- Online marketing tanácsadás
- Online marketing tréning
- Google Ads
- YouTube hirdetések
- Google Analytics
- Facebook hirdetések
- Tiktok hirdetés
- Waze hirdetés
- Linkedin hirdetések
- Twitter hirdetések
- Quora hirdetések
- Piac és versenytárs elemzés
- Üzleti profil alapján
- Online marketing probléma szerint
- Kereső- és konverzió-optimalizált weboldal készítése
- Komplex csomagok
Webmarketing > Szolgáltatások > Üzleti profil alapján > Biztosítási- és pénzügyi szolgáltatások
Online marketing megoldások a biztosítási / pénzügyi szektor számára
Rendszeresen dolgozunk együtt biztosítási / pénzügyi iparágban tevékenykedő hirdetőkkel, így ismerjük a piac sajátosságait, a leggyakoribb problémákat és széleskörű tapasztalattal rendelkezünk biztosítási / pénzügyi online kampányok terén. A kereső- és mobilbarát landing oldalak kialakításával kezdve a mérési stratégia megalkotásán és a webanalitikai rendszerek beállításán keresztül a PPC kampányokig valóban komplex online jelenlétet tervezünk meg és működtetünk pénzügyi- és biztosítási szektorbeli ügyfeleink számára.
A biztosítási- pénzügyi szektor online kommunikációját szigorú jogi szabályozás és éles online hirdetői verseny jellemzi (pl. a nyugdíjbiztosítás és a pénzügyi hiteltermékek piacán), így még fontosabb a profi tervezés és kivitelezés a megfelelő üzleti eredmények elérése érdekében.
Az online marketing széles eszköztára egy profi partnerrel együtt dolgozva a biztosítási- és pénzügyi szektor szereplői számára kedvező megtérülést hozhat. Várjuk megkeresését, hogy közösen megtervezhessük hatékony online jelenlétét!
év szakmai
tapasztalat
ügyfélmegtartási
arány
elégedett ügyfél
20 országban
célpiaci
tapasztalat
Ismerjük meg a piacot és a versenytársakat
Egy sikeres pénzügyi- és biztosítási online marketing kampány kivitelezéséhez tisztában kell lennünk a piac sajátosságaival, világosan kell látnunk versenytársaink sajátosságait és tevékenységét, valamint gyengeségeinket és erősségeinket, ami megkülönböztet minket a többi piaci szereplőtől. Ha nem tudjuk, hogyan induljunk el, mik a lehetőségek és korlátok, a WebMa szakemberei hatékony segítséget nyújtanak online marketing jelenlétének megtervezéséhez.
Elégedett - pénzügyi- és biztosítási iparágbeli - ügyfeleink
Mit ajánlunk?
Adat fókuszú és ROI (megtérülés) szempontú gondolkodásmódot, leadgenerálást költséghatékonyan, sokéves iparági tapasztalattal és korrekt, profi partneri viszonyt.
Valódi partnerséget
Minden projektet kiemelt figyelemmel kezelünk. Fő célunk, hogy minél jobban megértsük az üzleti célokat és elvárásokat, és ezekre egy innovatív, költséghatékony és professzionális megoldást nyújtsunk. Proaktívan segítjük Önt és kollégáit, igyekszünk a legtöbb terhet levenni a válláról az együttműködés során. Vannak olyan partnereink, akikkel folyamatosan együtt dolgozunk, vannak olyanok, akik időről-időre bíznak meg minket projekt alapon egy-egy kampánnyal. A közös bennük, hogy 92%-ban az első közös együttműködést továbbiak követik - a fennmaradó esetekben pedig ezt valamely független külső körülmény nem teszi ezt lehetővé :-).
Valódi tudást
Nem csak jelentős biztosítási- és pénzügyi iparágbeli tapasztalattal rendelkezünk, de az egyik legrégibb és legnagyobb Google kiemelt partner ügynökség is vagyunk. Ezáltal olyan nemzetközi know-how-hoz, kutatási adatokhoz és tudáshoz férünk hozzá, amely komoly versenyelőnyt jelent minden ügyfelünknek.
Potenciális ügyfeleket költséghatékonyan
Az általunk hozott számok magukért beszélnek, amelyeket számos esettanulmányban tudunk prezentálni. A korábbi kampányok eredményeit kivétel nélkül mindig nagyságrendekkel felül tudtuk múlni hatékonyságban, amennyiben azonos KPI-ok mentén vizsgáltuk őket - legyen szó online bejelentkezésről vagy brandismertséget és elérést jelző mutatóról. A legdirektebb online mutatók - pl. kattintás és megjelenés szám esetében - azonos büdzsé mellett ez átlagosan 12-44 -szeres hatékonyság növekedést jelentett.
Specializált tudást vagy full service szolgáltatást
Abban hiszünk, hogy nagyon alaposan el el kell mélyülni egy területben, ha a legjobbak akarunk lenni benne. Ezért minden esetben az arra legalkalmasabb, tapasztalt szakértő foglalkozik az adott problémával. A WebMa házon belül is rendelkezik egy pénzügyi vagy biztosítási online marketing kampány teljes lebonyolításához szükséges csapattal, de innovatív és komplex kampányok esetén, számos kipróbált külsős szakértőt tudunk bevonni - a grafikai tervezéstől, a kategória menedzsmenten át az offline médiavásárlás és PR teendőkig - amennyiben szükség van rá. Természetesen ügyfél igény alapján rugalmasan együttműködünk az ügyfél meglévő, saját külsős partnereivel is.
Miben tudunk segíteni pénzügyi- és biztosítási iparágbeli ügyfeleinknek?
A legtöbb esetben az együttműködés célja, hogy minél több minőségi leadet biztosítsunk partnereinknek költséghatékonyan, innovatív marketing eszközökkel.
- Online marketing vezetői tréningek
- Online marketing stratégia kidolgozás
- Versenytárskutatás, piacfelmérés
- Buyer persona profilozás
- Performance online marketing kampányok (PPC kampányok: Google Ads kampány, Facebook kampány, LinkedIn kampány)
- Teljes webes jelenlét kidolgozása és megvalósítása
- Google Analytics szolgáltatások, webanalitikai rendszer kidolgozása és riporting
- Marketing automatizáció
- Szakmai tartalmak biztosítása*
- Közösségi marketing* (social media)
- Grafikai szolgáltatások* (arculati tervezés, videókészítés, bannertervezés)
*-gal jelölt szolgáltatásokat kipróbált beszállítóinkon keresztül biztosítjuk, igény szerint egykapus ügyfél kommunikációval.
Amennyiben Önnek nem csak egy digitális marketing ügynökségre, hanem egy megbízható, profi partnerre van szüksége pénzügyi- és biztosítási területen, vegye fel velünk a kapcsolatot!
Több komplex problémám van
Legyen bármilyen összetett, bonyolult a probléma amelyre megoldást keres, kérdezzen bátran és cégünk segítségére lesz.
TovábbVersenytárs kutatás
Komplex versenytás és piackutatás a jelenlegi online marketing helyzet megismeréséhez. A kutatás fókusza és mélysége egyedi igények alapján kerül meghatározásra. Például webshopok esetén különösen nagy hangsúlyt kap a checkout folyamat, míg B2B weboldalak esetében inkább a tartalom marketing és konverziós tölcsér kidolgozására fókuszálunk.
TovábbUsability elemzés
Usability elemzésünk célja, hogy felmérjük a weboldal mennyire felhasználóbarát, megfelel-e a célcsoport igényeinek.
TovábbTöbb csatornás konverzió elemzés
Ahhoz, hogy világos képet kapjunk arról, melyik csatorna mennyiben járult hozzá egy-egy konverzióhoz a weboldalunkon, többcsatornás konverzió elemzést kell végeznünk, illetve figyelembe vennünk az ún. attribúciós modelleket.
TovábbCustomer match kampányok
Az Google Ads Ügyfélegyezés szolgáltatása lehetővé teszi a Google-lal megosztott ügyféladatok alapján történő hirdetésmegjelenítést. Az Ügyfélegyezés számtalan üzleti cél szempontjából hatékony hirdetői eszköz...
TovábbCélzási lehetőségek a Google Adsben és a Facebookon
Napjainkban rengeteg olyan adat áll rendelkezésünkre, amelyeket hasznosítva potenciális ügyfeleink pontosan célozhatóvá válnak és amelyeknek segítségével személyre szabott hirdetéseket jeleníthetünk meg...
TovábbMinden, amit a YouTube hirdetésekről tudni érdemes
A YouTube a modern tévé! A korábbi tévéhirdetések modern megfelelője, követve a felhasználói szokások változását és a korábbi lineáris médiafogyasztás multiscreen irányba tolódását. Ismerjük meg!
TovábbA felhasználói szándék fontos a keresőkampányokban
Ha a felhasználó szándéka szerint csoportosítjuk kampányunk kulcsszavait, akkor válik lehetővé az, hogy a vásárlási folyamat minden lépésében a potenciális vásárlók szeme elé kerüljünk.
TovábbMárkaépítés a Google Display hálózaton
Büdzsécsökkentés vagy értékesítés-visszaesés esetén rögtön előtérbe kerülnek az online hirdetések, mivel ezek jellemzően pontosabban mérhetőek és jobb megtérüléssel is kecsegtetnek, mint az offline hirdetések.
Tovább