Click to call - Mobil hirdetés weboldal nélkül

Az Google Ads segítségével lehetőségünk van olyan hívást kezdeményező hirdetések létrehozására, amelyek segítségével az érdeklődők egy kattintással felhívhatják az általunk megadott telefonszámot, miközben a hirdetésformátumhoz weboldal nem szükséges. Ezen hirdetések esetében az ügyfeleket nem irányítják át a webhelyre, hanem a vállalkozáshoz beérkező hívásokat kezdeményezhetnek gyors és egyszerű módon. A hívás kezdeményező hirdetés esetében a megadott URL-cím csak arra szolgál, hogy a Google Ads ellenőrizhesse a megadott telefonszám hitelességét. Összességében ezt a hirdetési formát abban az esetben érdemes alkalmaznunk, ha a vállalkozásunk szempontjából nem a weboldalunkon szereplő információk megtekintésének növelése a cél, hanem a beérkező hívások számának maximalizálása. Amennyiben a híváskezdeményezés mellett, a weboldal megtekintése is fontos számunkra, a hagyományos szöveges hirdetési forma hívásbővítménnyel való kiegészítését ajánljuk, mivel ez esetben a telefonhívás indításán kívül a potenciális ügyfelek a honlapon elérhető információkhoz is néhány kattintással hozzáférhetnek, az egyéb hirdetésbővítmények használatával pedig további lényeges információkat emelhetünk ki.

A hívást kezdeményező hirdetés:

hívást kezdeményező hirdetés

Milyen adatok szükségesek a híváskezdeményező hirdetés létrehozásához?

  • a vállalkozás neve
  • a vállalkozás telefonszáma
  • a leírás szövege két sorban
  • a megjelenített URL
  • az opcionális ellenőrző URL - egy olyan weboldal URL-je, amely tartalmazza a vállalkozás telefonszámát

Maximális karakterszámok

Példahirdetés Korlát a legtöbb nyelvnél Korlát a dupla szélességű karaktereket alkalmazó nyelveknél
Vállalkozás neve: Vállalkozás neve 25 karakter 12 karakter
Telefonszám: Hívás: (555) 555-5555 nincs nincs
Leírás 1. sora: Leírás 1. sora 35 karakter 17 karakter
Leírás 2. sora: Leírás 2. sora 35 karakter 17 karakter
Megjelenített URL: www.example.com 35 karakter 17 karakter

Forrás: https://support.google.com/adwords/answer/6341403?hl=hu

Profi Google- vagy Facebook hirdetésekre van szüksége? Keressen minket bizalommal!

Google Ads

A WebMa az elsők között kezdett el Google Ads hirdetésekkel foglalkozni itthon 2005-ben. Az elmúlt 13 évben folyamatosan fejlesztettük tudásunkat és képeztük magunkat. Szinte nincs olyan iparág, piac vagy üzleti helyzet, amelyben ne rendelkeznénk tapasztalattal.

Tovább

Google Ads tréning

Az Google Ads tréning során használható tudást adunk át a Google Ads szakszerű alkalmazásáról, legyen szó cégvezetőkről, alkalmazottakról, marketing szakemberekről.

Tovább

Stratégiai online marketing tanácsadás

Az online marketing egy hihetetlenül gyorsan fejlődő, óriási terület, amelyben hatványozottan igaz, hogy az információ hatalom. Az Google Ads, Analytics, a közösségi média, a tartalom marketing mind csak egy-egy szelete ennek az óriási univerzumnak.

Tovább

Google Ads kampány beállítások

Sajnos sok esetben a Google Ads kampányok azért nem sikeresek, mert sem a kampányok megtervezése és sem a kampánybeállítások nem szakszerűen történtek. A profin beállított Google Ads kampányok...

Tovább

Hogyan lehet célozni a Google Ads hirdetést

A keresőben jellemzően azt tudjuk megadni, hogy milyen keresési kifejezés begépelésekor jelenjen meg egy hirdetésünk. Természetesen itt is számos finom beállításra van lehetőség - pontosan mit írjanak be...

Tovább

Google Ads kampány mutatók

Az Google Ads akkor számol megjelenítést (impression), ha a hirdetés megjelenik a Google hirdetési hálózatain, például a Google.com-on vagy más megjelenítői webhelyen és alkalmazásokban...

Tovább

Mi kell egy sikeres Google Ads kampányhoz?

Mi a Google Ads ügynökség feladata és milyen felelőssége van az ügyfélnek abban, hogy a fizetett ppc hirdetések hozzák a várt eredményt? Az Google Ads nem oldja meg alapvető stratégiai problémáinkat.

Tovább

Online marketing: mit érdemes mérni és hogyan?

Pontosan beállított online mérésekkel világosan láthatjuk, hogy mely online megjelenéseik hoznak eredményt és melyek nem és ez alapján optimalizálhatjuk költéseinket. A Google Analytics ebben segít.

Tovább

SEO vs. Google Ads

A kersőoptimalizálás célja, hogy az organikus keresési találatok között előkelő helyen jelenjünk meg, míg a Google Ads a fizetett találati listán biztosítja ugyanezt. Hogyan támogatják egymást?

Tovább

Tájékoztató a Covid-19 koronavírus kapcsán

Kedves Partnerük!

Sok más céghez hasonlóan, kollégáink egészségének megóvása érdekében a WebMa csapata nagyrészt home office-ban dolgozik, de a hirdetési kampányok kezelése, valamint vállalt online marketing feladataink ellátása zavartalan.

Elérhetőek vagyunk emailben és vezetékes-, valamint mobilszámainkon. A kollégáinkkal történő személyes találkozóra korlátozottan van lehetőség, de Google Meet videómegbeszélésre - egyeztetett időpontban - természetesen rendelkezésre állunk.

Tájékoztató a Covid-19 koronavírus kapcsán

Üdvözlettel:
WebMa csapata

Bezár