Online marketing piac- és versenytárselemzés

Csinálja jobban, mint versenytársai!

Az online markting lényege a verseny. A felhasználó - különösen az okostelefonok korában - már nincs korlátozva az információhoz való hozzáférésben. Egy kattintással számos opció közül választhat, és ha nem tetszik neki a mi ajánlatunk, akkor nem is fog habozni továbblépni a következő ajánlatra. Keményen hangzik, de online tényleg csak a legjobbaknak van esélye, ezért nagyon fontos, hogy tisztában legyünk azzal, hogy kikkel és milyen piacon kell versenyeznünk. Piac- és versenytárs-kutatásaink, valamint a saját helyzetünket feltáró auditok ebben nyújtanak hatékony segítséget.

Szüksége van profi piac- vagy versentárskutatásra? Vegye fel velünk a kapcsolatot!

Stratégiai tanácsadás

Amennyiben átfogó, a vállalat egész online marketing stratégiáját érintő változtatásokban gondolkodik, érdemes igénybe venni online stratégiai tanácsadás szolgáltatásunkat.

Tovább

AdWords kampány audit

Amennyiben szeretné AdWords kampányát magának felállítani, vagy már meglévő kampányának átalakításához lenne szüksége szakszerű segítségre, az AdWords audit szolgáltatásunkat ajánljuk.

Tovább

Online marketing tréning

Online marketing tréning során segítségét nyújtunk az online marketingért felelős munkatársak szakszerű tréningelésében, oktatásában.

Tovább

Mennyibe kerül egy kattintás a Google AdWords-ben

A kattintási költség határozza meg, hogy az AdWords-ben mennyit kell fizetnünk, ha valaki rákattintott a hírdetésünkre. Ez a szám leegyszrűsítve a hirdetésekért fizetett összeg elosztva a kattintások...

Tovább

Mennyibe kerül az AdWords-zel hirdetni

Egy AdWords kampány ára alapvetően két részből tevődik össze: egyrészt az ügynökségnek/szakértőnek fizetett díjból, aki a kampányt felállítja és kezeli, valamint a hirdetési büdzséből, amit közvetlenül...

Tovább

Kulcsszavak

Az egyik legfontosabb lépés a keresőmarketing esetén a megfelelő kulcsszavak megtalálása. Ha például japán autókhoz való autóalkatrészt árulunk, el kell döntenünk, hogy a japán autóalkatrész vagy pedig...

Tovább

Mi kell egy sikeres AdWords kampányhoz?

Mi az AdWords ügynökség feladata és milyen felelőssége van az ügyfélnek abban, hogy a fizetett ppc hirdetések hozzák a várt eredményt? Az AdWords nem oldja meg alapvető stratégiai problémáinkat.

Tovább

Online marketing: mit érdemes mérni és hogyan?

Pontosan beállított online mérésekkel világosan láthatjuk, hogy mely online megjelenéseik hoznak eredményt és melyek nem és ez alapján optimalizálhatjuk költéseinket. A Google Analytics ebben segít.

Tovább

SEO vs. Google AdWords

A kersőoptimalizálás célja, hogy az organikus keresési találatok között előkelő helyen jelenjünk meg, míg az AdWords a fizetett találati listán biztosítja ugyanezt. Hogyan támogatják egymást?

Tovább