Nincs elég látogatóm a weboldalon

Hogyan növeljem a látogatóim számát?

Honnan jöhetnek a látogatók?

A látogatóim számát két módon növelhetem: vagy fizetett vagy ingyenes forrásokból. Az ingyenes források esetében általában két lehetőségem van:

  • Nem fizetett keresési találatok - ún. organikus forgalom, amikor nem a hirdetésemre kattintanak, hanem a keresők normál találataiból érkeznek a látogatóim
  • Közösségi forrásokból - ez lehet Facebook, Youtube, Instagram vagy bármi egyéb
Nincs elég látogatóm a weboldalon - hogyan növeljem a látogatóim számát?

Bár teljesen máshogy működik a két forgalmi típus, mindkét esetben “kiérdemelt” forgalomról beszélünk, amely azt jelenti, hogy olyan minőségű egyedi, hiteles és értékes tartalmat kell generálnom, aminek köszönhetően “kiérdemlem” a látogatók figyelmét. A tartalom marketing minden esetben kritikus fontosságú és rendkívül idő és erőforrásigényes feladat, amelynek a mélységei bőven meghaladják ennek a cikknek a kereteit.

A fizetett források estében elsősorban a hirdetésekre kell gondolnunk, függetlenül attól, hogy ezeket milyen csatornákon - Google Ads, Facebook, stb. -, vagy milyen formátumban - kép, szöveges, videó, stb . - futtatjuk.

Amire minden esetben figyelnünk kell

Egyrészt SOHA ne felejtsük el, hogy a látogató nem cél, hanem eszköz, amelynek akkora az értéke, amennyire hatékonyan képesek vagyunk őt megszólítani a saját platformunkon, legyen az weboldal, blog, vagy egy Facebook oldal vagy akár egy saját videó csatorna. Mindegy, hogy hány látogatónk van, ha nem győzzük meg őket a tartalommal, nem leszünk sikeresek. Nyilván nagyon fontos, hogy megfelelő látogatottsága legyen a weboldalunknak, de mint olyan sok kérdésben, itt is sokkal fontosabb a minőség, mint a mennyiség. Egy marketing szempontból átgondolt, megfelelően optimalizált honlapra nem csak az ingyenes keresési találatokból érkezhet komoly volumenű, potenciális vevőkörünk. Ha az oldal képes hatékonyan megszólítani a célcsoportunkat, akkor nagy valószínűséggel igen költséghatékonyan hirdethetünk is rá. Egy minőségi oldalra könnyű linkeket, ajánlásokat szerezni, amelyek idővel egyre több direkt látogatók is generálnak nekünk.

Ha már van weboldalunk - adjunk esélyt, hogy megtalálják

Ha már rendelkezünk egy weboldallal, úgy még fontosabb, hogy arra is figyeljünk, hogy megfeleljünk a keresőmotorok, mindenekelőtt a Google elvárásainak. Amennyiben az oldalunk nem teljesen új, hanem már legalább pár hete-hónapja él, úgy az alacsony látogatószámot az alábbi problémák okozhatják, általában több egyszerre:

  • Technikailag nem keresőbarát az oldal, így a Google és más keresők nem indexelik megfelelően
  • A tartalom nem elégséges mennyiségű és/vagy minőségű - kevés, másolt vagy nem megfelelően kialakított seo szempontból
  • Az oldalon belüli linkek nem megfelelőek, külső linkek nincsenek, vagy csak kevés, rossz minőségű

Természetesen ennél sokkal részletesebb képet kaphatunk, ha végzünk egy alapos weboldal elemzést, ami keresőptimalizálási szempontból átvilágítja a hiányosságokat, és javaslatokat fogalmaz meg a teljesítmény javítására. Erre szolgál az úgynevezett Keresőoptimalizálási- vagy SEO audit, amely a legfontosabb szempontok alapján világítja át a weboldalunkat, és segítségével megtudhatjuk, hogy milyen beállításokat kell módosítanunk, pótolnunk annak érdekében, hogy a Google hozzáférjen a sok munkával előállított profi tartalmunkhoz.

Ismerje meg SEO audit szolgáltatásunkat!

Ha nincs elég látogató az oldalán, vegye fel velünk a kapcsolatot, és mi segítünk!

SEO audit

A weboldalak keresőoptimalizálása elengedhetetlen ha sikeres online jelenlétet szeretnénk elérni. SEO audit szolgáltatásunk esetében segítséget nyújtunk, milyen módosításokat érdemes végre hajtani a hatékonyság növelése érdekében.

Tovább

Google Ads tréning

Az Google Ads tréning során használható tudást adunk át a Google Ads szakszerű alkalmazásáról, legyen szó cégvezetőkről, alkalmazottakról, marketing szakemberekről.

Tovább

Google Ads kampány audit

Amennyiben szeretné Google Ads kampányát magának felállítani, vagy már meglévő kampányának átalakításához lenne szüksége szakszerű segítségre, a Google Ads audit szolgáltatásunkat ajánljuk.

Tovább

Látogatószám növelés és keresőoptimalizálás

A WebMa célja, hogy Ön minél több ügyfelelet nyerjen keresőoptimalizált honlapján keresztül. Ennek mérése a konverziós rátával történik. Ez egy viszonyítási szám, ahol az ügyféllé konvertált látogatók számát...

Tovább

Hatékony érkezési oldal

Az érkezési oldal honlapunknak az az oldala, amelyre a látogató a linkre – Pay Per Click hirdetésre, keresőbeli találatra, bannerre stb. – kattintva megérkezik. Az érkezési oldal célja, hogy konkrét...

Tovább

Milyen egy hatékony weboldal?

Napjainkban már elengedhetetlen, hogy minden vállalat rendelkezzen honlappal, azonban nem mindegy, hogy az mennyire szép, felhasználóbarát, mobilra- és konverzióra optimalizált. Tudja meg milyen egy hatékony weboldal!

Tovább

Online marketing: mit érdemes mérni és hogyan?

Pontosan beállított online mérésekkel világosan láthatjuk, hogy mely online megjelenéseik hoznak eredményt és melyek nem és ez alapján optimalizálhatjuk költéseinket. A Google Analytics ebben segít.

Tovább

SEO vs. Google Ads

A kersőoptimalizálás célja, hogy az organikus keresési találatok között előkelő helyen jelenjünk meg, míg a Google Ads a fizetett találati listán biztosítja ugyanezt. Hogyan támogatják egymást?

Tovább

Tájékoztató a Covid-19 koronavírus kapcsán

Kedves Partnerük!

Sok más céghez hasonlóan, kollégáink egészségének megóvása érdekében a WebMa csapata nagyrészt home office-ban dolgozik, de a hirdetési kampányok kezelése, valamint vállalt online marketing feladataink ellátása zavartalan.

Elérhetőek vagyunk emailben és vezetékes-, valamint mobilszámainkon. A kollégáinkkal történő személyes találkozóra korlátozottan van lehetőség, de Google Meet videómegbeszélésre - egyeztetett időpontban - természetesen rendelkezésre állunk.

Tájékoztató a Covid-19 koronavírus kapcsán

Üdvözlettel:
WebMa csapata

Bezár