Online marketing oktatóanyagok

Ingyenes oktatóanyagaink segítségével Ön is elsajátíthatja a legalapvetőbb online marketing ismereteket és értékes tudásra tehet szert! Böngéssze át az Önt érdeklő témákat és kerüljön képbe keresőmarketing és keresőoptimalizálás, Google AdWords és Google Analytics témában, hogy világosan lássa a külső partnerek által kínált ilyen jellegű szolgáltatások alapvető minőségi követelményeit és tartalmát, de a cikkek nyújtotta alapvető ismeretek birtokában akár saját maga is alapszinten képes lehet kezelni online megjelenéseit.

AdWords kampány kezdőknek

Ismerje meg a Google AdWords hirdetési rendszerét, hogy miért éri meg, hogy hogyan épül fel egy hirdetési fiók, és hogy pontosan milyen helyeken jelenhet meg a hirdetésünk.
 

Tovább

Hatékony AdWords kampány

Milyen egy hatékony AdWords hirdetés, miért fontos a hatékony érkezési oldal, mit jelent a remarketing, és miért érdemes szakértőre bíznunk AdWords kampányainkat?
 

Tovább

Google AdWords hirdetés

Milyen hirdetési típusokat használhatunk AdWords kampányainkban, melyek ezek előnyei, hátrányai, melyek a legfontosabb kampánymutatók, és miért fontos a jó minőségi mutató?

Tovább

Google AdWords hirdetés célzási lehetőségek

Milyen Google hirdetési hálózatok léteznek, mi alapján célozhatjuk hirdetéseinket, fontos-e a földrajzi célzás, milyen célzási lehetőségeket kínál az AdWords és a Facebook?

Tovább

Google AdWords árak

Mennyibe kerülnek az AdWords hirdetések, miért is kell fizetnünk pontosan, hogyan működik a hirdetések megjelenítéséért folyó licitálás, és milyen fizetési módot választhatunk?

Tovább

Google AdWords kampány a gyakorlatban

Mik azok a kulcsszavak, hogyan épül fel egy AdWords-fiók, milyen beállítási lehetőségek vannak, és hogyan optimalizáljuk a kampányaink teljesítményét?

Tovább

Google mobil hirdetési megoldások

Milyen mobilos hirdetések léteznek, mik azok a mikromomentumok, hogyan hirdethetünk mobilon weboldal nélkül, és hogyan kezelhetjük AdWords kampányainkat mobiltelefonon?

Tovább

Google Analytics alapismeretek

Hogyan integrálhatjuk Google Analytics méréseinket az AdWords kampányokba, melyek a legfontosabb Analytics alapfogalmak, és milyen riportokat érdemes használnunk?

Tovább

Google Analytics haladóknak

Milyen mérési eltéréseket fedezhetünk fel Analytics méréseinkben, miért fontos a konverzióelemzés, mit jelent az e-commerce mérés, és melyek a leggyakoribb mérési hibák?

Tovább

Gyakori kérdések

Ismerje meg a keresőmarketing alapfogalmait, a leggyakoribb átveréseket és a keresőoptimalizálás (SEO) alapvető folyamatát, és hogy hogyan mehet biztosra a SEO-ban.

Tovább

Google megoldások

Ismerje meg a Google történetét és a Google termékeket (Google kereső, Google Suite, Google Docs, Google Mail, Google Térkép), és olvassa el pro keresési tippjeinket!

Tovább

Keresőoptimalizálás (SEO)

Tudja meg, mit jelent pontosan a keresőoptimalizálás, mi a szerepe a kulcsszavaknak, a képeknek, videónak, és ismerje meg az alapvető, etikus keresőoptimalizálási lépéseket!

Tovább

Google AdWords

A WebMa az elsők között kezdett el Google AdWords hirdetésekkel foglalkozni itthon 2005-ben. Az elmúlt 13 évben folyamatosan fejlesztettük tudásunkat és képeztük magunkat. Szinte nincs olyan iparág, piac vagy üzleti helyzet, amelyben ne rendelkeznénk tapasztalattal.

Tovább

Online marketing tanácsadás

Online marketing tanácsadás szolgáltatásunk keretein belül szakszerű segítséget nyújtunk, online marketing stratégiája kialakításához, legyen szó a rövid-, és hosszútávú célok kitűzéséről vagy az alkalmazandó online marketing eszközök meghatározásáról.

Tovább

Google Analytics

A Google Analytics segítségével honlapunk adatait hasznos információkká alakíthatjuk, amelyek segítségünkre lehetnek különböző stratégiai döntések meghozatalában.

Tovább

Google AdWords hirdetés

Milyen hirdetési típusokat használhatunk AdWords kampányainkban, melyek ezek előnyei, hátrányai, melyek a legfontosabb kampánymutatók, és miért fontos a jó minőségi mutató?

Tovább

Google AdWords hirdetés célzás

Milyen Google hirdetési hálózatok léteznek, mi alapján célozhatjuk hirdetéseinket, fontos-e a földrajzi célzás, milyen célzási lehetőségeket kínál az AdWords és a Facebook?

Tovább

Keresőoptimalizálás - SEO

Tudja meg, mit jelent pontosan a keresőoptimalizálás, mi a szerepe a kulcsszavaknak, a képeknek, videónak, és ismerje meg az alapvető, etikus keresőoptimalizálási lépéseket!

Tovább

Mi kell egy sikeres AdWords kampányhoz?

Mi az AdWords ügynökség feladata, és milyen felelőssége van az ügyfélnek abban, hogy a fizetett ppc hirdetések hozzák a várt eredményt? Az AdWords nem oldja meg alapvető stratégiai problémáinkat.

Tovább

Online marketing: mit érdemes mérni és hogyan?

Pontosan beállított online mérésekkel világosan láthatjuk, hogy mely online megjelenéseik hoznak eredményt és melyek nem, és ez alapján optimalizálhatjuk költéseinket. A Google Analytics ebben segít.

Tovább

SEO vs. Google AdWords

A kersőoptimalizálás célja, hogy az organikus keresési találatok között előkelő helyen jelenjünk meg, míg az AdWords a fizetett találati listán biztosítja ugyanezt. Hogyan támogatják egymást?

Tovább