B2B online marketing megoldások

Segítünk megvalósítani üzleti céljait a digitális marketing segítségével! Adatvezérelt, ROI-fókuszú, komplex megoldások a B2B piac igényeire szabva! Hiszünk az adatokon alapuló, tervezhető marketingben és az innovatív technológiákban, amelyeket kipróbált módszertanunkkal és tapasztalatunkkal ötvözve, kreatív módon alkalmazva kiemelkedő profitot tudunk generálni ügyfeleinknek.

12 +
év szakmai
tapasztalat
2 Mrd+
AdWords büdzsé
kezelés
10 +
beszélt nyelv
házon belül
100 +
elégedett ügyfél
20 országban

Mit kínálunk?

  • Minősített leadek számának növelése a digitális csatornákból
  • Akvizíciós költségek csökkentése
  • Marketingre fordított büdzsé ROI javítása
  • Átlátható folyamatok és vezetői riportok
  • Teljes transzparencia
  • Proaktív megközelítés
  • Rugalmas, ügyfélcentrikus projekt menedzsment

A WebMa több mint 13 éve dolgozik B2B ügyfelekkel digitális területen. Pontosan értjük a B2B piac problémáit és nehézségeit, illetve ismerjük azokat az eszközöket és módszereket, amelyekkel maximalizálni tudjuk a hatékonyságot.

Kiemelt kompetencia területek

  • Szoftver/IT
  • Gépipar/ipari berendezések
  • Mezőgazdasági gyártók
  • Logisztika/szállítmányozás
  • Autóipar
  • Raktártechnika
  • Bigdata/Business Intelligence
  • Pénzügyi szolgáltatások

Komplex szolgáltatások

Kiegészítő szolgáltatások - stratégiai partnereken keresztül

Amennyiben Önnek nem csak egy ügynökségre, hanem egy megbízható, profi partnerre van szüksége B2B területen, vegye fel velünk a kapcsolatot!

  Érdekel

Dióhéjban a B2B-ről

A B2B egy nagyon speciális terület az online marketingen belül, ami teljesen máshogy működik, mint a B2C. Mivel az ügyfeleink nem magánemberek, hanem cégek, vállalatok, teljesen máshogy működik a döntéshozatali és értékesítési ciklus, mint B2C esetén. Melyek is a legfontosabb különbségek?

  • B2B projektek esetén jellemzően komolyabb értékű, az ügyfél vállalatának tevékenységére hosszútávon is nagy hatást gyakorló vásárlási döntést kell hozni - ennek megfelelően a döntéshozatali ciklus sokkal hosszabb, mint B2C projektek esetén.
  • A döntéshozatal előkészítése nem csak hosszabb, hanem bonyolultabb is, mert jellemzően több személy/divízió szempontjának kell megfelelnünk.
  • Sok esetben az elsődleges információ begyűjtés olyan személy végzi házon belül, aki nem feltétlen az adott terület specialistája, a kiértékelést viszont már egy szakmailag kompetens csapat.
  • A B2B-ben kiemelt szerepe van a content-, vagy más néven tartalom marketingnek. Számos komoly kutatás bizonyítja, hogy a döntéshozók átlagosan akár 10-12 különböző tartalmat “elfogyasztanak”, mielőtt meghozzák azt a döntést, hogy melyik beszállítóval szeretnétek üzletet kötni.
  • Az egyes döntéshozatali fázisokban teljesen más típusú tartalmakra van szükség - a fázisok első szakaszában elsősorban edukációs jellegű cikkekre, míg a későbbiekben az egyre konkrétabb, a választást elősegítő esettanulmányokra.
  • A B2B döntéshozók egyre fiatalabbak, különösen akik a döntés előkészítő szakaszt végzik, így kiemelt figyelmet kell fordítanunk a mobilmarketingre.

A WebMa az egyik legnagyobb B2B tapasztalattal rendelkező ügynökség a hazai piacon.

Versenytárs kutatás

A sikeres stratégia kialakításához elengedhetetlen a versenytársak pontos ismerete. Kutatásun során meghatározzuk a legfőbb versenytársakat, valamint elemezzük verseny előnyeiket és hátrányaikat.

Tovább

SEO audit

A weboldalak keresőoptimalizálása elengedhetetlen ha sikeres online jelenlétet szeretnénk elérni. SEO audit szolgáltatásunk esetében segítséget nyújtunk, milyen módosításokat érdemes végre hajtani a hatékonyság növelése érdekében.

Tovább

Kulcsszókutatás

A hatékony kampányok alapja a megfelelő célzás, amelyhez a kulcsszavak elengedhetetlenek. A kutatás során feltérképezzük az adott iparág legnépszerűbb kulcsszavait, hogy a várt sikerek ne maradjanak el.

Tovább

Hogyan lehet célozni a Google AdWords hirdetést

A keresőben jellemzően azt tudjuk megadni, hogy milyen keresési kifejezés begépelésekor jelenjen meg egy hirdetésünk. Természetesen itt is számos finom beállításra van lehetőség - pontosan mit írjanak be...

Tovább

Google hálózatok

Alapvetően két fő hálózatot különböztetünk meg: a keresési (Search) és a tartalmi (Display) hálózatot. Ennek megfelelően a hirdetések vagy a keresőben vagy egy weboldalon jelennek meg, annak...

Tovább

Analytics és AdWords

A Google Analytics egyik legnagyobb erőssége, hogy könnyen integrálható az AdWords rendszerrel, aminek köszönhetően az AdWords kampányokban nem csak a kattintásokat tudjuk kiértékelni, hanem akár azt is...

Tovább

Pánik helyett: kontrolláljuk, hogy milyen tartalmak mellett jelenhet meg a hirdetésünk

Cégvezetőként vagy marketingesként a legnagyobb aggályunk, hogy gondosan felépített márkánk hirdetései nem megfelelő tartalmak mellett jelennek meg. Előzzük meg ezt a megfelelő kizárásokkal!

Tovább

Márkaépítés a Google Display hálózaton

Büdzsécsökkentés vagy értékesítés-visszaesés esetén rögtön előtérbe kerülnek az online hirdetések, mivel ezek jellemzően pontosabban mérhetőek és jobb megtérüléssel is kecsegtetnek, mint az offline hirdetések.

Tovább

Minden, amit a YouTube hirdetésekről tudni érdemes

A YouTube a modern tévé! A korábbi tévéhirdetések modern megfelelője, követve a felhasználói szokások változását és a korábbi lineáris médiafogyasztás multiscreen irányba tolódását. Ismerjük meg!

Tovább