Digitális marketing megoldások az IT ipar számára

A WebMa alapítóinak hátteréből fakadóan az IT és szoftveres téma a kezdetektől az egyik kiemelt szakterületünk volt. Értjük az IT piac problémáit és működését, legyen szó kis értékű felhőszolgáltatások vagy sok milliós nagyvállalati szoftverek értékesítéséről, vagy nehezen megcélozható B2B döntéshozók figyelmének felkeltéséről egy-egy témában. Referenciáink magukért beszélnek:

Digitális marketing megoldások az IT ipar számára

Mit ajánlunk?

Data-driven és ROI-fókuszú gondolkodásmódot, minőségi lead generálást költséghatékonyan, kiemelt tapasztalattal, és korrekt, profi partneri viszonyt.

Valódi partnerséget

Minden projektet kiemelt figyelemmel kezelünk. Fő célunk, hogy minél jobban megértsük az üzleti célokat és elvárásokat, és ezekre egy innovatív, költséghatékony és professzionális megoldást nyújtsunk. Proaktívan segítjük Önt és kollégáit, igyekszünk a legtöbb terhet levenni a válláról az együttműködés során. Vannak olyan partnereink, akikkel folyamatosan együtt dolgozunk, vannak olyanok, akik időről-időre bíznak meg minket projekt alapon egy-egy kampánnyal. A közös bennük, hogy 92%-ban az első közös együttműködést továbbiak követik - a fennmaradó esetekben pedig független külső körülmény nem teszi ezt lehetővé :-).

Valódi tudást

Nem csak jelentős iparági tapasztalattal rendelkezünk, de az egyik legrégibb és legnagyobb Google kiemelt partner ügynökség is vagyunk. Ezáltal olyan nemzetközi know-how-hoz, kutatási adatokhoz és tudáshoz férünk hozzá, amely komoly versenyelőnyt jelent minden partnerünknek. A WebMa emellett közel 100 FMCG cégnek tartott képzést valamilyen iparági konferencia, workshop vagy belső tréning keretében az elmúlt 2 évben, ezáltal sokkal nagyobb rálátást kapunk a valós problémákra és az ügyfeleket foglalkoztató kérdésekre. Partnereink hozzáférnek ezekhez a rendezvényekhez és képzésekhez. Emellett dedikált, ‘super senior” iparági tanácsadókkal is rendelkezünk.

Eredményeket költséghatékonyan

Az általunk hozott számok magukért beszélnek, amelyeket számos esettanulmányban tudjuk prezentálni. A korábbi kampányok eredményeit kivétel nélkül mindig nagyságrendekkel felül tudtuk múlni hatékonyságban, amennyiben azonos KPI-ok mentén vizsgáltuk őket - legyen szó valós offline értékesítésről, vagy promócióban részt vevők számáról vagy brandismertséget és elérést jelző mutatóról. A legdirektebb online mutatók - pl. kattintás és megjelenés szám esetében - azonos büdzsé mellett ez átlagosan 12-44 -szeres hatékonyság növekedést jelentett.

Specializált tudást, de akár full service szolgáltatást

Abban hiszünk, hogy nagyon alaposan el el kell mélyülni egy területben, ha a legjobbak akarunk lenni benne. Ezért minden esetben az arra legalkalmasabb, tapasztalt szakértő foglalkozik az adott problémával. A WebMa házon belül is rendelkezik egy online FMCG kampány teljes lebonyolításához szükséges csapattal, de innovatív és komplex kampányok esetén, számos kipróbált külsős szakértőt tudunk bevonni - a grafikai tervezéstől, a kategória menedzsmenten át az offline médiavásárlás és PR teendőkig - amennyiben szükség van rá. Természetesen ügyfél igény alapján rugalmasan együttműködünk az ügyfél meglévő, saját partnereivel is.

Miben tudunk segíteni?

A legtöbb esetben az együttműködés célja, hogy minél több minőségi leadet biztosítsunk partnereinknek költséghatékonyan, innovatív marketing eszközökkel.

  • Online marketing vezetői tréningek
  • Online marketing stratégia kidolgozás
  • Versenytárskutatás, piacfelmérés
  • Buyer profilozás
  • Performance kampányok
  • Webes jelenlét kidolgozása és megvalósítása
  • Google Analytics szolgáltatások
  • Mérési rendszer kidolgozása és riporting
  • Marketing automatizáció
  • Szakmai tartalmak biztosítása*
  • Közösségi marketing*
  • Grafikai szolgáltatások*

*-gal jelölt szolgáltatásokat kipróbált beszállítóinkon keresztül biztosítjuk, igény szerint egykapus ügyfél kommunikációval.

Amennyiben Önnek nem csak egy ügynökségre, hanem egy megbízható, profi partnerre van szüksége IT területen, vegye fel velünk a kapcsolatot!

Usability elemzés

Usability elemzésünk célja, hogy felmérjük a weboldal mennyire felhasználóbarát, megfelel-e a célcsoport igényeinek.

Tovább

Több komplex problémám van

Legyen bármilyen összetett, bonyolult a probléma amelyre megoldást keres, kérdezzen bátran és cégünk segítségére lesz.

Tovább

AdWords tréning

Az AdWords tréning során használható tudást adunk át az AdWords szakszerű alkalmazásáról, legyen szó cégvezetőkről, alkalmazottakról, marketing szakemberekről.

Tovább

Több csatornás konverzió elemzés

Ahhoz, hogy világos képet kapjunk arról, melyik csatorna mennyiben járult hozzá egy-egy konverzióhoz a weboldalunkon, többcsatornás konverzió elemzést kell végeznünk, illetve figyelembe vennünk az ún. attribúciós modelleket.

Tovább

Célzási lehetőségek az AdWordsben és a Facebookon

Napjainkban rengeteg olyan adat áll rendelkezésünkre, amelyeket hasznosítva potenciális ügyfeleink pontosan célozhatóvá válnak és amelyeknek segítségével személyre szabott hirdetéseket jeleníthetünk meg...

Tovább

Mobil hirdetések típusai

Marketingcélunknak megfelelően több fajta hirdetési típus közül választhatunk a mobileszközök esetében is. Cikkünkben az alkalmazható hirdetés típusok legfontosabb tulajdonságait mutatjuk be.

Tovább

Márkaépítés a Google Display hálózaton

Büdzsécsökkentés vagy értékesítés-visszaesés esetén rögtön előtérbe kerülnek az online hirdetések, mivel ezek jellemzően pontosabban mérhetőek és jobb megtérüléssel is kecsegtetnek, mint az offline hirdetések.

Tovább

Pánik helyett: kontrolláljuk, hogy milyen tartalmak mellett jelenhet meg a hirdetésünk

Cégvezetőként vagy marketingesként a legnagyobb aggályunk, hogy gondosan felépített márkánk hirdetései nem megfelelő tartalmak mellett jelennek meg. Előzzük meg ezt a megfelelő kizárásokkal!

Tovább

A felhasználói szándék fontos a keresőkampányokban

Ha a felhasználó szándéka szerint csoportosítjuk kampányunk kulcsszavait, akkor válik lehetővé az, hogy a vásárlási folyamat minden lépésében a potenciális vásárlók szeme elé kerüljünk.

Tovább