Kulcsszókutatás a sikeres online marketingért

Mi a kulcsszókutatás?

A kulcsszókutatás célja, hogy a vállalkozások tisztában legyen a keresleti piac által használt kifejezésekkel és kulcsszavakkal. A kulcsszókutatás eredményét a teljes online megjelenés tervezésekor szükséges használni, mind a saját honlap, mind a fizetett vagy ingyenes megjelenések tervezésekor.

12 +
év szakmai
tapasztalat
2 Mrd+
AdWords büdzsé
kezelés
10 +
beszélt nyelv
házon belül
100 +
elégedett ügyfél
20 országban

A kulcsszókutatás esetén figyelembe vesszük:

  • Az Ügyfél saját Analytics és Adwords adatait
  • A nyilvánosan hozzáférhető Google keresési adatokat és trendeket
  • A versenytársak által használt keresési kifejezéseket és kulcsszavakat

A kulcsszókutatás célja:

  • A potenciális vásárlóink keresési szokásainak és trendjeinek megismerését szolgálja. Hogyan, mikor és milyen kifejezésekkel keresnek, mekkora volumenben?
  • Megmutatja, az egyes témák és kulcsszavak piaci nehézségét, mekkora versennyel kell szembenéznünk
  • Szinte minden online marketing projektben, akár keresőoptimalizálásról, akár AdWords kampányról vagy közösségi média kampányról van szó, elengedhetetlen, nagyon sok fázisban és feladathoz használhatjuk a későbbiekben

Hol használhatjuk a kulcsszókutatás eredményeit a későbbiekben?

A kulcsszókutatás eredményét számos helyen használhatjuk fel a későbbiekben nagy hatékonysággal:

  • Menü elnevezések
  • Tartalomírás
  • Keresőoptimalizálás szempontjából fontos elemek elnevezése - meta, title
  • Belső és külső linkek kialakításához
  • Magazinos” hasznos, tájékoztató cikkek címei és tartalma
  • Címkefelhő, blog címkék
  • AdWords kampányok

A kulcsszókutatás eredménye

  • egy összefoglaló iparági kulcsszótábla többszáz releváns kulcsszóval
  • menü elnevezés és menüstruktúra javaslat elkészítése
  • A kulcsszókutatás eredményeit egy táblában rögzítjük, amennyiben lehetséges több témára bontva
    • Általános kulcsszavak
    • Kapcsolódó szolgáltatások
  • Kulcsszavanként az alábbi információk kerülnek rögzítésre:
    • keresési volumenek
    • szezonális bontás
    • versenyindex
    • várható licit/cpc
  • A tábla alapján, valamint egy személyes konzultáció soron közösen rögzítjük a legfontosabb kulcsszavakat, amelyekre megtörténik a konkurensek lekérdezése
  • A teljes kulcsszótáblát a későbbiekben felhasználjuk a menürendszer, illetve tartalomgyártási fázisnál

Ha szeretne profi kulcsszókutatást, ne habozzon, vegye fel velünk a kapcsolatat!

Egyedi marketing tanácsadás

Több mint 13 éves szakmai tapasztalatunknak köszönhetően ismerjük a marketing szakma minden területét, bármilyen egyedi online marketing probléma megoldásában segítséget nyújtunk.

Tovább

AdWords tréning

Az AdWords tréning során használható tudást adunk át az AdWords szakszerű alkalmazásáról, legyen szó cégvezetőkről, alkalmazottakról, marketing szakemberekről.

Tovább

Versenytárs kutatás

A sikeres stratégia kialakításához elengedhetetlen a versenytársak pontos ismerete. Kutatásun során meghatározzuk a legfőbb versenytársakat, valamint elemezzük verseny előnyeiket és hátrányaikat.

Tovább

Kulcsszavak a Google AdWordsben

A kulcsszavak azok a szavak, vagy kifejezések amelyeket azért használunk, hogy segítségükkel a termékünk, vagy szolgáltatásunk a felhasználók keresései után a lehető legtöbb találattal párosuljon...

Tovább

Mik a jó kulcsszavak

A jó kulcsszavak azok, amelyeket a leggyakrabban írnak be a keresőbe azok, akik az Ön terméke, szolgáltatása után érdeklődnek. A honlap menürendszerének a legfontosabb kulcsszavak szerint kell szerveződnie.

Tovább

Kulcsszavak

Az egyik legfontosabb lépés a keresőmarketing esetén a megfelelő kulcsszavak megtalálása. Ha például japán autókhoz való autóalkatrészt árulunk, el kell döntenünk, hogy a japán autóalkatrész vagy pedig...

Tovább

Milyen egy jó kampány landing oldal?

Az online marketingben az egyik legfontosabb dolog, hogy a vállalat rendelkezzen a kampányokhoz igazított, megfelelő landing oldallal. Ennek hiányában, egyetlen online marketing kampány sem lehet sikeres.

Tovább

Mi az a kulcsszókutatás és miért fontos?

A Google AdWords keresőkampányok szempontjából kiemelten fontos, hogy milyen, a termékhez/szolgáltatáshoz releváns kulcsszavakra keresnek az emberek. Hogy erre választ kapjunk, kulcsszókutatást kell végeznünk.

Tovább

SEO vs. Google AdWords

A kersőoptimalizálás célja, hogy az organikus keresési találatok között előkelő helyen jelenjünk meg, míg az AdWords a fizetett találati listán biztosítja ugyanezt. Hogyan támogatják egymást?

Tovább