“Egyél Mogyit!” termékpromóció online esettanulmány

Microsite, Facebook-, YouTube-, Display- és keresőhirdetések

Kampányidőszak

2015.11.16.-12.22.

Ügynökség

WebMa, Creatum

Hirdetési büdzsé

Nem publikus

Hirdetési hálózat

Promóciós címke a termékeken, Facebook, YouTube, Google Display hálózat, Keresőhirdetések

Célcsoportok

Nem publikus

Termék/szolgáltatás

Mogyi termékek (teljes termékpaletta)

Eredmények

Kereső: 55,75%-os CTR
Display: 0,20%-os CTR
YouTube: 24,21%-os videó megtekintési arány
Microsite: 346.819 látogató, 99.714 regisztráció, 363.101 kódfeltöltés, 29.594 kérdőív kitöltés.

További részletekre is kíváncsi a kampánnyal kapcsolatban? Töltse le a teljes esettanulmányt!

Tájékoztató a Covid-19 koronavírus kapcsán

Kedves Partnerük!

Sok más céghez hasonlóan, kollégáink egészségének megóvása érdekében a WebMa csapata nagyrészt home office-ban dolgozik, de a hirdetési kampányok kezelése, valamint vállalt online marketing feladataink ellátása zavartalan.

Elérhetőek vagyunk emailben és vezetékes-, valamint mobilszámainkon. A kollégáinkkal történő személyes találkozóra korlátozottan van lehetőség, de Google Meet videómegbeszélésre - egyeztetett időpontban - természetesen rendelkezésre állunk.

Tájékoztató a Covid-19 koronavírus kapcsán

Üdvözlettel:
WebMa csapata

Bezár