- Online marketing tanácsadás
- Online marketing tréning
- Google Ads
- YouTube hirdetések
- Google Analytics
- Facebook hirdetések
- Tiktok hirdetés
- Waze hirdetés
- Linkedin hirdetések
- Twitter hirdetések
- Quora hirdetések
- Piac és versenytárs elemzés
- Üzleti profil alapján
- Online marketing probléma szerint
- Kereső- és konverzió-optimalizált weboldal készítése
- Komplex csomagok
Webmarketing > Szolgáltatások > Google Analytics > Google Analytics mérés beállítás
Google Analytics mérés beállítás
Új Google Analytics fiók létrehozása esetén, vagy az audit során feltérképezett alapvető hibás beállítások esetén a WebMa elvégzi az Analytics alapszintű mérési beállításait a későbbi pontos és megbízható látogatói adatok megszerzése érdekében. Ezek a beállítások szükségesek ahhoz, hogy hasznos riportokat tudjunk készíteni a látogatóink viselkedéséről. Például a látogatószámon, az oldalon töltött időn, vagy a lepattanási arányon túl megvizsgálhatjuk, hogy melyik forgalmi forrás hozta a legjobb látogatókat és a legtöbb bevételt, vagy hogy jellemzően hány évesek a mobilról érkező látogatóink.
A folyamat során elvégezzük az össze szükséges mérés beállítását, ami szükséges az érdemi adatok kinyeréséhez. Ez annak függvényében, hogy milyen típusú és bonyolultságú weboldalról van szó, történhet kezdő vagy haladó szinten, illetve webshopok részére speciális mérési szolgáltatást kínálunk.
Az Google Analytics kezdőknek beállítás a legtöbb esetben már óriási előrelépést jelent az értelmes és használható adatok kinyerésében. Amennyiben Önnek nem webshopja van, és most kezd el ismerkedni az Analytics világával, úgy tökéletes megoldást kínál. A teljesség igénye nélkül az alábbi beállításokat tartalmazza:
- Analytics kódok beillesztése, szükség esetén upgrade Universal Analytics kódra
- Demográfia méréshez az analytics kód testre szabása
- Search Console-fiók összekötése az Analytics fiókkal
- Google Analytics-fiók szabályos összekötése a Google Ads-fiókkal
- Célbeállítások elvégzése (leadott célok alapján)
- Redirekt - átirányítások kezelése
- Amennyiben a weboldalon indokolt:
- aldomainek mérés
- több domain mérése
- oldalon belüli keresés mérése
- E-mailes konzultáció a weboldal fejlesztőkkel
Az alapbeállításon felül további árnyalt képet kaphatunk látogatóinkról az emelt szintű Analytics beállítások segítségével. Ezen információk birtokában részletesebb beavatkozási tervet készíthetünk a weboldal optimalizálásához és az eredmények javításához.
- Konverziós tölcsér beállítása
- Remarketing lista definiálása, illetve tesztereszabása
- Eseménymérés: üzletileg fontos online aktivitások mérése
- A property (tulajdon) szerkezet kialakítása
- Amennyiben a weboldalon indokolt:
- kampánytagelés
- Email konzultáció a weboldal fejlesztőkkel
Az ecommerce mérés segítségével pontos adatokat kapunk a vásárlások értékéről, volumenéről, gyakoriságáról, valamint a vásárlók szokásairól. Kérje emelt szintű ecommerce mérés beállításunkat, és szerezzen meg minden lehetséges információt vásárlóiról! Az ecommerce mérés segít abban, hogy az online teljesítményekhez konkrét vásárlási értékeket rendeljünk. Egy webshop számára ez elengedhetetlen. A mérésnek köszönhetően, minden online eseményhez pénzbeli érték párosítható. Az ecommerce mérés során a weboldalon minden egyértelművé válik.
Pontosan látjuk
- a kosár folyamatokat,
- a kosár elhagyást,
- a átlagos vásárlási értékét,
- az egyes marketing csatornák ROI értékét,
- termék listák összehasonlítását,
- kuponbeváltásokat,
- és minden olyan információt, ami alapján optimalizálhatjuk kínálatunkat és marketing üzeneteinket.
Gyakorlatilag minden weboldallal rendelkező cégnek, aki szeretne pontos adatokat látni annak online teljesítményéről, és ez alapján megalapozott döntéseket hozni. Különösen ajánljuk olyan cégeknek, akik
- komolyabb online marketing hirdetési büdzsével dolgoznak
- a teljes vásárlási folyamat online történik - webshopok
- olyan B2B cégeknek, akik a “sörétes puskával verébre” módszer helyett, pontosan és hatékonyan szeretnék megtalálni a lead generáló forrásokat és módszereket
Az Analytics mérések beállításának ára az igényelt szolgáltatás mélységétől és a weboldaltól függően 100 000 és 240 000 forint között mozog. A konkrét Analytics mérés beállítás csomagok árairól itt tájékozódhat.
“A WebMa segítségével költséghatékonyan, megfelelő kulcsszavakra koncentrálva sikerült honlapunk látogatószámát havi szinten több ezer érdeklődővel emelni. A WebMa csapatával azóta is tartó, jó munkakapcsolatunk alakult ki, és a konkurenciát leszámítva mindenkinek örömmel ajánlom a szolgáltatásaikat.”
Hámori Balázs - Art Medic Klinika Plasztikai Sebészet és fogászat
Ismerje meg kapcsolódó Analytics szolgáltatásainkat!
Segítségre van szüksége a Google Analytics mérések beállításához? Vegye fel velünk a kapcsolatot, és segítünk!
Analytics tréning
Amennyiben szeretné jobban megérteni a Google Analytics szolgáltatásának működését vagy célja az online mérésekért felelős munkatársának tréningelése, oktatása, az Analytics szolgáltatásunkat tudjuk ajánlani.
TovábbGoogle Analytics tanácsadás
Analytics tanácsadás szolgáltatásunk keretein belül szakmai tanácsokkal látjuk el, a vállalkozás szempontjából releváns témákban, amelyek segítségével növelheti online jelenléte hatékonyságát.
TovábbGoogle Analytics audit
Ha szeretné Analytics adatait hasznos információkká szervezni, azonban nem tudja hogy induljon el, ajánljuk az Analytics audit szolgáltatásunkat, amely segítséget nyújt Analytics fiókja szakszerű használatához.
TovábbMi is az a Google Analytics
A Google Analytics a legelterjedtebb és egyik legfejlettebb weboldal-látogatottság elemző szoftver, egy olyan ingyenes webanalitikai szolgáltatás, amely statisztikákkal és alapvető analitikai eszközökkel…
TovábbMit tudhatok meg az Analyticsből
A rövid válasz az, hogy mindent, ami az oldalon történik. Megismerhetjük a látogatóink összetételét: nem, kor, földrajzi eloszlás, hogy milyen eszközt használnak, illetve hogy jártak-e már korábban az oldalon...
TovábbOnline marketing: mit érdemes mérni és hogyan?
Pontosan beállított online mérésekkel világosan láthatjuk, hogy mely online megjelenéseik hoznak eredményt és melyek nem és ez alapján optimalizálhatjuk költéseinket. A Google Analytics ebben segít.
TovábbMik azok az attribúciós modellek?
Az ún. attribúciós modellek lényege, hogy rajtuk keresztül nyomon követhetjük az online vásárlási folyamatokat és jelentőségük alapján értékelhetjük a folyamatban résztvevő marketing csatornákat.
TovábbUniversal Analytics - új korszak a webanalitikában
Az Universal Analytics teljesen új távlatokat nyitott meg a webanalitikában, megjelenését követően számos új lehetőséget kínál weboldalunk látogatóinak részletesebb megismerésére és az adatok elemzésére.
Tovább