Usability-elemzés

Lehet bármilyen profi a szolgáltatásunk, ha a felhasználó nem jut el addig, hogy ajánlatot kérjen, illetve megvásárolja a termékünket, ez soha nem fog kiderülni számára. Amikor valaki eljut a weboldalunkra átlagosan 3 mp áll rendelkezésünkre, hogy meggyőzzük a látogatót arról, érdemes időt szentelnie az ajánlatunkat és mélyebben megismerni azt. A Google adatai alapján az emberek 96%-a semmilyen konverziót nem hajt végre az első látogatás alkalmával, sőt webshopok esetén is 10-ből 7 látogató megszakítja a vásárlási folyamatot, akkor is, ha már valamit elhelyezett a kosarában. Ennek oka rendszerint az elégtelen navigáció, azaz a weboldal nem áttekinthető, nem segíti az információk közötti eligazodást, ezáltal elbizonytalanítja a látogatóinkat és megakadályozza a konverziót, vásárlást, kapcsolatteremtést. A usability elemzés lényege, hogy ezeket a hibákat objektívan feltárjuk, és egy érthető, de részletes riportban bemutassuk, illetve gyakorlati javaslatokat adjunk a hibák kijavítására.

Usability elemzés

Egy objektív, részletes jelentős arról, hogy weboldal jelenleg mennyire felel meg a felhasználók elvárásainak design, navigáció és tartalmi szempontból. Mennyire könnyen találhatóak meg a fontos tartalmak? Hol akad el a látogató? Emellett konkrét javaslatokat is nyújtunk releváns iparági példák alapján, hogyan lehetne jobban, professzionálisabban szervezni a tartalmat és a designt.

Bizonyos szempontokat minden esetben vizsgálunk - általános bizalmi faktorok, megjelenés, oldalbetöltődés, navigáció -, de minden esetben egyedi szempontból alapján alakítjuk ki a vizsgálat hangsúlyos pontjait. Amíg egy webshop esetében termék bemutatás és a vásárlási folyamat bír kritikus fontossággal, addig egy B2B lead generáló weboldal, vagy egy SAAS megoldás esetén teljesen más szempontokat kell vizsgálnunk.

A usability elemzés az előzetesen egyezetett szempontok alapján egy kb. 50-150 oldalas pdf, amely áttekinthető és mindenki számára érthető módon fogalmazza meg a jelenlegi weboldal hiányosságait és mutatja meg a követendő, “best parctice” példákat.

A usability elemzés ára elsősorban az elemzés mélységétől függ, valamint, hogy hány versenytársat veszünk bele az összehasonlításba. Egy egyszerű, a lényegi hibákra koncentráló elemzés már 100 000 HUF körüli áron elérhető, míg egy komplex kutatás, amely pl. a közösségi csatornák használatára, vagy konkrét tartalom (content) marketing javaslatokra is kitér ennek akár többszöröse is lehet.

Alapvetően mindenkinek, aki javítani szeretne online megjelenése hatékonyságán, de különösen azoknak ajánljuk figyelmébe, akik jelenleg sok látogatóval rendelkeznek, viszont a látogatókat nem tudják megfelelő arányban érdeklődőkké/vásárlókká konvertálni. Emellett minden esetben, amikor komolyabb fizetős kampányokat futtatunk, hiszen ilyenkor még fontosabb, hogy a megvásárolt forgalom eredményes legyen, különben hiába fizetjük ki a büdzsét a hirdetésekre.

Ha szeretné megtudni, hogy felhasználói szempontból mi a gond a weboldalával, vegye fel velünk a kapcsolatot!

Versenytárs kutatás

A sikeres stratégia kialakításához elengedhetetlen a versenytársak pontos ismerete. Kutatásun során meghatározzuk a legfőbb versenytársakat, valamint elemezzük verseny előnyeiket és hátrányaikat.

Tovább

Kulcsszókutatás

A hatékony kampányok alapja a megfelelő célzás, amelyhez a kulcsszavak elengedhetetlenek. A kutatás során feltérképezzük az adott iparág legnépszerűbb kulcsszavait, hogy a várt sikerek ne maradjanak el.

Tovább

SEO audit

A weboldalak keresőoptimalizálása elengedhetetlen ha sikeres online jelenlétet szeretnénk elérni. SEO audit szolgáltatásunk esetében segítséget nyújtunk, milyen módosításokat érdemes végre hajtani a hatékonyság növelése érdekében.

Tovább

Hatékony érkezési oldal

Az érkezési oldal honlapunknak az az oldala, amelyre a látogató a linkre – Pay Per Click hirdetésre, keresőbeli találatra, bannerre stb. – kattintva megérkezik. Az érkezési oldal célja, hogy konkrét...

Tovább

A hatékony és megbízható weboldalról

Mitől lesz egy oldal hatékony? Hogyan bizonyosodhatunk meg róla, hogy a honlapunk felhasználóbarát? Hogyan, milyen elvek mentén alakítsuk át az érkezési oldalunkat, hogy nagyobb konverziót érjünk el...

Tovább

Kulcsszavak a Google AdWordsben

A kulcsszavak azok a szavak, vagy kifejezések amelyeket azért használunk, hogy segítségükkel a termékünk, vagy szolgáltatásunk a felhasználók keresései után a lehető legtöbb találattal párosuljon...

Tovább

Milyen egy jó kampány landing oldal?

Az online marketingben az egyik legfontosabb dolog, hogy a vállalat rendelkezzen a kampányokhoz igazított, megfelelő landing oldallal. Ennek hiányában, egyetlen online marketing kampány sem lehet sikeres.

Tovább

Mi fán terem az online versenytárs-kutatás?

Online marketing stratégiánk megtervezéséhez elengedhetetlen, hogy tisztában legyünk versenytársaink online megjelenésével, tevékenységével. Ehhez szükséges az online versenytárs-kutatás.

Tovább

Milyen egy hatékony weboldal?

Napjainkban már elengedhetetlen, hogy minden vállalat rendelkezzen honlappal, azonban nem mindegy, hogy az mennyire szép, felhasználóbarát, mobilra- és konverzióra optimalizált. Tudja meg milyen egy hatékony weboldal!

Tovább