Facebook hirdetések

Találja meg célközönségét a legnagyobb közösségi médiumon!

Profi PPC ügynökségként integrált online kampánykezelési megoldásokat is kínálunk ügyfeleink számára, AdWords kampányok mellett Facebook kampányok stratégiai tervezését, a kampánymérések és a kampányok felállítását, valamint kezelését is vállaljuk. Fontos, hogy az Ön valamennyi online hirdetése egy célt szolgáljon, integráltan szolgálva az Ön céljait, valamennyi hirdetési felület sajátosságait kihasználva erősítsék egymást kampányai.

Mind a hatékony AdWords, mind a hatékony Facebook kampányok speciális szaktudást igényelnek, melyet a WebMa egy kézből nyújt Önnek.

Facebook kampányok kezelése

Ha az Ön üzleti céljainak elérésére a Facebook hirdetések javasoltak, a WebMa csapata segít a kampányok kezelésében.
 

Tovább

Facebook hirdetési fiók audit

Ha Ön már használ Facebook hirdetéseket, de nem hozzák a várt eredményt, egyszeri audit szolgáltatásunk keretében részletes javaslatokat adunk a teljesítmény javításához.

Tovább

WebMa Facebook hirdetési szolgáltatások

Teljeskörű megoldás

A Facebook kampányok sikerességét meghatározó összes tényezőnek kiemelt jelentőséget tulajdonítunk, és valamennyire odafigyelünk a kampányok felállítása és kezelése során: megfelelő mérések, iparági benchmarkok, szakszerű célzások, optimális hirdetésformátum stb.

Konverziós mérések beállítása

A Facebook hirdetések hatékonyságának megítéléséhez elengedhetetlenül fontos a megfelelő mérések felállítása (facebook pixel, egyedi konverziók, weboldal események) és az egyedi célközönségek beállítása, gyűjtése (remarketing listák, hasonló közönségek, mentett közönségek stb.), valamint a hirdetések cél url-jeinek ún. utm paraméterezése.

Ideális hirdetésformátum

Minden Facebook kampánycél és üzenet más és más. A Facebook esetében különösen fontos, hogy a legmegfelelőbb hirdetési formátumot válasszuk ki az üzenetünk közvetítésére, mert csak ez biztosíthatja számunkra a kitűzött kampánycélok elérését.

Úttörő megoldások

Folyamatosan követjük a Facebook hirdetési formátumok, újabb és újabb hirdetési lehetőségek megjelenését, hogy ügyfeleink számára a legújabb, leginnovatívabb és legmegfelelőbb megjelenési lehetőséget javasoljuk, ezzel biztosítva számukra versenyelőnyt a versenytársakkal szemben.

Átlátható kampánykezelés és riportok

A Facebook hirdetési fiók és az ehhez kapcsolódó Facebook oldal minden esetben az Ön tulajdonában marad, a WebMa csupán ügynökségi partnerként fér hozzá a fiókhoz. Folyamatosan tájékoztatjuk Önt a kampánykezelésről, a kampányok eredményéről pedig rendszeres riportokat biztosítunk.

Nemzetközi tapasztalat

Napi szinten kezelünk nem csupán Magyarországra, de külföldre célzott Facebook kampányokat is. Idegen nyelvű kampányok kezelését is vállaljuk (pl. angol, német, francia, dán, norvég), így biztosítva Ön globális marketing stratégiájának integrált megvalósítását. Rálátásunk van nem csupán a hazai, hanem a nemzetközi Facebook hirdetési megoldásokra is.

Nem tudja mérni az online eredményeit? Kérjen Analytics tanácsadást és segítünk megoldani a problémáját!

  Érdekel

Facebook kampányok kezelése

Ha az Ön üzleti céljainak elérésére a Facebook hirdetések javasoltak, a WebMa csapata segít a kampányok kezelésében

Tovább

Facebook hirdetési fiók audit

Ha Ön már használ Facebook hirdetéseket, de nem hozzák a várt eredményt, egyszeri audit szolgáltatásunk keretében részletes javaslatokat adunk a teljesítmény javításához.

Tovább

Stratégiai online marketing tanácsadás

Az online marketing egy hihetetlenül gyorsan fejlődő, óriási terület, amelyben hatványozottan igaz, hogy az információ hatalom. Az AdWords, Analytics, a közösségi média, a tartalom marketing mind csak egy-egy szelete ennek az óriási univerzumnak.

Tovább

Célzási lehetőségek az AdWordsben és a Facebookon

Napjainkban rengeteg olyan adat áll rendelkezésünkre, amelyeket hasznosítva potenciális ügyfeleink pontosan célozhatóvá válnak és amelyeknek segítségével személyre szabott hirdetéseket jeleníthetünk meg...

Tovább

Remarketing az Adwords-zel

A remarketing listáknak két fajtája van: a Google AdWords remarketing lista és a Google Analytics remarketing közönség. Mindkét remarketing alkalmazható a Search, Shopping, YouTube és Display hálózatokon...

Tovább

Google hálózatok

Alapvetően két fő hálózatot különböztetünk meg: a keresési (Search) és a tartalmi (Display) hálózatot. Ennek megfelelően a hirdetések vagy a keresőben vagy egy weboldalon jelennek meg, annak...

Tovább

A 8 legmenőbb Facebook hirdetési funkció

A Facebook hirdetési rendszere folyamatosan fejlődik, változik, újabb és újabb újdonságok jelennek meg. Cikkünkben bemutatjuk a szerintünk legmenőbb funkciót, ha Facebook-on szeretnénk hirdetni.

Tovább

Online marketing: mit érdemes mérni és hogyan?

Pontosan beállított online mérésekkel világosan láthatjuk, hogy mely online megjelenéseik hoznak eredményt és melyek nem és ez alapján optimalizálhatjuk költéseinket. A Google Analytics ebben segít.

Tovább

Mi kell egy sikeres AdWords kampányhoz?

Mi az AdWords ügynökség feladata és milyen felelőssége van az ügyfélnek abban, hogy a fizetett ppc hirdetések hozzák a várt eredményt? Az AdWords nem oldja meg alapvető stratégiai problémáinkat.

Tovább