- Online marketing tanácsadás
- Online marketing tréning
- Google Ads
- YouTube hirdetések
- Google Analytics
- Facebook hirdetések
- Tiktok hirdetés
- Waze hirdetés
- Linkedin hirdetések
- Twitter hirdetések
- Quora hirdetések
- Piac és versenytárs elemzés
- Üzleti profil alapján
- Online marketing probléma szerint
- Kereső- és konverzió-optimalizált weboldal készítése
- Komplex csomagok
Webmarketing > Szolgáltatások > Piac és versenytárs elemzés > Kulcsszókutatás
Kulcsszókutatás a sikeres online marketingért
Mi a kulcsszókutatás?
A kulcsszókutatás célja, hogy a vállalkozások tisztában legyen a keresleti piac által használt kifejezésekkel és kulcsszavakkal. A kulcsszókutatás eredményét a teljes online megjelenés tervezésekor szükséges használni, mind a saját honlap, mind a fizetett vagy ingyenes megjelenések tervezésekor.
év szakmai
tapasztalat
ügyfélmegtartási
arány
elégedett ügyfél
20 országban
célpiaci
tapasztalat
A kulcsszókutatás esetén figyelembe vesszük:
- Az Ügyfél saját Analytics és Google Ads adatait
- A nyilvánosan hozzáférhető Google keresési adatokat és trendeket
- A versenytársak által használt keresési kifejezéseket és kulcsszavakat
A kulcsszókutatás célja:
- A potenciális vásárlóink keresési szokásainak és trendjeinek megismerését szolgálja. Hogyan, mikor és milyen kifejezésekkel keresnek, mekkora volumenben?
- Megmutatja, az egyes témák és kulcsszavak piaci nehézségét, mekkora versennyel kell szembenéznünk
- Szinte minden online marketing projektben, akár keresőoptimalizálásról, akár Google Ads kampányról vagy közösségi média kampányról van szó, elengedhetetlen, nagyon sok fázisban és feladathoz használhatjuk a későbbiekben
Hol használhatjuk a kulcsszókutatás eredményeit a későbbiekben?
A kulcsszókutatás eredményét számos helyen használhatjuk fel a későbbiekben nagy hatékonysággal:
- Menü elnevezések
- Tartalomírás
- Keresőoptimalizálás szempontjából fontos elemek elnevezése - meta, title
- Belső és külső linkek kialakításához
- Magazinos” hasznos, tájékoztató cikkek címei és tartalma
- Címkefelhő, blog címkék
- Google Ads kampányok
A kulcsszókutatás eredménye
- egy összefoglaló iparági kulcsszótábla többszáz releváns kulcsszóval
- menü elnevezés és menüstruktúra javaslat elkészítése
- A kulcsszókutatás eredményeit egy táblában rögzítjük, amennyiben lehetséges több témára bontva
- Általános kulcsszavak
- Kapcsolódó szolgáltatások
- Kulcsszavanként az alábbi információk kerülnek rögzítésre:
- keresési volumenek
- szezonális bontás
- versenyindex
- várható licit/cpc
- A tábla alapján, valamint egy személyes konzultáció soron közösen rögzítjük a legfontosabb kulcsszavakat, amelyekre megtörténik a konkurensek lekérdezése
- A teljes kulcsszótáblát a későbbiekben felhasználjuk a menürendszer, illetve tartalomgyártási fázisnál
Ha szeretne profi kulcsszókutatást, ne habozzon, vegye fel velünk a kapcsolatat!
Egyedi marketing tanácsadás
Több mint 13 éves szakmai tapasztalatunknak köszönhetően ismerjük a marketing szakma minden területét, bármilyen egyedi online marketing probléma megoldásában segítséget nyújtunk.
TovábbGoogle Ads tréning
Az Google Ads tréning során használható tudást adunk át a Google Ads szakszerű alkalmazásáról, legyen szó cégvezetőkről, alkalmazottakról, marketing szakemberekről.
TovábbVersenytárs kutatás
A sikeres stratégia kialakításához elengedhetetlen a versenytársak pontos ismerete. Kutatásun során meghatározzuk a legfőbb versenytársakat, valamint elemezzük verseny előnyeiket és hátrányaikat.
TovábbKulcsszavak a Google Adsben
A kulcsszavak azok a szavak, vagy kifejezések amelyeket azért használunk, hogy segítségükkel a termékünk, vagy szolgáltatásunk a felhasználók keresései után a lehető legtöbb találattal párosuljon...
TovábbMik a jó kulcsszavak
A jó kulcsszavak azok, amelyeket a leggyakrabban írnak be a keresőbe azok, akik az Ön terméke, szolgáltatása után érdeklődnek. A honlap menürendszerének a legfontosabb kulcsszavak szerint kell szerveződnie.
TovábbKulcsszavak
Az egyik legfontosabb lépés a keresőmarketing esetén a megfelelő kulcsszavak megtalálása. Ha például japán autókhoz való autóalkatrészt árulunk, el kell döntenünk, hogy a japán autóalkatrész vagy pedig...
TovábbMilyen egy jó kampány landing oldal?
Az online marketingben az egyik legfontosabb dolog, hogy a vállalat rendelkezzen a kampányokhoz igazított, megfelelő landing oldallal. Ennek hiányában, egyetlen online marketing kampány sem lehet sikeres.
TovábbMi az a kulcsszókutatás és miért fontos?
A Google Ads keresőkampányok szempontjából kiemelten fontos, hogy milyen, a termékhez/szolgáltatáshoz releváns kulcsszavakra keresnek az emberek. Hogy erre választ kapjunk, kulcsszókutatást kell végeznünk.
TovábbSEO vs. Google Ads
A kersőoptimalizálás célja, hogy az organikus keresési találatok között előkelő helyen jelenjünk meg, míg a Google Ads a fizetett találati listán biztosítja ugyanezt. Hogyan támogatják egymást?
Tovább