- Google Ads kampány kezdőknek
- Hatékony Google Ads kampány
- Google Ads hirdetés
- Google Ads hirdetés célzási lehetőségek
- Google Ads árak
- Google Ads kampány a gyakorlatban
- Google mobil hirdetési megoldások
- Google Analytics kezdőknek
- Google Analytics haladóknak
- Google Data Studio
- FAQ
- Keresőmarketing szótár
- Átverések a kereső optimalizálásban
- Garancia a kereső optimalizálásában
- Hány kulcsszóra optimalizáljunk
- Keresőoptimalizálás folyamata
- Látogatószám növelés és keresőmarketing
- Optimalizálás házon belül
- Profi Google Ads kampány
- Mi is az a Google Analytics
- Mit tudhatok meg az Analyticsből
- Hogyan működik a Google Analytics
- Keresőoptimalizálás - SEO
- Tudásbázis archívum
Webmarketing > Online marketing oktatóanyagok > FAQ > Mi is az a Google Analytics
Mi is az a Google Analytics?
A Google Analytics a legelterjedtebb és egyik legfejlettebb weboldal-látogatottság elemző szoftver, egy olyan ingyenes webanalitikai szolgáltatás, amely statisztikákkal és alapvető analitikai eszközökkel teszi lehetővé a keresőoptimalizálást és a marketing célok elérését. A szolgáltatás minden Google fiókkal rendelkező felhasználó számára elérhető. A Google Analytics közvetlen összeköttetésben van a Google Ads rendszerrel is, így azonnali megtérülési és egyéb mutatókat lehet kapni. Használatával gyorsan lehet tényekre alapozott marketing és üzleti döntéseket hozni.
Weboldalához részletes Google Analytics mérésekre van szüksége? Keressen minket bizalommal!
Google Analytics audit
Ha szeretné Analytics adatait hasznos információkká szervezni, azonban nem tudja hogy induljon el, ajánljuk az Analytics audit szolgáltatásunkat, amely segítséget nyújt Analytics fiókja szakszerű használatához.
TovábbGoogle Analytics mérés beállítás
Az Analytics mérések professzionális beállítása elengedhetetlen, ha hasznos és pontos adatokhoz szeretne jutni, amelyek ténylegesen segíteni fogják az online folyamatok megértésében.
TovábbGoogle Analytics tanácsadás
Analytics tanácsadás szolgáltatásunk keretein belül szakmai tanácsokkal látjuk el, a vállalkozás szempontjából releváns témákban, amelyek segítségével növelheti online jelenléte hatékonyságát.
TovábbAnalytics vizsgálódások
Az Analyticsben rengeteg riportot lekérhetünk, azonban sok esetben az alapértelmezett riportok módosítás nélkül nem tartalmazzák a számunkra szükséges információkat, ezért érdemes mélyebbre ásni.
TovábbGoogle Analytics ismertető
Ha szeretné megtudni, hogy mi is az a Google Analytics, miért fontos, és hogy milyen alapvető adatokat tudhat meg a saját weboldaláról, valamint annak látogatóiról, akkor olvassa el a cikket.
TovábbGoogle Analytics riportok
Az online eredmények mérésének az egyik legfontosabb része a riportolás és a meglévő riportok értelmezése. Mi segítünk strukturálni és megérteni a rengeteg felmerülő adatot riportok formájában.
TovábbOnline marketing: mit érdemes mérni és hogyan?
Pontosan beállított online mérésekkel világosan láthatjuk, hogy mely online megjelenéseik hoznak eredményt és melyek nem és ez alapján optimalizálhatjuk költéseinket. A Google Analytics ebben segít.
TovábbMik azok az attribúciós modellek?
Az ún. attribúciós modellek lényege, hogy rajtuk keresztül nyomon követhetjük az online vásárlási folyamatokat és jelentőségük alapján értékelhetjük a folyamatban résztvevő marketing csatornákat.
TovábbUniversal Analytics - új korszak a webanalitikában
Az Universal Analytics teljesen új távlatokat nyitott meg a webanalitikában, megjelenését követően számos új lehetőséget kínál weboldalunk látogatóinak részletesebb megismerésére és az adatok elemzésére.
Tovább