Drága a Google Ads kampány

Az Google Ads hirdetési rendszere jelenleg az egyik leghatékonyabb módja, a célzott, mérhető és költségkímélő online hirdetési módoknak. Ez azonban csak abban az esetben igaz, ha a kampányt hozzáértő módon állítják fel és kezelik, valamint az érkezési weboldalt is megfelelően előkészítik a látogatók fogadására.

Drága a Google Ads kampány

Amennyiben gyorsan összedobunk egy kampányt, és nem fordítunk figyelmet a megfelelő érkezési oldalak kialakítására, úgy borítékolhatóan nem lesz eredményes a kampányunk - drága kattintási költség és alacsony konverziós arány várható. Az Google Ads valódi csodafegyver lehet, de ha nem tudjuk megfelelően kezelni, csak pénznyelőként fog funkcionálni. Számos dologra érdemes odafigyelnünk, amennyiben akár önállóan, akár ügynökségen keresztül kívánjuk kezelni a kampányt, a legfontosabbak:

  • Milyen kampány struktúra és beállítás szolgálja legjobban az üzleti céljainkat?
  • Milyen hirdetési formátumokban érdemes gondolkodnunk?
  • Hova érkeztetjük a látogatókat, hogyan érdemes ez(eke)t az oldal(aka)t felhasználóbarátabbá tennünk?
  • Milyen célokat tűzünk ki, hogyan mérjük őket?

A sort még hosszan lehetne folytani, de elég ha egy dolgot megértünk: a Google Ads önmagában nem csodafegyver, de azzá válhat, ha megfelelő időt és energiát fektetünk a kampány kidolgozásába és kezelésébe. Minél alaposabb az előkészítés, és minél több időt szentelünk az eredmények kiértékelésének, annál nagyobb eredményeket várhatunk. Az “elköltjük a kuponunkat és meglátjuk mi lesz” típusú kampányoktól ne várjon semmilyen érdemi eredményt, ennél már a hazai verseny is sokkal kiélezettebb.

Számos cikket írtunk arról, hogy mire kell odafigyelni egy Google Ads kampány során, illetve melyek azok a hibák, átverések, amelyek megelőzhetőek, ha rendelkezünk a megfelelő információval. Az alábbi olvasnivalót ajánljuk figyelmébe:

Drágának találja a Google Ads kampányt? Optimalizálással segíthetünk, hogy jobb eredményeket érjen el. Vegye fel velünk a kapcsolatot!

Versenytárs kutatás

A sikeres stratégia kialakításához elengedhetetlen a versenytársak pontos ismerete. Kutatásun során meghatározzuk a legfőbb versenytársakat, valamint elemezzük verseny előnyeiket és hátrányaikat.

Tovább

Kulcsszókutatás

A hatékony kampányok alapja a megfelelő célzás, amelyhez a kulcsszavak elengedhetetlenek. A kutatás során feltérképezzük az adott iparág legnépszerűbb kulcsszavait, hogy a várt sikerek ne maradjanak el.

Tovább

Google Ads kampány audit

Amennyiben szeretné Google Ads kampányát magának felállítani, vagy már meglévő kampányának átalakításához lenne szüksége szakszerű segítségre, a Google Ads audit szolgáltatásunkat ajánljuk.

Tovább

Mennyibe kerül a Google Ads-zel hirdetni

Egy Google Ads kampány ára alapvetően két részből tevődik össze: egyrészt az ügynökségnek/szakértőnek fizetett díjból, aki a kampányt felállítja és kezeli, valamint a hirdetési büdzséből, amit közvetlenül...

Tovább

Hogyan működik a Google Ads licitrendszere

Alapvetően a Google Ads rendszerben a hirdetéseinkért kattintásonként kell fizetni, maguk a hirdetések pedig egy “árverés” alapján kerülnek megjelenítésre. Ebben az “árverésben” minden hirdető egy…

Tovább

Google Ads fizetési rendszere

Google Ads fiókját érvényes email címmel és jelszóval hozhatja létre. Az Önnek megfelelő számlázás érdekében az alábbi három beállítást kell elvégezni: megfelelő pénznem megválasztása, számlázási adatok megadása...

Tovább

10 tipp Google Ads kampányának optimalizálásához

A minőségi mutató és a hirdetésrelevancia javítása kulcsfontosságú, csakúgy, mint a kampányok megfelelő szegmentálása és a hirdetésbővítmények használata. Pro tippjeink kampányainak optimalizálásához.

Tovább

15 tipikus Google Ads kampányhiba

A konverziómérés hiánya, a büdzsé nem megfelelő felosztása, a kampánycélzások hiányosságai, a nem megfelelő cpc licitek és még számos más tényező is korlátozhatja kampányaink teljesítményét.

Tovább

Mennyire gondosan kezeli ügynöksége az Ön Google Ads kampányait?

Megbízóként nehéz megítélnünk, hogy a Google Ads kampányaink kezelésével megbízott ügynökség az elvárható gondossággal és alapossággal jár-e el, mivel nagyon speciális szaktudást igénylő területről van szó.

Tovább

Tájékoztató a Covid-19 koronavírus kapcsán

Kedves Partnerük!

Sok más céghez hasonlóan, kollégáink egészségének megóvása érdekében a WebMa csapata nagyrészt home office-ban dolgozik, de a hirdetési kampányok kezelése, valamint vállalt online marketing feladataink ellátása zavartalan.

Elérhetőek vagyunk emailben és vezetékes-, valamint mobilszámainkon. A kollégáinkkal történő személyes találkozóra korlátozottan van lehetőség, de Google Meet videómegbeszélésre - egyeztetett időpontban - természetesen rendelkezésre állunk.

Tájékoztató a Covid-19 koronavírus kapcsán

Üdvözlettel:
WebMa csapata

Bezár