B2B online marketing megoldások

Segítünk elérni üzleti céljait a digitális marketing segítségével! Adatvezérelt, ROI-fókuszú, komplex megoldások a B2B hirdetők sajátosságaira szabva! Hiszünk az adatokon alapuló, tervezhető B2B online marketingben és az innovatív technológiákban, amelyeket kipróbált módszertanunkkal és tapasztalatunkkal ötvözve, kreatív módon alkalmazva minőségi B2B üzleti leadeket tudunk generálni ügyfeleinknek.

Várjuk megkeresését, hogy közösen megtervezhessük hatékony online marketing kampányait!

Kapcsolat

17 +
év szakmai
tapasztalat
95 +%
ügyfélmegtartási
arány
800 +
elégedett ügyfél
20 országban
20 +
célpiaci
tapasztalat

Mit kínálunk?

  • Minősített B2B leadek számának növelése a digitális csatornákból
  • Komplex B2B online marketing stratégia tervezése
  • Online leadgeneráló kampányok tervezése és kivitelezése
  • Leadszerzésenkénti költség csökkentése
  • B2B online marketingre fordított büdzsé ROI javítása
  • Átlátható folyamatok és vezetői riportok
  • Teljes transzparencia
  • Proaktív megközelítés
  • Rugalmas, ügyfélcentrikus projekt menedzsment

A WebMa több mint 17 éve dolgozik B2B ügyfelekkel digitális területen. Pontosan értjük a B2B piac problémáit és nehézségeit, illetve ismerjük azokat az eszközöket és módszereket, amelyekkel maximalizálni tudjuk a hatékonyságot.

Felturbózná B2B online marketing tevékenységét? B2B leadgeneráló kampányt tervez? Töltse le ingyenes ebook-unkat, amely segít az elindulásban!

Elégedett ügyfeleink B2B iparágban

Kiemelt kompetencia területek

Komplex szolgáltatások

Kiegészítő szolgáltatások - stratégiai partnereken keresztül

Töltse le ingyenes B2B online marketing esettanulmányunkat!

Dióhéjban a B2B-ről

A B2B egy nagyon speciális terület az online marketingen belül, ami teljesen máshogy működik, mint a B2C. Mivel az ügyfeleink nem magánemberek, hanem cégek, vállalatok, teljesen máshogy működik a döntéshozatali és értékesítési ciklus, mint B2C esetén. Melyek is a legfontosabb különbségek?

  • B2B digitális marketing projektek esetén jellemzően komolyabb értékű, az ügyfél vállalatának tevékenységére hosszútávon is nagy hatást gyakorló vásárlási döntést kell hozni - ennek megfelelően a döntéshozatali ciklus sokkal hosszabb, mint B2C online marketing projektek esetén.
  • A döntéshozatal előkészítése nem csak hosszabb, hanem bonyolultabb is, mert jellemzően több személy/divízió szempontjának kell megfelelnünk.
  • Sok esetben az elsődleges információ begyűjtés olyan személy végzi házon belül, aki nem feltétlen az adott terület specialistája, a kiértékelést viszont már egy szakmailag kompetens csapat.
  • A B2B online marketingben kiemelt szerepe van a content-, vagy más néven tartalom marketingnek. Számos komoly kutatás bizonyítja, hogy a döntéshozók átlagosan akár 10-12 különböző tartalmat “elfogyasztanak”, mielőtt meghozzák azt a döntést, hogy melyik beszállítóval szeretnétek üzletet kötni.
  • Az egyes döntéshozatali fázisokban teljesen más típusú tartalmakra van szükség - a fázisok első szakaszában elsősorban edukációs jellegű cikkekre, míg a későbbiekben az egyre konkrétabb, a választást elősegítő esettanulmányokra.
  • A B2B üzleti döntéshozók egyre fiatalabbak, különösen akik a döntés előkészítő szakaszt végzik, így kiemelt figyelmet kell fordítanunk a mobilmarketingre.

A WebMa az egyik legnagyobb B2B online leadgenerálási tapasztalattal rendelkező stratégiai- és performance online marketing ügynökség a hazai piacon.

Versenytárs kutatás

A sikeres stratégia kialakításához elengedhetetlen a versenytársak pontos ismerete. Kutatásun során meghatározzuk a legfőbb versenytársakat, valamint elemezzük verseny előnyeiket és hátrányaikat.

Tovább

SEO audit

A weboldalak keresőoptimalizálása elengedhetetlen ha sikeres online jelenlétet szeretnénk elérni. SEO audit szolgáltatásunk esetében segítséget nyújtunk, milyen módosításokat érdemes végre hajtani a hatékonyság növelése érdekében.

Tovább

Kulcsszókutatás

A hatékony kampányok alapja a megfelelő célzás, amelyhez a kulcsszavak elengedhetetlenek. A kutatás során feltérképezzük az adott iparág legnépszerűbb kulcsszavait, hogy a várt sikerek ne maradjanak el.

Tovább

Hogyan lehet célozni a Google Ads hirdetést

A keresőben jellemzően azt tudjuk megadni, hogy milyen keresési kifejezés begépelésekor jelenjen meg egy hirdetésünk. Természetesen itt is számos finom beállításra van lehetőség - pontosan mit írjanak be...

Tovább

Google hálózatok

Alapvetően két fő hálózatot különböztetünk meg: a keresési (Search) és a tartalmi (Display) hálózatot. Ennek megfelelően a hirdetések vagy a keresőben vagy egy weboldalon jelennek meg, annak...

Tovább

Analytics és Google Ads

A Google Analytics egyik legnagyobb erőssége, hogy könnyen integrálható a Google Ads rendszerrel, aminek köszönhetően a Google Ads kampányokban nem csak a kattintásokat tudjuk kiértékelni, hanem akár azt is...

Tovább

Miben különbözik a B2B marketing a B2C-től?

A B2B marketing sok tekintetben különbözik a bevált B2C gyakorlatoktól, pl. ügyféléletciklus, a vásárlók jellemzői, motivációik, illetve a potenciális vásárlók viselkedése szerint. Ezeket ismertetjük blogcikkünkben.

Tovább

Lead-generálás a B2B piacon

A lead-ek egyet jelentenek a lehetőséggel új üzletek megkötésére, üzleti bevétel elérésére. Minden B2B célja minőségi lead-ek szerzése alacsony átlagköltséggel. Olvassa el stratégiai tippjeinket ehhez.

Tovább

Leadek és lead-generálás a B2B piacon

Lead-nek nevezünk minden olyan potenciális ügyfelet, aki valamilyen formában már érdeklődést mutatott a céggel vagy a cég termékével/szolgáltatásával kapcsolatban. Cikkünkben hasznos tippeket kaphat a lead-ek értékeléséhez.

Tovább

 

Ha B2B marketing tevékenységéhez egy B2B leadgenerálásban tapasztalt, stratégiai online marketing ügynökségre van szüksége, vegye fel velünk a kapcsolatot!

  Érdekel

Tájékoztató a Covid-19 koronavírus kapcsán

Kedves Partnerük!

Sok más céghez hasonlóan, kollégáink egészségének megóvása érdekében a WebMa csapata nagyrészt home office-ban dolgozik, de a hirdetési kampányok kezelése, valamint vállalt online marketing feladataink ellátása zavartalan.

Elérhetőek vagyunk emailben és vezetékes-, valamint mobilszámainkon. A kollégáinkkal történő személyes találkozóra korlátozottan van lehetőség, de Google Meet videómegbeszélésre - egyeztetett időpontban - természetesen rendelkezésre állunk.

Tájékoztató a Covid-19 koronavírus kapcsán

Üdvözlettel:
WebMa csapata

Bezár