Mi is az a Google Analytics?

A Google Analytics a legelterjedtebb és egyik legfejlettebb weboldal-látogatottság elemző szoftver, egy olyan ingyenes webanalitikai szolgáltatás, amely statisztikákkal és alapvető analitikai eszközökkel teszi lehetővé a keresőoptimalizálást és a marketing célok elérését. A szolgáltatás minden Google fiókkal rendelkező felhasználó számára elérhető. A Google Analytics közvetlen összeköttetésben van a Google Ads rendszerrel is, így azonnali megtérülési és egyéb mutatókat lehet kapni. Használatával gyorsan lehet tényekre alapozott marketing és üzleti döntéseket hozni.

Weboldalához részletes Google Analytics mérésekre van szüksége? Keressen minket bizalommal!

Google Analytics audit

Ha szeretné Analytics adatait hasznos információkká szervezni, azonban nem tudja hogy induljon el, ajánljuk az Analytics audit szolgáltatásunkat, amely segítséget nyújt Analytics fiókja szakszerű használatához.

Tovább

Google Analytics mérés beállítás

Az Analytics mérések professzionális beállítása elengedhetetlen, ha hasznos és pontos adatokhoz szeretne jutni, amelyek ténylegesen segíteni fogják az online folyamatok megértésében.

Tovább

Google Analytics tanácsadás

Analytics tanácsadás szolgáltatásunk keretein belül szakmai tanácsokkal látjuk el, a vállalkozás szempontjából releváns témákban, amelyek segítségével növelheti online jelenléte hatékonyságát.

Tovább

Analytics vizsgálódások

Az Analyticsben rengeteg riportot lekérhetünk, azonban sok esetben az alapértelmezett riportok módosítás nélkül nem tartalmazzák a számunkra szükséges információkat, ezért érdemes mélyebbre ásni.

Tovább

Google Analytics ismertető

Ha szeretné megtudni, hogy mi is az a Google Analytics, miért fontos, és hogy milyen alapvető adatokat tudhat meg a saját weboldaláról, valamint annak látogatóiról, akkor olvassa el a cikket.

Tovább

Google Analytics riportok

Az online eredmények mérésének az egyik legfontosabb része a riportolás és a meglévő riportok értelmezése. Mi segítünk strukturálni és megérteni a rengeteg felmerülő adatot riportok formájában.

Tovább

Online marketing: mit érdemes mérni és hogyan?

Pontosan beállított online mérésekkel világosan láthatjuk, hogy mely online megjelenéseik hoznak eredményt és melyek nem és ez alapján optimalizálhatjuk költéseinket. A Google Analytics ebben segít.

Tovább

Mik azok az attribúciós modellek?

Az ún. attribúciós modellek lényege, hogy rajtuk keresztül nyomon követhetjük az online vásárlási folyamatokat és jelentőségük alapján értékelhetjük a folyamatban résztvevő marketing csatornákat.

Tovább

Universal Analytics - új korszak a webanalitikában

Az Universal Analytics teljesen új távlatokat nyitott meg a webanalitikában, megjelenését követően számos új lehetőséget kínál weboldalunk látogatóinak részletesebb megismerésére és az adatok elemzésére.

Tovább

Tájékoztató a Covid-19 koronavírus kapcsán

Kedves Partnerük!

Sok más céghez hasonlóan, kollégáink egészségének megóvása érdekében a WebMa csapata nagyrészt home office-ban dolgozik, de a hirdetési kampányok kezelése, valamint vállalt online marketing feladataink ellátása zavartalan.

Elérhetőek vagyunk emailben és vezetékes-, valamint mobilszámainkon. A kollégáinkkal történő személyes találkozóra korlátozottan van lehetőség, de Google Meet videómegbeszélésre - egyeztetett időpontban - természetesen rendelkezésre állunk.

Tájékoztató a Covid-19 koronavírus kapcsán

Üdvözlettel:
WebMa csapata

Bezár