mit érdemes mérni és hogyan?

Pontosan beállított online mérésekkel világosan láthatjuk, hogy mely online megjelenéseik hoznak eredményt és melyek nem és ez alapján optimalizálhatjuk költéseinket. A Google Analytics ebben segít.

Tovább

SEO vs. Google AdWords

A kersőoptimalizálás célja, hogy az organikus keresési találatok között előkelő helyen jelenjünk meg, míg az AdWords a fizetett találati listán biztosítja ugyanezt. Hogyan támogatják egymást?

Tovább

Mennyire gondosan kezeli ügynöksége az Ön AdWords kampányait?

Megbízóként nehéz megítélnünk, hogy az AdWords kampányaink kezelésével megbízott ügynökség az elvárható gondossággal és alapossággal jár-e el, mivel nagyon speciális szaktudást igénylő területről van szó.

Tovább