LinkedIn hirdetések

Hatékony B2B online marketing LinkedIn hirdetésekkel

A LinkedIn szinte megkerülhetetlen platform, ha B2B iparág online marketing tevékenységéről van szó. A vállalati LinkedIn oldal éppoly fontos, mint a speciális szakmai célcsoportok elérésére alkalmas fizetett LinkedIn hirdetések. A legújabb hirdetési megoldások, a profi kampánycélzások és a legmegfelelőbb kampányformátumok kiválasztása mind kulcsfontosságú a siker szempontjából. A LinkedIn nem olcsó hirdetési platform, egyetlen hirdetéskattintásért átlagosan 1-2 eurót kell fizetnünk, így valóban fontos, hogy a bevált gyakorlatokat alkalmazzuk, szükség szerint a terület szakértőinek bevonásával.

Mit kínálunk?

  • Kampánystratégia tervezése LinkedIn csatornára vagy komplex B2B online marketing stratégiai tervezése
  • Weboldal, landing oldal alkalmassági elemzése és optimalizálása a hirdetési kampányok indítása előtt
  • LinkedIn kampánytervezés (a kitűzött üzleti célokhoz illeszkedve)
  • LinkedIn oldali konverziómérések felállítása
  • Linkedin hirdetési kampány felállítása
  • LinkedIn kampányok kezelése, optimalizálása, kampányriport és javaslatok a teljesítmény növelésére

 

Amennyiben Önnek nem csak egy digitális marketing ügynökségre, hanem egy megbízható, profi partnerre van szüksége B2B területen, vegye fel velünk a kapcsolatot!

  Érdekel

Elégedett ügyfeleink B2B iparágban

Kiemelt kompetencia területek

 

Komplex szolgáltatások

Nem tudja mérni az online eredményeit? Kérjen Analytics tanácsadást és segítünk megoldani a problémáját!

  Érdekel

Stratégiai tanácsadás

Amennyiben átfogó, a vállalat egész online marketing stratégiáját érintő változtatásokban gondolkodik, érdemes igénybe venni online stratégiai tanácsadás szolgáltatásunkat.

Tovább

Quora hirdetések

A Quora releváns hirdetési platform lehet kifejezetten B2B hirdetők számára, külföldi célpiacokon. Ez a speciális platform számos B2B szektorban értékes leadeket hozhat.

Tovább

Twitter hirdetések

A Twitter speciálisan bizonyos célországokban, pontosan meghatározott szakmai célcsoportok elérését tudja célzottan biztosítani (pl. IT, marketing). Ha USA piacra dolgozunk, akkor szintén logikus választás lehet a Twitter hirdetés.

Tovább

Hatékony érkezési oldal

Az érkezési oldal honlapunknak az az oldala, amelyre a látogató a linkre – Pay Per Click hirdetésre, keresőbeli találatra, bannerre stb. – kattintva megérkezik. Az érkezési oldal célja, hogy konkrét...

Tovább

Több csatornás konverzió elemzés

Ahhoz, hogy világos képet kapjunk arról, melyik csatorna mennyiben járult hozzá egy-egy konverzióhoz a weboldalunkon, többcsatornás konverzió elemzést kell végeznünk, illetve figyelembe vennünk az ún. attribúciós modelleket.

Tovább

Mi is az a Google Analytics

A Google Ads a legnagyobb és legismertebb keresőmotor, a Google online hirdetési rendszere, amely napjaink internet felhasználóinak több, mint 90%-át eléri. A rendkívüli lefedettségnek köszönhetően...

Tovább

LinkedIn vagy Facebook? - Tippek B2B marketinghez

Visszatérő kérdés ügyfeleink részéről, hogy B2B marketingben vajon a Facebook vagy a Linkedin csatornát érdemes használniuk üzleti célcsoportjuk elérésére.

Tovább

B2B lead generálás a LinkedIn-en

Ha a célcsoportunk a B2B szektor, akkor érdemes LinkedIn jelenlétben és hirdetésekben is gondolkodnunk. Ismerje meg a LinkedIn hirdetések alapjait.

Tovább

LinkedIn videóhirdetés - új eszköz a B2B marketingben

A Facebook videós hirdetéformátumához hasonlóan már a LinkedIn-en, B2B hirdetések számára is elérhetővé vált a népszerű videós hirdetésformátum.

Tovább

Amennyiben Önnek nem csak egy digitális marketing ügynökségre, hanem egy megbízható, profi partnerre van szüksége B2B területen, vegye fel velünk a kapcsolatot!

  Érdekel

Tájékoztató a Covid-19 koronavírus kapcsán

Kedves Partnerük!

Sok más céghez hasonlóan, kollégáink egészségének megóvása érdekében a WebMa csapata nagyrészt home office-ban dolgozik, de a hirdetési kampányok kezelése, valamint vállalt online marketing feladataink ellátása zavartalan.

Elérhetőek vagyunk emailben és vezetékes-, valamint mobilszámainkon. A kollégáinkkal történő személyes találkozóra korlátozottan van lehetőség, de Google Meet videómegbeszélésre - egyeztetett időpontban - természetesen rendelkezésre állunk.

Tájékoztató a Covid-19 koronavírus kapcsán

Üdvözlettel:
WebMa csapata

Bezár