Döntéshozó alapozó tréning

...Hogy megspóroljuk a tanulópénzt…

Amit minden vezetőnek tudnia kell(ene) az online marketingről és a keresőoptimalizálásról, mielőtt bármilyen döntést hoz a témában… Számtalan különböző kereső-, és online marketing tréning ajánlattal találkozhatunk az interneten. A képzések legtöbbje azonban valamiféle “gyorstalpaló szakértőképzőként” működik, ahol néhány órába sűrítve kellene a résztvevőknek - például ügyvezetőknek - megérteni és elsajátítani az adott szakma összes fortélyát. Ahelyett, hogy a felelős döntésekhez szükséges szakmai alapelvekkel, fogalmakkal, buktatókkal és ökölszabályokkal ismerkednének meg, részletes, sokszor követhetetlen információhalmazt kapnak, amelyet alapok és gyakorlat nélkül nem igazán tudnak a valós üzleti helyzetekben alkalmazni.

Döntéshozó alapozó tréning
  • Melyek azok a legnagyobb hibák és átverések az online marketingben, amelyek ismeretével rengeteg pénzt megspórolhatunk?
  • Milyen trendeket és eszközöket kell mindenképp ismernem?
  • Melyek az iparágra jellemző trendek?
  • Melyek azok a kérdések, amelyeket alapján el tudom dönteni, hogy kompetens vagy amatőr céggel állok-e szemben?
  • Hogyan mérhetem az eredményeket?
  • Hogyan kalkuláljuk a megtérülést?
  • Hogyan tervezzünk és valósítsunk meg egy online marketing projektet?

Amennyiben már Ön is szembesült valamelyik kérdéssel, vagy egyszerűen csak szeretne olyan információk birtokába kerülni, amelyekkel megelőzheti versenytársait, költséget takaríthat meg és növelheti hatékonyságát, ne hagyja ki ezt a tréninget!

  • Új weboldal elkészítése előtt állnak, vagy a régi oldal megújítását tervezik,
  • Van egy weboldaluk, de nem tudják, mi a baj vele,
  • AdWords kampányt szeretnének indítani, vagy más online kampányt terveznek,
  • Esetleg nem értik korábbi kampányaik sikertelenségének az okát,
  • Sokszor megégették már magukat amatőr beszállítókkal és online marketingesekkel
  • Vagy egyszerűen nyitottak és szeretnének képbe kerülni ezzel a területtel is, amelyben elkerülhetetlenül döntéseket kell hozniuk a jövőben is

A tréning alkalmával gyors áttekintést kap az online marketing témáról vezetői szinten, nem a részletekkel ijesztgetjük, hanem a lényeget mutatjuk meg! Kezébe adjuk azokat az ökölszabályokat, amelyek figyelembevételével magabiztos üzleti döntéseket tud majd hozni ebben a témában is.

  • Keresőoptimalizálás, keresőmarketing, közösségi média - melyikkel kezdjek, melyikre van szükségem?
  • Milyen egy optimalizált honlap?
  • Hol tart ma a piac, milyen lehetőségekről maradunk le, ha nem tartunk lépést a trendekkel?
  • Online marketing költségek és megtérülés - mennyi az annyi? Hogyan érdemes számolni a költségeket és a megtérülést? Miért nem megyek semmire azzal, ami a szomszéd üzletnek működik?
  • Hogyan mérjük a sikert? Mi számít sikeres kampánynak vagy weboldalnak?

A tréning az Ön igényei alapján számos formában elvégezhető.

  • Első lépésként egy konzultációt javaslunk, ahol felmérjük a jelenlegi tudásszintet és igényeket, és ez alapján konkrét tréning tematikát dolgozunk ki:
    • Kiindulási állapot - honnan indulunk?
    • Tudásszint, tapasztalat
    • Résztvevők száma, munkaköre
    • Iparági sajátosságok és piaci környezet
    • Üzleti célok
    • Erőforrások
  • Ezután konkrét javaslatot teszünk a tréning formájára és témaköreire, valamint a várható eredményekre is.

A tréning ára széles skálán mozog, általánosságban pár tízezer és százezer forint között és elsősorban az alábbi faktorokról függ:

  • Egyedi, tesreszabott oktatásról van szó, vagy általános kiscsoportos tréningről, ahol más cégek is résztvesznek
  • Kezdő vagy haladó szintű tréningre van szükség
  • Igényli-e a megrendelő, hogy konkrét iparági példákkal, esetlegesen a saját webanalitikai és AdWords adatokra épülő teljesen egyedi anyagot dolgozzunk ki a számára?
  • A tréning helyszíne a WebMa iroda vagy a megrendelő helyszíne
  • Hány alkalmas és milyen volumenű oktatásról van szó?

Kihelyezett tréning esetén az ár NEM függ a résztvevők számától, vagyis akár ketten, akár tizen vesznek részt egy cégtől az oktatáson, ugyanannyiba kerül!

12 +
év szakmai
tapasztalat
400 +
sikeres
projekt
120 +
tréning
 
80 +
optimalizált
honlap

Ha úgy érzi, hogy az Ön munkáját is segítené, ha a fenti kérdéskörökkel tisztában lenne, akkor jelentkezzen tréningünkre!

Stratégiai tanácsadás

Amennyiben átfogó, a vállalat egész online marketing stratégiáját érintő változtatásokban gondolkodik, érdemes igénybe venni stratégiai tanácsadás szolgáltatásunkat.

Tovább

AdWords kampány tanácsadás

Ha már rendelkezik AdWords kampányokkal, azonban nem hozzák a várt eredményeket, AdWords tanácsadásunk során a kampányok átvilágítása után hasznos tanácsokat adunk, miket lenne szükséges módosítania a hatékonyság növelése érdekében.

Tovább

Google Analytics tanácsadás

Analytics tanácsadás szolgáltatásunk keretein belül szakmai tanácsokkal látjuk el, a vállalkozás szempontjából releváns témákban, amelyek segítségével növelheti online jelenléte hatékonyságát.

Tovább

Miért bízzuk szakértőre az AdWords kampányt?

Az AdWords kampány akkor lesz nyereséges, ha megfelelő számú, valós érdeklődőt tudunk a weboldalunkra érkeztetni, ahol aztán hatékonyan meg tudjuk szólítani őket és rávenni arra, hogy végrehajtsák...

Tovább

Adwords kampány tervezése

Online marketing kampány indítása előtt, fontos hogy megválaszoljunk néhány elengedhetetlen kérdést, hogy ki tudjuk választani a számunkra leghatékonyabb hirdetési típust (szöveges, képi, videó)...

Tovább

Hirdetések ütemezése

A kampány sikerének érdekében, fontos hogy a hirdetéseket akkor jelenítsük meg amikor a potenciális ügyfeleink a témával kapcsolatos keresést végeznek. Az AdWords esetében lehetőség van arra, hogy...

Tovább

Online marketing: mit érdemes mérni és hogyan?

Pontosan beállított online mérésekkel világosan láthatjuk, hogy mely online megjelenéseik hoznak eredményt és melyek nem és ez alapján optimalizálhatjuk költéseinket. A Google Analytics ebben segít.

Tovább

SEO vs. Google AdWords

A kersőoptimalizálás célja, hogy az organikus keresési találatok között előkelő helyen jelenjünk meg, míg az AdWords a fizetett találati listán biztosítja ugyanezt. Hogyan támogatják egymást?

Tovább

Mennyire gondosan kezeli ügynöksége az Ön AdWords kampányait?

Megbízóként nehéz megítélnünk, hogy az AdWords kampányaink kezelésével megbízott ügynökség az elvárható gondossággal és alapossággal jár-e el, mivel nagyon speciális szaktudást igénylő területről van szó.

Tovább