- Online marketing tanácsadás
- Online marketing tréning
- Google Ads
- YouTube hirdetések
- Google Analytics
- Facebook hirdetések
- Tiktok hirdetés
- Waze hirdetés
- Linkedin hirdetések
- Twitter hirdetések
- Quora hirdetések
- Piac és versenytárs elemzés
- Üzleti profil alapján
- Online marketing probléma szerint
- Kereső- és konverzió-optimalizált weboldal készítése
- Komplex csomagok
Webmarketing > Szolgáltatások > Facebook hirdetések
Facebook hirdetések
Találja meg célközönségét a legnagyobb közösségi médiumon!
Profi PPC ügynökségként integrált online kampánykezelési megoldásokat is kínálunk ügyfeleink számára, Google Ads kampányok mellett Facebook kampányok stratégiai tervezését, a kampánymérések és a kampányok felállítását, valamint kezelését is vállaljuk. Fontos, hogy az Ön valamennyi online hirdetése egy célt szolgáljon, integráltan szolgálva az Ön céljait, valamennyi hirdetési felület sajátosságait kihasználva erősítsék egymást kampányai.
Mind a hatékony Google Ads, mind a hatékony Facebook kampányok speciális szaktudást igényelnek, melyet a WebMa egy kézből nyújt Önnek.
Facebook kampányok kezelése
Ha az Ön üzleti céljainak elérésére a Facebook hirdetések javasoltak, a WebMa csapata segít a kampányok kezelésében.
Facebook hirdetési fiók audit
Ha Ön már használ Facebook hirdetéseket, de nem hozzák a várt eredményt, egyszeri audit szolgáltatásunk keretében részletes javaslatokat adunk a teljesítmény javításához.
Tovább“A WebMa csapatával a sokadik nemzetközi b2b lead generáló kampányt csináljuk. Volt módom dolgozni 15-20 ügynökséggel Európa-szerte, és nyugodtan mondhatom azt, hogy a WebMa a legjobbak közé tartozik. Magyar viszonylatban nálunk ők a preferált performance ügynökség, ha eredményt szeretnék.”
Orosz Pál Bluekvark
WebMa Facebook hirdetési szolgáltatások
Teljeskörű megoldás
A Facebook kampányok sikerességét meghatározó összes tényezőnek kiemelt jelentőséget tulajdonítunk, és valamennyire odafigyelünk a kampányok felállítása és kezelése során: megfelelő mérések, iparági benchmarkok, szakszerű célzások, optimális hirdetésformátum stb.
Konverziós mérések beállítása
A Facebook hirdetések hatékonyságának megítéléséhez elengedhetetlenül fontos a megfelelő mérések felállítása (facebook pixel, egyedi konverziók, weboldal események) és az egyedi célközönségek beállítása, gyűjtése (remarketing listák, hasonló közönségek, mentett közönségek stb.), valamint a hirdetések cél url-jeinek ún. utm paraméterezése.
Átlátható kampánykezelés és riportok
A Facebook hirdetési fiók és az ehhez kapcsolódó Facebook oldal minden esetben az Ön tulajdonában marad, a WebMa csupán ügynökségi partnerként fér hozzá a fiókhoz. Folyamatosan tájékoztatjuk Önt a kampánykezelésről, a kampányok eredményéről pedig rendszeres riportokat biztosítunk.
Nemzetközi tapasztalat
Napi szinten kezelünk nem csupán Magyarországra, de külföldre célzott Facebook kampányokat is. Idegen nyelvű kampányok kezelését is vállaljuk (pl. angol, német, francia, dán, norvég), így biztosítva Ön globális marketing stratégiájának integrált megvalósítását. Rálátásunk van nem csupán a hazai, hanem a nemzetközi Facebook hirdetési megoldásokra is.
Nem tudja mérni az online eredményeit? Kérjen Analytics tanácsadást és segítünk megoldani a problémáját!
ÉrdekelFacebook kampányok kezelése
Ha az Ön üzleti céljainak elérésére a Facebook hirdetések javasoltak, a WebMa csapata segít a kampányok kezelésében
TovábbFacebook hirdetési fiók audit
Ha Ön már használ Facebook hirdetéseket, de nem hozzák a várt eredményt, egyszeri audit szolgáltatásunk keretében részletes javaslatokat adunk a teljesítmény javításához.
TovábbStratégiai online marketing tanácsadás
Az online marketing egy hihetetlenül gyorsan fejlődő, óriási terület, amelyben hatványozottan igaz, hogy az információ hatalom. Az Google Ads, Analytics, a közösségi média, a tartalom marketing mind csak egy-egy szelete ennek az óriási univerzumnak.
TovábbCélzási lehetőségek a Google Adsben és a Facebookon
Napjainkban rengeteg olyan adat áll rendelkezésünkre, amelyeket hasznosítva potenciális ügyfeleink pontosan célozhatóvá válnak és amelyeknek segítségével személyre szabott hirdetéseket jeleníthetünk meg...
TovábbRemarketing a Google Ads-zel
A remarketing listáknak két fajtája van: a Google Ads remarketing lista és a Google Analytics remarketing közönség. Mindkét remarketing alkalmazható a Search, Shopping, YouTube és Display hálózatokon...
TovábbGoogle hálózatok
Alapvetően két fő hálózatot különböztetünk meg: a keresési (Search) és a tartalmi (Display) hálózatot. Ennek megfelelően a hirdetések vagy a keresőben vagy egy weboldalon jelennek meg, annak...
TovábbA 8 legmenőbb Facebook hirdetési funkció
A Facebook hirdetési rendszere folyamatosan fejlődik, változik, újabb és újabb újdonságok jelennek meg. Cikkünkben bemutatjuk a szerintünk legmenőbb funkciót, ha Facebook-on szeretnénk hirdetni.
TovábbHirdetéscélzási lehetőségek Facebook-on
Pár évvel ezelőtt még igazán egyszerű és fapados volt a Facebook hirdetési rendszere, mára már azonban a Facebook rendszerén belül is rengeteg lehetőség kínálkozik. Ezeket összefoglaltuk cikkünkben.
TovábbFacebook hirdetések - a leggyakoribb tévhitek
A Facebook hirdetésekkel kapcsolatban is számos tévhit kering az interneten, melyek félrevezetik a potenciális vagy aktuális hirdetőket. Ezeket összegyűjtöttük és megcáfoltuk!
Tovább