SEO Audit konzultációval csomag

A SEO audit az Ön weboldalára koncentrál. Elsősorban egy technikai jellegű elemzés, amelynek célja, hogy feltárja azokat a komoly hiányosságokat, amelyek megakadályozzák a keresőt az oldalának megfelelő feltérképezésében, ezáltal rontják az üzleti hatékonyságát és sikerességét.

12 +
év szakmai
tapasztalat
2 Mrd+
AdWords büdzsé
kezelés
10 +
beszélt nyelv
házon belül
100 +
elégedett ügyfél
20 országban
SEO audit
  • Ha weboldala nem váltotta be a hozzá fűzött reményeket
  • Már működő weboldalát szeretné átvilágítani
  • Új weboldalt tervez, de még nem tudja, mit kellene másképp csinálnia, mint jelenleg
  • Most lett kész az új oldala, és kíváncsi mennyire felel meg a keresők elvárásainak
  • Nem érti, miért nem található meg egyáltalán a weboldala a keresőkben
  • Szeretné tudni, melyek a legkeresettebb kulcsszavak a területén
  • Házon belül optimalizálnak, és kíváncsi, mit kellene másként csinálni
  • Súlyos technikai hibák, tiltott módszerek alkalmazása, ami akár a weboldal keresési indexből történő kizárásával is járhat
  • Alapvető, a keresők számára fontos szempontok elhanyagolása
  • Áttekinthetetlen struktúra és navigáció
  • Kulcsszavak nem megfelelő használata, vagy nem a megfelelő kulcsszavak használata
  • Releváns, egyedi tartalom hiánya
  • A megoldási kulcsot a sikeres SEO kampányhoz
  • Átfogó képet kap a weboldalról
  • Nem kell a véletlenre bíznia a kereső optimalizálás sikerét
  • Hatékonyan elérheti potenciális partnereit
  • A fenti szempontok vizsgálatát követően egy írásos dokumentumot adunk át Önnek, amelyből áttekintést kap a jelenlegi helyzetről és a javítandó hibákról.
  • Weboldaláról egy objektív keresőoptimalizálási elemzést készítünk, amely alapján rálátása lesz, melyek a konkrét problémák keresőoptimalizálási szempontból és amely alapján racionálisan mérlegelheti a következő lépéseket, legsürgősebb teendőket a honlappal kapcsolatban
  • 1 órás telefonos vagy személyes tanácsadást az elemzés megértéséhez és a javaslatok implementálásához

Mivel a SEO nem egy kiforrott tudomány, ráadásul rendkívül komplex és hipersebességgel változik nagyon nehéz megkülönböztetni a “kamu” információt a hitelestől. Ezért alapvető fontosságú, hogy vezetőként legalább a fő stratégiai hibákkal, buktatókkal és sikerhez szükséges alapvető feltételekkel tisztában legyen!

Ha szeretné tisztán látni, hogy mi a gond jelenlegi weboldalával, vegye fel velünk a kapcsolatot! Kollégánk minden kérdésére szívesen válaszol!

Ismerje meg kapcsolódó szolgáltatásainkat!

AdWords kampány audit

Amennyiben szeretné AdWords kampányát magának felállítani, vagy már meglévő kampányának átalakításához lenne szüksége szakszerű segítségre, az AdWords audit szolgáltatásunkat ajánljuk.

Tovább

Google Analytics audit

Ha szeretné Analytics adatait hasznos információkká szervezni, azonban nem tudja hogy induljon el, ajánljuk az Analytics audit szolgáltatásunkat, amely segítséget nyújt Analytics fiókja szakszerű használatához.

Tovább

Usability elemzés

Usability elemzésünk célja, hogy felmérjük a weboldal mennyire felhasználóbarát, megfelel-e a célcsoport igényeinek.

Tovább

Keresőoptimalizálás folyamata

A keresőoptimalizálás célja, hogy a keresőkből minőségi látogatók érkezzenek a weboldalra. Ennek érdekében szükséges a weboldal technikai optimalizálása, amely során a keresők technikai követelményeinek...

Tovább

Keresőoptimalizálás dióhéjban

Mik azok a keresők és miért fontosak számunkra? Mit jelentenek a kulcsszavak, hogyan lehet meghatározni őket, és milyen ismérvek alapján dönthetjük el, hogy sikeres volt-e a keresőmarketing tevékenységünk...

Tovább

A hatékony és megbízható weboldalról

Mitől lesz egy oldal hatékony? Hogyan bizonyosodhatunk meg róla, hogy a honlapunk felhasználóbarát? Hogyan, milyen elvek mentén alakítsuk át az érkezési oldalunkat, hogy nagyobb konverziót érjünk el...

Tovább

Mi kell egy sikeres AdWords kampányhoz?

Mi az AdWords ügynökség feladata és milyen felelőssége van az ügyfélnek abban, hogy a fizetett ppc hirdetések hozzák a várt eredményt? Az AdWords nem oldja meg alapvető stratégiai problémáinkat.

Tovább

Online marketing: mit érdemes mérni és hogyan?

Pontosan beállított online mérésekkel világosan láthatjuk, hogy mely online megjelenéseik hoznak eredményt és melyek nem és ez alapján optimalizálhatjuk költéseinket. A Google Analytics ebben segít.

Tovább

SEO vs. Google AdWords

A kersőoptimalizálás célja, hogy az organikus keresési találatok között előkelő helyen jelenjünk meg, míg az AdWords a fizetett találati listán biztosítja ugyanezt. Hogyan támogatják egymást?

Tovább