- Online marketing tanácsadás
- Online marketing tréning
- Google Ads
- YouTube hirdetések
- Google Analytics
- Facebook hirdetések
- Tiktok hirdetés
- Waze hirdetés
- Linkedin hirdetések
- Twitter hirdetések
- Quora hirdetések
- Piac és versenytárs elemzés
- Üzleti profil alapján
- Online marketing probléma szerint
- Kereső- és konverzió-optimalizált weboldal készítése
- Komplex csomagok
Webmarketing > Szolgáltatások > Piac és versenytárs elemzés
Online marketing piac- és versenytárselemzés
Csinálja jobban, mint versenytársai!
Az online markting lényege a verseny. A felhasználó - különösen az okostelefonok korában - már nincs korlátozva az információhoz való hozzáférésben. Egy kattintással számos opció közül választhat, és ha nem tetszik neki a mi ajánlatunk, akkor nem is fog habozni továbblépni a következő ajánlatra. Keményen hangzik, de online tényleg csak a legjobbaknak van esélye, ezért nagyon fontos, hogy tisztában legyünk azzal, hogy kikkel és milyen piacon kell versenyeznünk. Piac- és versenytárs-kutatásaink, valamint a saját helyzetünket feltáró auditok ebben nyújtanak hatékony segítséget.
„A DMSONE termékek értékesítésének elválaszthatatlan része a jó online marketing. Mi úgy látjuk, hogy a SEO, a Google Ads és a többi eszköz kezelése már egy külön tudománnyá nőtte ki magát, amik használathoz profi, erre specializálódott csapat kell. Nálunk ezeket a feladatokat a WebMa támogatja. Ennek köszönhetően közel 50 százalėkkal gyarapodtak az online megkereséseink!”
Kereki Viktor értékesítési igazgató - DMSone
Versenytárskutatás
Komplex versenytárs- és piackutatás a jelenlegi online marketing helyzet megismeréséhez. A kutatás fókusza és mélysége egyedi igények alapján kerül meghatározásra. Például webshopok esetén különösen nagy hangsúlyt kap a checkout folyamat, míg B2B weboldalak esetében inkább a tartalom marketing és konverziós tölcsér kidolgozására fókuszálunk.
Usability elemzés
Alapvetően azt vizsgálja, hogy mennyire felhasználóbarát a jelenlegi weboldal, milyen hiányosságok tapasztalhatóak, amelyek gátolják az üzleti sikerességet, illetve milyen “best practice” ötletek vannak jelen a hazai és nemzetközi vezető versenytársak esetében, amelyeket érdemes megismerni.
Kulcsszókutatás
A kulcsszókutatás értelme, hogy megismerjük a közönségünk milyen kifejezéssekkel keres rá az általunk kínált termékre/szolgáltatásra. Melyek a népszerű keresőszavak? Hogyan alakul a szezonális keresési trendjük? A megfelelő kucsszavak haszálata nem csak a keresőoptimalizálás (SEO), hanem a Google Ads esetében is kiemelten fontos, illetve költséghatékony eszköz.
SEO audit
A SEO audit a többi kutatástól eltérően, nem a többi versenytársra, hanem a saját weboldalunkra koncentrál. Elsősorban egy technikai jellegű elemzés, amelynek célja, hogy feltárja azokat a komoly hiányosságokat, amelyek megakadályozzák a kereső robotokat az oldalunk megfelelő feltérképezésében, ezáltal rontják az üzleti hatékonyságunkat és sikerességünket a jó pozícióban történő megjelenésre.
Szüksége van profi piac- vagy versentárskutatásra? Vegye fel velünk a kapcsolatot!
Stratégiai tanácsadás
Amennyiben átfogó, a vállalat egész online marketing stratégiáját érintő változtatásokban gondolkodik, érdemes igénybe venni online stratégiai tanácsadás szolgáltatásunkat.
TovábbGoogle Ads kampány audit
Amennyiben szeretné Google Ads kampányát magának felállítani, vagy már meglévő kampányának átalakításához lenne szüksége szakszerű segítségre, a Google Ads audit szolgáltatásunkat ajánljuk.
TovábbOnline marketing tréning
Online marketing tréning során segítségét nyújtunk az online marketingért felelős munkatársak szakszerű tréningelésében, oktatásában.
TovábbMennyibe kerül egy kattintás a Google Ads-ben
A kattintási költség határozza meg, hogy a Google Ads-ben mennyit kell fizetnünk, ha valaki rákattintott a hírdetésünkre. Ez a szám leegyszrűsítve a hirdetésekért fizetett összeg elosztva a kattintások...
TovábbMennyibe kerül a Google Ads-zel hirdetni
Egy Google Ads kampány ára alapvetően két részből tevődik össze: egyrészt az ügynökségnek/szakértőnek fizetett díjból, aki a kampányt felállítja és kezeli, valamint a hirdetési büdzséből, amit közvetlenül...
TovábbKulcsszavak
Az egyik legfontosabb lépés a keresőmarketing esetén a megfelelő kulcsszavak megtalálása. Ha például japán autókhoz való autóalkatrészt árulunk, el kell döntenünk, hogy a japán autóalkatrész vagy pedig...
TovábbMi kell egy sikeres Google Ads kampányhoz?
Mi a Google Ads ügynökség feladata és milyen felelőssége van az ügyfélnek abban, hogy a fizetett ppc hirdetések hozzák a várt eredményt? Az Google Ads nem oldja meg alapvető stratégiai problémáinkat.
TovábbMi fán terem az online versenytárs-kutatás?
Online marketing stratégiánk megtervezéséhez elengedhetetlen, hogy tisztában legyünk versenytársaink online megjelenésével, tevékenységével. Ehhez szükséges az online versenytárs-kutatás.
TovábbMi az a kulcsszókutatás és miért fontos?
A Google Ads keresőkampányok szempontjából kiemelten fontos, hogy milyen, a termékhez/szolgáltatáshoz releváns kulcsszavakra keresnek az emberek. Hogy erre választ kapjunk, kulcsszókutatást kell végeznünk.
Tovább