- Online marketing tanácsadás
- Online marketing tréning
- Google Ads
- YouTube hirdetések
- Google Analytics
- Facebook hirdetések
- Tiktok hirdetés
- Waze hirdetés
- Linkedin hirdetések
- Twitter hirdetések
- Quora hirdetések
- Piac és versenytárs elemzés
- Üzleti profil alapján
- Online marketing probléma szerint
- Kereső- és konverzió-optimalizált weboldal készítése
- Komplex csomagok
Webmarketing > Szolgáltatások > Online marketing probléma szerint > Youtube marketing
Youtube marketing
Jelenleg a YouTube a Google után a világ legnagyobb keresője, ami azt jeleni, hogy az emberek a Google után itt keresnek leggyakrabban számukra hasznos információkat. Manapság a zenei tartalmakon kívül, már rengeteg más területen is a YouTube segítségével végzünk keresést, legyen szó különböző szerelési, főzési, gyereknevelési tippekről, oktatásról vagy kreatív tartalmakról, például hogyan készítsünk magunknak ruhát, sminket vagy frizurát.
A hirdetőknek fontos tisztába lenniük azzal a ténnyel, hogy a hagyományos televíziós reklámok a legtöbb esetben már kevésbé tekinthetőek hatékonynak, mivel a fiatalabb korosztályra már inkább az online tartalom fogyasztás jellemző a televíziózás területén is. Például szívesebben keresnek a YouTube-on az érdeklődési körüknek megfelelő videós tartalmakat, mint hogy leülnének a TV elé, hogy megvárják a számukra érdekes műsorokat. Jellemző a többképernyős tartalom fogyasztás, ami azt jelenti hogy TV-zés közben az emberek általában más eszközöket is használnak, számítógépeznek vagy éppen a telefonjukat használják. Ez a tevékenység leginkább a reklám blokkok alatt jellemző, amikor egy műsort reklámokkal szakítanak meg a nézők általában egyből a telefonjuk, laptopjuk után nyúlnak, hogy olyan tartalmakat nézhessenek, amelyek relevánsak számukra.
Az Google Ads esetében lehetőségünk van YouTube videókampányok létrehozására, amely azt jeleni hogy érdeklődési kör, téma, kulcsszavak, demográfiai adatok vagy éppen földrajzi hely szerint célzott hirdetéseket futtathatunk a YouTube-on.
Milyen videós hirdetésformák vannak a YouTube-on?
A YouTube hirdetések esetében a két leggyakrabban használt hirdetésformátum a videóba ágyazott, más néven preroll hirdetések (a YouTube videók előtt játszódik le, általában 5 másodperc után átugorható), és a videó felfedezési, más néven “in-display” hirdetések (ezek a hirdetések a YouTube keresési oldalán jelennek meg, előnyük hogy kinézetre banner hirdetésként jelennek meg, a videó csak akkor indul el, ha rákattintanak)
In-display hirdetés:
Videóba ágyazott hirdetés:
Érdekli a videomarketing lehetősége? Vegye fel velünk a kapcsolatot!
Nincs megfelelő marketingesem
A jó marketinges kiválasztása nem lehetséges megfelelő tudás nélkül. Felmérjük helyzetetét, igényeit és segítünk megtalálni az optimális kollégát, aki hatékonyan segítheti a munkát.
TovábbMobilmarketing
A mobil mára az első számú eszközzé lépett elő, többet internetezünk mobilról, mint hagyományos gépről. Ez óriási lehetőséget, de egyben óriási kihívást is jelent a cégeknek. Segítünk megérteni, hogy mit jelent az Ön számára, és hogyan tudná kiaknázni a mobil marketing nyújtotta lehetőségeket.
TovábbGoogle Ads kampány tanácsadás
Ha már rendelkezik Google Ads kampányokkal, azonban nem hozzák a várt eredményeket, Google Ads tanácsadásunk során a kampányok átvilágítása után hasznos tanácsokat adunk, miket lenne szükséges módosítania a hatékonyság növelése érdekében.
TovábbGoogle Ads kampány - videohirdetés
A Google Ads hirdetési rendszerében lehetőségünk van YouTube videohirdetések létrehozására. Ezen reklámok célja a figyelemfelkeltés és a hatékonyság növelése a videó formátum által nyújtott vizuális...
TovábbGoogle Ads kampány beállítások
Sajnos sok esetben a Google Ads kampányok azért nem sikeresek, mert sem a kampányok megtervezése, sem a kampánybeállítások nem szakszerűen történtek. A profin beállított Google Ads kampányok...
TovábbDisplay hálózat
A tartalmi hálón való hirdetés fő célja, hogy megtaláljuk azokat a weboldalakat az interneten, melyek látogatói potenciális vásárlói lehetnek a mi termékeinknek is. Ezt a tartalmi hálót úgy kell elképzelni...
TovábbMikro-momentumok: hogyan használjuk kampányainkban?
A felhasználói viselkedés változásának termékei az ún. mikromomentumok, amelyeknek nagy jelentősége van abban, hogy a potenciális vásárlóinkat azokban a pillanatokban szólítsuk meg, amikor megoldást keresnek.
TovábbMinden, amit a YouTube hirdetésekről tudni érdemes
A YouTube a modern tévé! A korábbi tévéhirdetések modern megfelelője, követve a felhasználói szokások változását és a korábbi lineáris médiafogyasztás multiscreen irányba tolódását. Ismerjük meg!
TovábbOnline marketing: mit érdemes mérni és hogyan?
Pontosan beállított online mérésekkel világosan láthatjuk, hogy mely online megjelenéseik hoznak eredményt és melyek nem, és ez alapján optimalizálhatjuk költéseinket. A Google Analytics ebben segít.
Tovább