Youtube marketing

Jelenleg a YouTube a Google után a világ legnagyobb keresője, ami azt jeleni, hogy az emberek a Google után itt keresnek leggyakrabban számukra hasznos információkat. Manapság a zenei tartalmakon kívül, már rengeteg más területen is a YouTube segítségével végzünk keresést, legyen szó különböző szerelési, főzési, gyereknevelési tippekről, oktatásról vagy kreatív tartalmakról, például hogyan készítsünk magunknak ruhát, sminket vagy frizurát.

A hirdetőknek fontos tisztába lenniük azzal a ténnyel, hogy a hagyományos televíziós reklámok a legtöbb esetben már kevésbé tekinthetőek hatékonynak, mivel a fiatalabb korosztályra már inkább az online tartalom fogyasztás jellemző a televíziózás területén is. Például szívesebben keresnek a YouTube-on az érdeklődési körüknek megfelelő videós tartalmakat, mint hogy leülnének a TV elé, hogy megvárják a számukra érdekes műsorokat. Jellemző a többképernyős tartalom fogyasztás, ami azt jelenti hogy TV-zés közben az emberek általában más eszközöket is használnak, számítógépeznek vagy éppen a telefonjukat használják. Ez a tevékenység leginkább a reklám blokkok alatt jellemző, amikor egy műsort reklámokkal szakítanak meg a nézők általában egyből a telefonjuk, laptopjuk után nyúlnak, hogy olyan tartalmakat nézhessenek, amelyek relevánsak számukra.

Az Google Ads esetében lehetőségünk van YouTube videókampányok létrehozására, amely azt jeleni hogy érdeklődési kör, téma, kulcsszavak, demográfiai adatok vagy éppen földrajzi hely szerint célzott hirdetéseket futtathatunk a YouTube-on.

Milyen videós hirdetésformák vannak a YouTube-on?

A YouTube hirdetések esetében a két leggyakrabban használt hirdetésformátum a videóba ágyazott, más néven preroll hirdetések (a YouTube videók előtt játszódik le, általában 5 másodperc után átugorható), és a videó felfedezési, más néven “in-display” hirdetések (ezek a hirdetések a YouTube keresési oldalán jelennek meg, előnyük hogy kinézetre banner hirdetésként jelennek meg, a videó csak akkor indul el, ha rákattintanak)

In-display hirdetés:

Youtube hirdetés

Videóba ágyazott hirdetés:

Youtube hirdetés

Érdekli a videomarketing lehetősége? Vegye fel velünk a kapcsolatot!

Nincs megfelelő marketingesem

A jó marketinges kiválasztása nem lehetséges megfelelő tudás nélkül. Felmérjük helyzetetét, igényeit és segítünk megtalálni az optimális kollégát, aki hatékonyan segítheti a munkát.

Tovább

Mobilmarketing

A mobil mára az első számú eszközzé lépett elő, többet internetezünk mobilról, mint hagyományos gépről. Ez óriási lehetőséget, de egyben óriási kihívást is jelent a cégeknek. Segítünk megérteni, hogy mit jelent az Ön számára, és hogyan tudná kiaknázni a mobil marketing nyújtotta lehetőségeket.

Tovább

Google Ads kampány tanácsadás

Ha már rendelkezik Google Ads kampányokkal, azonban nem hozzák a várt eredményeket, Google Ads tanácsadásunk során a kampányok átvilágítása után hasznos tanácsokat adunk, miket lenne szükséges módosítania a hatékonyság növelése érdekében.

Tovább

Google Ads kampány - videohirdetés

A Google Ads hirdetési rendszerében lehetőségünk van YouTube videohirdetések létrehozására. Ezen reklámok célja a figyelemfelkeltés és a hatékonyság növelése a videó formátum által nyújtott vizuális...

Tovább

Google Ads kampány beállítások

Sajnos sok esetben a Google Ads kampányok azért nem sikeresek, mert sem a kampányok megtervezése, sem a kampánybeállítások nem szakszerűen történtek. A profin beállított Google Ads kampányok...

Tovább

Display hálózat

A tartalmi hálón való hirdetés fő célja, hogy megtaláljuk azokat a weboldalakat az interneten, melyek látogatói potenciális vásárlói lehetnek a mi termékeinknek is. Ezt a tartalmi hálót úgy kell elképzelni...

Tovább

Mikro-momentumok: hogyan használjuk kampányainkban?

A felhasználói viselkedés változásának termékei az ún. mikromomentumok, amelyeknek nagy jelentősége van abban, hogy a potenciális vásárlóinkat azokban a pillanatokban szólítsuk meg, amikor megoldást keresnek.

Tovább

Minden, amit a YouTube hirdetésekről tudni érdemes

A YouTube a modern tévé! A korábbi tévéhirdetések modern megfelelője, követve a felhasználói szokások változását és a korábbi lineáris médiafogyasztás multiscreen irányba tolódását. Ismerjük meg!

Tovább

Online marketing: mit érdemes mérni és hogyan?

Pontosan beállított online mérésekkel világosan láthatjuk, hogy mely online megjelenéseik hoznak eredményt és melyek nem, és ez alapján optimalizálhatjuk költéseinket. A Google Analytics ebben segít.

Tovább

Tekintse meg YouTube esettanulmányunkat

Tájékoztató a Covid-19 koronavírus kapcsán

Kedves Partnerük!

Sok más céghez hasonlóan, kollégáink egészségének megóvása érdekében a WebMa csapata nagyrészt home office-ban dolgozik, de a hirdetési kampányok kezelése, valamint vállalt online marketing feladataink ellátása zavartalan.

Elérhetőek vagyunk emailben és vezetékes-, valamint mobilszámainkon. A kollégáinkkal történő személyes találkozóra korlátozottan van lehetőség, de Google Meet videómegbeszélésre - egyeztetett időpontban - természetesen rendelkezésre állunk.

Tájékoztató a Covid-19 koronavírus kapcsán

Üdvözlettel:
WebMa csapata

Bezár