A hatékony és megbízható weboldalról

Hogyan bizonyosodhatunk meg róla, hogy a honlapunk felhasználóbarát?

Az itt leírtak összefoglaló jelleggel válaszolnak erre a kérdésre.

  1. Flash: bár indexelhető, használata nem optimális.
  2. Oldal betöltési idő: mára már kritikus lett ez az elem. Ha egy oldal nem töltődik be szinte azonnal, a látogató elmegy egy másik oldalra, éppen ezért egyre fontosabb szerephez jut a Google algoritmusokban is az oldal betöltési idő. A Google-nak az a jó ami a felhasználóknak is. Minél gyorsabban töltődik be egy oldal a tartalmával, annál inkább valószínű, hogy képes megtartani a látogatókat
  3. Grafikák, rajzok méreteinek a csökkentése: ha túl nagyok, akkor növelik az oldalbetöltés idejét. Az oldalbetöltődés ideje hatással van a AdWords kulcsszó minőségi mutatójára.
  4. Rossz linkek: a nem működő linkek káros hatással vannak a weboldal keresőoptimalizációs eredményére. A külső hivatkozások tekintetében, csak az élő és használatban lévő hivatkozások érhetik el hatásukat, hogy az adott honlap pagerankje javuljon.
  5. HTML programozás: érvényes, jól működő háttérprogramozás szükséges. Amennyiben egy oldal technikai háttértámogatottsága nem megfelelő, úgy a Google keresőmotorja sem fogja tudni az összes oldalt indexelni.
  6. Web kereső kompatibilitás: legyen kompatibilis a kereső motorokkal. Az oldalunkon tegyük lehetővé a keresést!
  7. Vásárlói segítségnyújtás: legyen látható, könnyen észrevehető helyen az elérhetőségünk! A vásárlók bizalmát ki kell érdemelnünk, mert arra építve válhat sikeressé cégünk! Sokszor nem tudni, hogy egy-egy internetes vállalkozás mögött kik vannak!
  8. Navigáció: fontos, hogy az oldalak indexelhetőek legyenek a kereső motorok által. Mind a technikai, mind a tartalmi irányelveknek honlapépítés szempontjából meg kell tudnunk felelni.
  9. Könnyen olvashatóság: itt a blogokat kell megemlíteni, melyeket emberek írnak. Rengeteg hasznos információt rejthetnek magukban azok a fórumok, ahol potenciális, vagy már meglévő vevőink nyilatkoznak és mondják el véleményüket az általunk kínált termékkel, vagy szolgáltatással kapcsolatban.
  10. Helyesírás ellenőrző: figyeljünk gépelés közben. Ez magától értetődő, szarvashibákát ne kövessünk el!

Hogyan, milyen elvek mentén alakítsuk át az érkezési oldalunkat (landing page), hogy nagyobb konverziót érjünk el?

  1. Legyenek egyértelműek a konverziós lépések pl: letöltés, form kitöltés, átkattintás másik oldalra, vagy vétel. A különböző konverziókra, akciókra hívó gombok (call to action buttons) olyan helyeken legyenek, ahol lenniük kell, vagyis ott ahol esély van arra hogy a látogató vevővé konvertálódjon.
  2. Oda irányítsuk a látogatóinkat, ahova várják, hogy érkezni fognak. Ha valaki megnyomja az űrlapkitöltés gombot, akkor a következő lépésben tényleg az űrlapot töltse ki.
  3. Ne legyen "hangos" az oldal. Legyenek a színek, képek inkább mérsékeltebbek, mint túl harsányak. Sokszor az üres lap nagyobb konverziót tud elérni, mint egy nagyon csicsás. Legyen inkább kevesebb szöveg. Tanulmányok kimutatták, hogy az emberek nem az interneten olvasnak, ezért hagyjunk fel a magunkat promotáló marketing szöveggel. Inkább linkeljünk más oldalak tartalmára ilyenkor.
  4. Legyen biztonságos az oldalon történő vásárlás. Határozzuk meg az elfogadható fizetési módozatokat jól. Fontos, hogy a látogatók biztonságban érezzék magukat az oldalunkon, bármiféle tranzakcióra is kerüljön sor.
  5. Ajánlóleveleink logóit is feltüntethetjük az oldalunkon referenciaként.

Stratégiai tanácsadás

Amennyiben átfogó, a vállalat egész online marketing stratégiáját érintő változtatásokban gondolkodik, érdemes igénybe venni stratégiai tanácsadás szolgáltatásunkat.

Tovább

Döntéshozó alapozó tréning

A napi szintű döntéshozatal elengedhetetlen a cégek életében, legyen szó bármilyen vállalkozásról. Döntéshozó alapozói tréningünk, a döntésekért felelős vezetőknek szól, akik szeretnének új módszereket elsajátítani.

Tovább

Piac és versenytárs elemzés

A piac és versenytárs elemzés szolgáltatásunk keretein belül, segítséget nyújtunk ügyfeleinknek a célpiac feltérképezésében, az aktuális trendek meghatározásában valamint a versenytársak azonosításában és elemzésében.

Tovább

Jobb helyezés

A keresőoptimalizálás tulajdonképpeni célja nem más, mint minél jobb helyezés elérése a normál találatok között. A keresők általában két különféle tényezőt vesznek figyelembe a találatok rangsorának...

Tovább

Kép és videó a keresőoptimalizálásban

A keresőmotorokban mindenekelőtt a megfelelő, egyedi, releváns és kulcsszógazdag szöveggel érhetjük el, hogy weboldalunk minél több kulcsszóra top pozíciót érjen el a találati rangsorban. Nem szabad azonban...

Tovább

Keresőoptimalizálási trükkök

Aki optimalizáltatni kívánja honlapját, ma már számos keresőoptimalizálást vállaló cég közül választhat. Nem árt tudni azonban, hogy nem mindegyikük dolgozik tisztességes módszerekkel. A csalóktól...

Tovább

SEO vs. Google AdWords

A kersőoptimalizálás célja, hogy az organikus keresési találatok között előkelő helyen jelenjünk meg, míg az AdWords a fizetett találati listán biztosítja ugyanezt. Hogyan támogatják egymást?

Tovább

Hogyan válasszunk érkezési oldalt webshop ppc hirdetéseinkhez?

Webshopok esetében többféle választási lehetőségünk van a ppc kampányok érkezési oldalául, amelyeknek előnyeit és hátrányait egyaránt mérlegelnünk kell, aztán tesztelni, tesztelni és tesztelni!

Tovább

Milyen hozzáféréseket kell kapnunk az online ügynökségünktől?

Már az online ügynökséggel történő szerződéskötéskor gondoljunk előre arra, hogy a számunkra létrehozott fiókokhoz hozzáférést kapjunk, illetve hogy a szerződés megszűnésekor a fiókok hozzánk kerüljenek.

Tovább