Kulcsszókutatás a sikeres online marketingért

Mi a kulcsszókutatás?

A kulcsszókutatás célja, hogy a vállalkozások tisztában legyen a keresleti piac által használt kifejezésekkel és kulcsszavakkal. A kulcsszókutatás eredményét a teljes online megjelenés tervezésekor szükséges használni, mind a saját honlap, mind a fizetett vagy ingyenes megjelenések tervezésekor.

17 +
év szakmai
tapasztalat
95 +%
ügyfélmegtartási
arány
800 +
elégedett ügyfél
20 országban
20 +
célpiaci
tapasztalat

A kulcsszókutatás esetén figyelembe vesszük:

  • Az Ügyfél saját Analytics és Google Ads adatait
  • A nyilvánosan hozzáférhető Google keresési adatokat és trendeket
  • A versenytársak által használt keresési kifejezéseket és kulcsszavakat

A kulcsszókutatás célja:

  • A potenciális vásárlóink keresési szokásainak és trendjeinek megismerését szolgálja. Hogyan, mikor és milyen kifejezésekkel keresnek, mekkora volumenben?
  • Megmutatja, az egyes témák és kulcsszavak piaci nehézségét, mekkora versennyel kell szembenéznünk
  • Szinte minden online marketing projektben, akár keresőoptimalizálásról, akár Google Ads kampányról vagy közösségi média kampányról van szó, elengedhetetlen, nagyon sok fázisban és feladathoz használhatjuk a későbbiekben

Hol használhatjuk a kulcsszókutatás eredményeit a későbbiekben?

A kulcsszókutatás eredményét számos helyen használhatjuk fel a későbbiekben nagy hatékonysággal:

  • Menü elnevezések
  • Tartalomírás
  • Keresőoptimalizálás szempontjából fontos elemek elnevezése - meta, title
  • Belső és külső linkek kialakításához
  • Magazinos” hasznos, tájékoztató cikkek címei és tartalma
  • Címkefelhő, blog címkék
  • Google Ads kampányok

A kulcsszókutatás eredménye

  • egy összefoglaló iparági kulcsszótábla többszáz releváns kulcsszóval
  • menü elnevezés és menüstruktúra javaslat elkészítése
  • A kulcsszókutatás eredményeit egy táblában rögzítjük, amennyiben lehetséges több témára bontva
    • Általános kulcsszavak
    • Kapcsolódó szolgáltatások
  • Kulcsszavanként az alábbi információk kerülnek rögzítésre:
    • keresési volumenek
    • szezonális bontás
    • versenyindex
    • várható licit/cpc
  • A tábla alapján, valamint egy személyes konzultáció soron közösen rögzítjük a legfontosabb kulcsszavakat, amelyekre megtörténik a konkurensek lekérdezése
  • A teljes kulcsszótáblát a későbbiekben felhasználjuk a menürendszer, illetve tartalomgyártási fázisnál

Ha szeretne profi kulcsszókutatást, ne habozzon, vegye fel velünk a kapcsolatat!

Egyedi marketing tanácsadás

Több mint 13 éves szakmai tapasztalatunknak köszönhetően ismerjük a marketing szakma minden területét, bármilyen egyedi online marketing probléma megoldásában segítséget nyújtunk.

Tovább

Google Ads tréning

Az Google Ads tréning során használható tudást adunk át a Google Ads szakszerű alkalmazásáról, legyen szó cégvezetőkről, alkalmazottakról, marketing szakemberekről.

Tovább

Versenytárs kutatás

A sikeres stratégia kialakításához elengedhetetlen a versenytársak pontos ismerete. Kutatásun során meghatározzuk a legfőbb versenytársakat, valamint elemezzük verseny előnyeiket és hátrányaikat.

Tovább

Kulcsszavak a Google Adsben

A kulcsszavak azok a szavak, vagy kifejezések amelyeket azért használunk, hogy segítségükkel a termékünk, vagy szolgáltatásunk a felhasználók keresései után a lehető legtöbb találattal párosuljon...

Tovább

Mik a jó kulcsszavak

A jó kulcsszavak azok, amelyeket a leggyakrabban írnak be a keresőbe azok, akik az Ön terméke, szolgáltatása után érdeklődnek. A honlap menürendszerének a legfontosabb kulcsszavak szerint kell szerveződnie.

Tovább

Kulcsszavak

Az egyik legfontosabb lépés a keresőmarketing esetén a megfelelő kulcsszavak megtalálása. Ha például japán autókhoz való autóalkatrészt árulunk, el kell döntenünk, hogy a japán autóalkatrész vagy pedig...

Tovább

Milyen egy jó kampány landing oldal?

Az online marketingben az egyik legfontosabb dolog, hogy a vállalat rendelkezzen a kampányokhoz igazított, megfelelő landing oldallal. Ennek hiányában, egyetlen online marketing kampány sem lehet sikeres.

Tovább

Mi az a kulcsszókutatás és miért fontos?

A Google Ads keresőkampányok szempontjából kiemelten fontos, hogy milyen, a termékhez/szolgáltatáshoz releváns kulcsszavakra keresnek az emberek. Hogy erre választ kapjunk, kulcsszókutatást kell végeznünk.

Tovább

SEO vs. Google Ads

A kersőoptimalizálás célja, hogy az organikus keresési találatok között előkelő helyen jelenjünk meg, míg a Google Ads a fizetett találati listán biztosítja ugyanezt. Hogyan támogatják egymást?

Tovább

Tájékoztató a Covid-19 koronavírus kapcsán

Kedves Partnerük!

Sok más céghez hasonlóan, kollégáink egészségének megóvása érdekében a WebMa csapata nagyrészt home office-ban dolgozik, de a hirdetési kampányok kezelése, valamint vállalt online marketing feladataink ellátása zavartalan.

Elérhetőek vagyunk emailben és vezetékes-, valamint mobilszámainkon. A kollégáinkkal történő személyes találkozóra korlátozottan van lehetőség, de Google Meet videómegbeszélésre - egyeztetett időpontban - természetesen rendelkezésre állunk.

Tájékoztató a Covid-19 koronavírus kapcsán

Üdvözlettel:
WebMa csapata

Bezár