FMCG - digitális marketing megoldások

FMCG - hatékony, mérhető digitális megoldások! Innovatív, költséghatékony kutatási kampányok, amelyek az ismertség növeléstől, az offline vásárlás növeléséig számos célt szolgálhatnak. Az elmúlt években közel 30 FMCG cégnek dolgoztunk a legkülönbözőbb kampányokon, ezzel az egyik legnagyobb tapasztalatra tettünk szert a nem hagyományos, hanem performansz marketing ügynökségek között az iparágban. Rendelkezünk dedikált senior FMCG tanácsadó partnerrel, akivel közösen minden esetben egy holisztikus, a szervezet igényeihez és erőforrásaihoz igazodó tervet sikerült közösen összeraknunk és megvalósítanunk. Az ilyen jellegű kampányaink eredményességének köszönhetően a kampányok 70%-ból készültek iparági esettanulmányok, amelyeket a különböző Google és egyéb online marketing konferenciákon mutattunk be a releváns közönségnek.

Mit ajánlunk?

Valódi partnerséget

Minden projektet kiemelt figyelemmel kezelünk. Fő célunk, hogy minél jobban megértsük az üzleti célokat és elvárásokat, és ezekre egy innovatív, költséghatékony és professzionális megoldást nyújtsunk. Proaktívan segítjük Önt és kollégáit, igyekszünk a legtöbb terhet levenni a válláról az együttműködés során. Vannak olyan partnereink, akikkel folyamatosan együtt dolgozunk, vannak olyanok, akik időről-időre bíznak meg minket projekt alapon egy-egy kampánnyal. A közös bennük, hogy 92%-ban az első közös együttműködést továbbiak követik - a fennmaradó esetekben pedig független külső körülmény nem teszi ezt lehetővé :-).

Valódi tudást

Nem csak jelentős iparági tapasztalattal rendelkezünk, de az egyik legrégibb és legnagyobb Google kiemelt partner ügynökség is vagyunk. Ezáltal olyan nemzetközi know-how-hoz, kutatási adatokhoz és tudáshoz férünk hozzá, amely komoly versenyelőnyt jelent minden partnerünknek. A WebMa emellett közel 100 FMCG cégnek tartott képzést valamilyen iparági konferencia, workshop vagy belső tréning keretében az elmúlt 2 évben, ezáltal sokkal nagyobb rálátást kapunk a valós problémákra és az ügyfeleket foglalkoztató kérdésekre. Partnereink hozzáférnek ezekhez a rendezvényekhez és képzésekhez. Emellett dedikált, ‘super senior” iparági tanácsadókkal is rendelkezünk.

Eredményeket költséghatékonyan

Az általunk hozott számok magukért beszélnek, amelyeket számos esettanulmányban tudjuk prezentálni. A korábbi kampányok eredményeit kivétel nélkül mindig nagyságrendekkel felül tudtuk múlni hatékonyságban, amennyiben azonos KPI-ok mentén vizsgáltuk őket - legyen szó valós offline értékesítésről, vagy promócióban részt vevők számáról vagy brandismertséget és elérést jelző mutatóról. A legdirektebb online mutatók - pl. kattintás és megjelenés szám esetében - azonos büdzsé mellett ez átlagosan 12-44 -szeres hatékonyság növekedést jelentett.

Specializált tudást, de akár full service szolgáltatást

Abban hiszünk, hogy nagyon alaposan el el kell mélyülni egy területben, ha a legjobbak akarunk lenni benne. Ezért minden esetben az arra legalkalmasabb, tapasztalt szakértő foglalkozik az adott problémával. A WebMa házon belül is rendelkezik egy online FMCG kampány teljes lebonyolításához szükséges csapattal, de innovatív és komplex kampányok esetén, számos kipróbált külsős szakértőt tudunk bevonni - a grafikai tervezéstől, a kategória menedzsmenten át az offline médiavásárlás és PR teendőkig - amennyiben szükség van rá. Természetesen ügyfél igény alapján rugalmasan együttműködünk az ügyfél meglévő, saját partnereivel is.

Miben tudunk segíteni?

Saját szakértő csapatunkkal, illetve minősített beszállítóinkkal szinte nincs olyan probléma, amelyre ne tudnánk kipróbált, bizonyított megoldást kínálni, bármi legyen is a cég kitűzött üzleti és marketing célja. Jelentős tapasztalatra tettünk szert olyan kamányok tervezése és kivitelezése esetén, ahol maga a vásárlás jellemzően offline történik, de a vásárlási döntés jelentősen befolyásolható online eszközökkel.

A teljesség igénye nélkül az alábbi területeken számíthat ránk:

  • Online stratégia tervezése
  • Online stratégia megvalósítása
  • Brandépítés, új termék bevezetés támogatása
  • Értékesítést növelő kampányok online támogatása
  • Videomarketing - Youtube kampányok teljes támogatása
  • Mobilmarketing - beleértve a mobil alkalmazások marketingjét
  • Google AdWords és Facebook kampányok teljes kivitelézése
  • Belső céges tréningek és oktatások
  • Korábbi online kampányok auditja
  • Weboldaltervezés és megvalósítás

Ezen kívül számos kapcsolódó szolgáltatást kínálunk kiemelt iparági szakértőinkkel közösen:

  • Teljes grafikai tervezés - arculat, csomagolás, web, hirdetések
  • Üzleti stratégiai tanácsadás
  • Kategória menedzsment, polckép tervezés, adat vizualizáció

Amennyiben Önnek nem csak egy ügynökségre, hanem egy megbízható, profi partnerre van szüksége FMCG területen, vegye fel velünk a kapcsolatot!


Usability elemzés

Usability elemzésünk célja, hogy felmérjük a weboldal mennyire felhasználóbarát, megfelel-e a célcsoport igényeinek.

Tovább

E-commerce

A WebMa több mint 13 éves szakmai tapasztalattal rendelkezik az E-Commerce területén, számtalan iparágban értünk el szakmai sikereket.

Tovább

Nincs elég látogatóm

Hogyan lehet releváns látogatókat szerezni költséghatékonyan? Mi tudjuk, de azt is, hogy ez csak eszköze, nem célja a sikernek. Komplett megoldást kínálunk, figyelve az összes részletre.

Tovább

Remarketing az AdWords-zel

A remarketing listáknak két fajtája van: a Google AdWords remarketing lista és a Google Analytics remarketing közönség. Mindkét remarketing alkalmazható a Search, Shopping, YouTube és Display hálózatokon...

Tovább

Customer match kampányok

Az AdWords Ügyfélegyezés szolgáltatása lehetővé teszi a Google-lal megosztott ügyféladatok alapján történő hirdetésmegjelenítést. Az Ügyfélegyezés számtalan üzleti cél szempontjából hatékony hirdetői eszköz...

Tovább

Click to call

A mobilhirdetések esetében kiemelten fontos, hogy az érdeklődő egy kattintással, könnyedén elérhesse a vállakozást. A click to call hirdetések ebben nyújtanak segítséget, abban az esetben is ha vállalkozásunk még nem rendelkezik honlappal.

Tovább

"Visszaszámlálós" hirdetésszövegek AdWords-ben

Ha egy aktuális akciót, korlátozott ajánlatot, megrendelési határidőt szeretnénk kiemelni keresőhirdetéseinkben, akkor erre tökéletes a visszaszámlálós hirdetészöveg. Mit érdemes tudni róla, hogyan használjuk okosan?

Tovább

Márkaépítés a Google Display hálózaton

Büdzsécsökkentés vagy értékesítés-visszaesés esetén rögtön előtérbe kerülnek az online hirdetések, mivel ezek jellemzően pontosabban mérhetőek és jobb megtérüléssel is kecsegtetnek, mint az offline hirdetések.

Tovább

Minden, amit a YouTube hirdetésekről tudni érdemes

A YouTube a modern tévé! A korábbi tévéhirdetések modern megfelelője, követve a felhasználói szokások változását és a korábbi lineáris médiafogyasztás multiscreen irányba tolódását. Ismerjük meg!

Tovább