E-commerce digitális marketing megoldások

Az E-Commerce iparágba tartoznak a különböző webshopok, online repülőjegy és szállás értékesítő portálok, online biztosításalkuszok, stb, ahol a teljes folyamat online megy végbe, és ahol cél a tranzakciók (például vásárlások, foglalások, stb.) számának növelése. A WebMa sokrétű tapasztalattal rendelkezik az online kereskedelem területén. A cég több mint 13 éves működése alatt számtalan sikeres kampányt készítettünk a néhány száz forintos termékeket értékesítő írószer webshopoktól az exkluzív, luxus termékeket értékesítő webáruházakig. A webshopok esetében a hatékony online marketingstratégia kialakításához elengedhetetlen az előzetes piacfelmérés, hogy tisztába kerüljünk az aktuális trendekkel, vásárlói szokásokkal és természetesen a konkurenciával. Ezután érdemes elkezdeni a weboldal optimalizálását, az Analytics beállítások kivitelezését, majd a professzionális Google Ads, Facebook kampányok felállítását, amelyek segítségével szeretnénk elérni a kívánt értékesítés növekedéséket.

Várjuk megkeresését, hogy közösen megtervezhessük hatékony online marketing kampányait!

Kapcsolat

17 +
év szakmai
tapasztalat
95 +%
ügyfélmegtartási
arány
800 +
elégedett ügyfél
20 országban
20 +
célpiaci
tapasztalat

Ismerjük meg a piacot és versenytársakat

A sikeres webáruház üzemeltetéséhez elengedhetetlen, hogy tisztába legyünk saját piacunk sajátosságaival, valamint a célcsoportunk igényeivel. Enélkül szinte felesleges belevágni az e-commerce üzletbe, különben nagy az esély, hogy nem fogjuk a várt eredményeket hozni. Amennyiben nem tudjuk, hogyan induljunk el a piacunk feltérképezésében, vagy vállalkozásunk célcsoportjának a pontos meghatározásában akadtunk el, igény esetén webshop tanácsadás szolgáltatásunk keretein belül a WebMa ebben is szakszerű segítséget nyújthat.

A hatékony webáruház

Fontos tisztába lennünk azzal a ténnyel, hogy a fizetett online hirdetési kampányok alkalmazása nem varázslat, alkalmazásuk nem hozza magával automatikusan az eladások számának növekedését. Ezért nagyon fontos, hogy az online promóció indítása előtt, lehetőség szerint a megfelelő szakemberek segítségével, átnézzük a honlapot, hogy az esetleges hibák feltárásra kerüljenek, és a kampány indítás előtt javíthassuk, optimalizálhassuk a webáruházat. Mi erre a célra az usability elemzés és tanácsadás szolgáltatásunkat ajánljuk, amelynek keretein belül megvizsgáljuk, a honlap kialakítása mennyire felhasználóbarát és megfelelő-e technikai szempontokból. Ajánlani tudjuk még a SEO elemzést és tanácsadást, ahol keresőoptimalizálási szempontok szerint nézzük át a weboldalt, és javaslatokat készítünk, valamint analitikai riportjainkat, amelyek keretein belül a webáruház korábbi adatait alakítjuk érthető információkká, amelyek nagyban elősegíthetik segíthetik a későbbi döntéseket és a weboldalon végbemenő folyamatok megértését. Amennyiben még nem rendelkeznek Analytics mérésekkel, cégünk segítséget nyújt a mérések pontos felállításában, amely természetesen az e-commerce méréseket is tartalmazza, hogy a potenciális vásárlók online magatartásáról a lehető legtöbb adatot gyűjthesse, a későbbiekben pedig ennek függvényében alakíthassa online üzletét a célcsoport igényeinek megfelelően.

Fontos, hogy az online kampány indítások előtt a célcsoport mellett meghatározzuk stratégiai céljainkat is, mit szeretnék a kampány során elérni. Ilyen célok lehetnek például egy webáruház esetében a kosár érték növelése, az átlagos rendelési érték növelése (ne a legolcsóbb termékeket vásárolják) vagy egyszerűen csak a vásárlások számának maximalizálása.

Elégedett ügyfeleink E-commerce iparágban

Hatékony mérés és elemzés

Az e-commerce oldalak nyomon követése a leghálásabb feladat. Hiszen a teljes folyamat online történik, és minden részletről informálódhatunk. Az Analytics e-commerce riportjai teljes betekintést engednek a vásárlási folyamatba. Akár a legkeresettebb termékre, akár az átlagos megrendelési értékre vagy a napi bevételre vagyunk kíváncsiak, a jelentésekből azonnal választ kapunk kérdéseinkre. Sőt, azt is pontosan láthatjuk, hogy a vásárlási tölcsér mely pontján (termékoldal megtekintése, kosárba rakás, pénztár, vásárlás) veszítjük el a legtöbb potenciális vevőt, hol kell beavatkoznunk. Illetve az Analytics standard jelentéseinek a segítségével beazonosíthatjuk, hogy mely online csatornából/kampányból érkeznek a leginkább elkötelezett vásárlóink, kik költenek a legtöbbet, kik vásárolnak a legszívesebben, stb.

Mit kínálunk?

  • Online stratégia tervezése
  • Iparági kutatások és versenytárs elemzés
  • Mérési rendszerek szakszerű kialakítása és reporting
  • Célcsoport meghatározás, elemzés
  • Usability elemzés
  • Analytics mérések felállítása
  • SEO elemzés
  • A webshop, webáruház optimalizálása
  • Átlátható folyamatok és vezetői riportok
  • Teljes transzparencia
  • Proaktív megközelítés
  • Rugalmas, ügyfélcentrikus projekt menedzsment

A WebMa több mint 13 éve dolgozik E-Commerce területen, ezért pontosan átlátjuk és értjük a piac aktuális problémáit, illetve ismerjük azokat a korszerű eszközöket, amelyek segítségével webáruháza hatékonysága növelhető.

Mit ajánlunk?

Valódi partnerséget

Minden projektet kiemelt figyelemmel kezelünk. Fő célunk, hogy minél jobban megértsük az üzleti célokat és elvárásokat, és ezekre egy innovatív, költséghatékony és professzionális megoldást nyújtsunk. Proaktívan segítjük Önt és kollégáit, igyekszünk a legtöbb terhet levenni a válláról az együttműködés során. Vannak olyan partnereink, akikkel folyamatosan együtt dolgozunk, vannak olyanok, akik időről-időre bíznak meg minket projekt alapon egy-egy kampánnyal. A közös bennük, hogy 92%-ban az első közös együttműködést továbbiak követik - a fennmaradó esetekben pedig független külső körülmény nem teszi ezt lehetővé :-).

Valódi tudást

Nem csak jelentős iparági tapasztalattal rendelkezünk, de az egyik legrégibb és legnagyobb Google kiemelt partner ügynökség is vagyunk. Ezáltal olyan nemzetközi know-how-hoz, kutatási adatokhoz és tudáshoz férünk hozzá, amely komoly versenyelőnyt jelent minden partnerünknek. A WebMa emellett közel 100 FMCG cégnek tartott képzést valamilyen iparági konferencia, workshop vagy belső tréning keretében az elmúlt 2 évben, ezáltal sokkal nagyobb rálátást kapunk a valós problémákra és az ügyfeleket foglalkoztató kérdésekre. Partnereink hozzáférnek ezekhez a rendezvényekhez és képzésekhez. Emellett dedikált, ‘super senior” iparági tanácsadókkal is rendelkezünk.

Eredményeket költséghatékonyan

Az általunk hozott számok magukért beszélnek, amelyeket számos esettanulmányban tudjuk prezentálni. A korábbi kampányok eredményeit kivétel nélkül mindig nagyságrendekkel felül tudtuk múlni hatékonyságban, amennyiben azonos KPI-ok mentén vizsgáltuk őket - legyen szó valós offline értékesítésről, vagy promócióban részt vevők számáról vagy brandismertséget és elérést jelző mutatóról. A legdirektebb online mutatók - pl. kattintás és megjelenés szám esetében - azonos büdzsé mellett ez átlagosan 12-44 -szeres hatékonyság növekedést jelentett.

Specializált tudást, de akár full service szolgáltatást

Abban hiszünk, hogy nagyon alaposan el el kell mélyülni egy területben, ha a legjobbak akarunk lenni benne. Ezért minden esetben az arra legalkalmasabb, tapasztalt szakértő foglalkozik az adott problémával. A WebMa házon belül is rendelkezik egy online FMCG kampány teljes lebonyolításához szükséges csapattal, de innovatív és komplex kampányok esetén, számos kipróbált külsős szakértőt tudunk bevonni - a grafikai tervezéstől, a kategória menedzsmenten át az offline médiavásárlás és PR teendőkig - amennyiben szükség van rá. Természetesen ügyfél igény alapján rugalmasan együttműködünk az ügyfél meglévő, saját partnereivel is.

Amennyiben Önnek nem csak egy digitális marketing ügynökségre, hanem egy megbízható, profi partnerre van szüksége E-commerce területen, vegye fel velünk a kapcsolatot!


Mobil marketing

A mobil mára az első számú eszközzé lépett elő, többet internetezünk mobilról, mint hagyományos gépről. Ez óriási lehetőséget, de egyben óriási kihívást is jelent a cégeknek. Segítünk megérteni, hogy mit jelent az Ön számára, és hogyan tudná kiaknázni a mobil marketing nyújtotta lehetőségeket.

Tovább

Versenytárs kutatás

Komplex versenytás és piackutatás a jelenlegi online marketing helyzet megismeréséhez. A kutatás fókusza és mélysége egyedi igények alapján kerül meghatározásra. Például webshopok esetén különösen nagy hangsúlyt kap a checkout folyamat, míg B2B weboldalak esetében inkább a tartalom marketing és konverziós tölcsér kidolgozására fókuszálunk.

Tovább

Turizmus

Utazási irodák, repjegy-, hotel értékesítő oldalak, autóbérlés, település marketing, éttermek, szórakozóhelyek - nagyon különböző stratégiát igényelnek, annak függvényében, hogy egy niche kínálatról, pl. egy kis hazai hotelről vagy egy nagy nemzetközi projektről beszélünk. Mi a kis szolgáltatótkól, a nemzetközi hotel foglaló és autóbérlő oldalakon át a Sziget Fesztiválig bezárólag ismerjük a lehetőségeket!

Tovább

Mobil hirdetések típusai

Marketingcélunknak megfelelően több fajta hirdetési típus közül választhatunk a mobileszközök esetében is. Cikkünkben az alkalmazható hirdetés típusok legfontosabb tulajdonságait mutatjuk be.

Tovább

E-commerce Analytics

Mire kell figyelnünk webshopok, webáruházak Google Analytics méréseinek beállításakor? Fontos, hogy pontos adatokat kapjunk webshopunk admin rendszeréből a vásárlásokra, vásárlási értékekre vonatkozóan.

Tovább

Remarketing a Google Ads-zel

A remarketing listáknak két fajtája van: a Google Ads remarketing lista és a Google Analytics remarketing közönség. Mindkét remarketing alkalmazható a Search, Shopping, YouTube és Display hálózatokon...

Tovább

"Visszaszámlálós" hirdetésszövegek Google Ads-ben

Ha egy aktuális akciót, korlátozott ajánlatot, megrendelési határidőt szeretnénk kiemelni keresőhirdetéseinkben, akkor erre tökéletes a visszaszámlálós hirdetésszöveg. Mit érdemes tudni róla, hogyan használjuk okosan?

Tovább

Hogyan válasszunk érkezési oldalt webshop ppc hirdetéseinkhez?

Webshopok esetében többféle választási lehetőségünk van a ppc kampányok érkezési oldalául, amelyeknek előnyeit és hátrányait egyaránt mérlegelnünk kell, aztán tesztelni, tesztelni és tesztelni!

Tovább

A felhasználói szándék fontos a keresőkampányokban

Ha a felhasználó szándéka szerint csoportosítjuk kampányunk kulcsszavait, akkor válik lehetővé az, hogy a vásárlási folyamat minden lépésében a potenciális vásárlók szeme elé kerüljünk.

Tovább

Tájékoztató a Covid-19 koronavírus kapcsán

Kedves Partnerük!

Sok más céghez hasonlóan, kollégáink egészségének megóvása érdekében a WebMa csapata nagyrészt home office-ban dolgozik, de a hirdetési kampányok kezelése, valamint vállalt online marketing feladataink ellátása zavartalan.

Elérhetőek vagyunk emailben és vezetékes-, valamint mobilszámainkon. A kollégáinkkal történő személyes találkozóra korlátozottan van lehetőség, de Google Meet videómegbeszélésre - egyeztetett időpontban - természetesen rendelkezésre állunk.

Tájékoztató a Covid-19 koronavírus kapcsán

Üdvözlettel:
WebMa csapata

Bezár