- Online marketing tanácsadás
- Online marketing tréning
- Google Ads
- YouTube hirdetések
- Google Analytics
- Facebook hirdetések
- Tiktok hirdetés
- Waze hirdetés
- Linkedin hirdetések
- Twitter hirdetések
- Quora hirdetések
- Piac és versenytárs elemzés
- Üzleti profil alapján
- Online marketing probléma szerint
- Kereső- és konverzió-optimalizált weboldal készítése
- Komplex csomagok
Webmarketing > Szolgáltatások > Online marketing probléma szerint > Nincs elég látogatóm
Nincs elég látogatóm a weboldalon
Hogyan növeljem a látogatóim számát?
Honnan jöhetnek a látogatók?
A látogatóim számát két módon növelhetem: vagy fizetett vagy ingyenes forrásokból. Az ingyenes források esetében általában két lehetőségem van:
- Nem fizetett keresési találatok - ún. organikus forgalom, amikor nem a hirdetésemre kattintanak, hanem a keresők normál találataiból érkeznek a látogatóim
- Közösségi forrásokból - ez lehet Facebook, Youtube, Instagram vagy bármi egyéb
Bár teljesen máshogy működik a két forgalmi típus, mindkét esetben “kiérdemelt” forgalomról beszélünk, amely azt jelenti, hogy olyan minőségű egyedi, hiteles és értékes tartalmat kell generálnom, aminek köszönhetően “kiérdemlem” a látogatók figyelmét. A tartalom marketing minden esetben kritikus fontosságú és rendkívül idő és erőforrásigényes feladat, amelynek a mélységei bőven meghaladják ennek a cikknek a kereteit.
A fizetett források estében elsősorban a hirdetésekre kell gondolnunk, függetlenül attól, hogy ezeket milyen csatornákon - Google Ads, Facebook, stb. -, vagy milyen formátumban - kép, szöveges, videó, stb . - futtatjuk.
Amire minden esetben figyelnünk kell
Egyrészt SOHA ne felejtsük el, hogy a látogató nem cél, hanem eszköz, amelynek akkora az értéke, amennyire hatékonyan képesek vagyunk őt megszólítani a saját platformunkon, legyen az weboldal, blog, vagy egy Facebook oldal vagy akár egy saját videó csatorna. Mindegy, hogy hány látogatónk van, ha nem győzzük meg őket a tartalommal, nem leszünk sikeresek. Nyilván nagyon fontos, hogy megfelelő látogatottsága legyen a weboldalunknak, de mint olyan sok kérdésben, itt is sokkal fontosabb a minőség, mint a mennyiség. Egy marketing szempontból átgondolt, megfelelően optimalizált honlapra nem csak az ingyenes keresési találatokból érkezhet komoly volumenű, potenciális vevőkörünk. Ha az oldal képes hatékonyan megszólítani a célcsoportunkat, akkor nagy valószínűséggel igen költséghatékonyan hirdethetünk is rá. Egy minőségi oldalra könnyű linkeket, ajánlásokat szerezni, amelyek idővel egyre több direkt látogatók is generálnak nekünk.
Ha már van weboldalunk - adjunk esélyt, hogy megtalálják
Ha már rendelkezünk egy weboldallal, úgy még fontosabb, hogy arra is figyeljünk, hogy megfeleljünk a keresőmotorok, mindenekelőtt a Google elvárásainak. Amennyiben az oldalunk nem teljesen új, hanem már legalább pár hete-hónapja él, úgy az alacsony látogatószámot az alábbi problémák okozhatják, általában több egyszerre:
- Technikailag nem keresőbarát az oldal, így a Google és más keresők nem indexelik megfelelően
- A tartalom nem elégséges mennyiségű és/vagy minőségű - kevés, másolt vagy nem megfelelően kialakított seo szempontból
- Az oldalon belüli linkek nem megfelelőek, külső linkek nincsenek, vagy csak kevés, rossz minőségű
Természetesen ennél sokkal részletesebb képet kaphatunk, ha végzünk egy alapos weboldal elemzést, ami keresőptimalizálási szempontból átvilágítja a hiányosságokat, és javaslatokat fogalmaz meg a teljesítmény javítására. Erre szolgál az úgynevezett Keresőoptimalizálási- vagy SEO audit, amely a legfontosabb szempontok alapján világítja át a weboldalunkat, és segítségével megtudhatjuk, hogy milyen beállításokat kell módosítanunk, pótolnunk annak érdekében, hogy a Google hozzáférjen a sok munkával előállított profi tartalmunkhoz.
Ismerje meg SEO audit szolgáltatásunkat!
„Az alapos és profi munkának meglett a gyümölcse, a kitűzött értékesítési célokat sikerült elérni, sőt bizonyos tekintetben felülmúlni is. A sikerben óriási szerepe volt a folyamatos analitikus marketingnek, melynek segítségével gyakorlatilag havi szinten, kézzel foghatóan nőtt webáruházunk forgalma.”
Szirmai Samu IT-Marketing Project Manager- Klíma Áruház Kft.
Ha nincs elég látogató az oldalán, vegye fel velünk a kapcsolatot, és mi segítünk!
SEO audit
A weboldalak keresőoptimalizálása elengedhetetlen ha sikeres online jelenlétet szeretnénk elérni. SEO audit szolgáltatásunk esetében segítséget nyújtunk, milyen módosításokat érdemes végre hajtani a hatékonyság növelése érdekében.
TovábbGoogle Ads tréning
Az Google Ads tréning során használható tudást adunk át a Google Ads szakszerű alkalmazásáról, legyen szó cégvezetőkről, alkalmazottakról, marketing szakemberekről.
TovábbGoogle Ads kampány audit
Amennyiben szeretné Google Ads kampányát magának felállítani, vagy már meglévő kampányának átalakításához lenne szüksége szakszerű segítségre, a Google Ads audit szolgáltatásunkat ajánljuk.
TovábbLátogatószám növelés és keresőoptimalizálás
A WebMa célja, hogy Ön minél több ügyfelelet nyerjen keresőoptimalizált honlapján keresztül. Ennek mérése a konverziós rátával történik. Ez egy viszonyítási szám, ahol az ügyféllé konvertált látogatók számát...
TovábbHatékony érkezési oldal
Az érkezési oldal honlapunknak az az oldala, amelyre a látogató a linkre – Pay Per Click hirdetésre, keresőbeli találatra, bannerre stb. – kattintva megérkezik. Az érkezési oldal célja, hogy konkrét...
TovábbMilyen egy hatékony weboldal?
Napjainkban már elengedhetetlen, hogy minden vállalat rendelkezzen honlappal, azonban nem mindegy, hogy az mennyire szép, felhasználóbarát, mobilra- és konverzióra optimalizált. Tudja meg milyen egy hatékony weboldal!
TovábbOnline marketing: mit érdemes mérni és hogyan?
Pontosan beállított online mérésekkel világosan láthatjuk, hogy mely online megjelenéseik hoznak eredményt és melyek nem és ez alapján optimalizálhatjuk költéseinket. A Google Analytics ebben segít.
TovábbSEO vs. Google Ads
A kersőoptimalizálás célja, hogy az organikus keresési találatok között előkelő helyen jelenjünk meg, míg a Google Ads a fizetett találati listán biztosítja ugyanezt. Hogyan támogatják egymást?
Tovább