Google Analytics tanácsadás

Abban az esetben, ha nincs szüksége egy teljes körű Analytics auditra, vagy az Analytics beállításokat házon belül szeretné kivitelezni, de kérdései vannak, szakmai támogatásra van szüksége, akkor Ön számára az Analytics tanácsadás a legmegfelelőbb szolgáltatásunk.

Önnek csupán annyi a feladata, hogy elmondja konkrét kérdéseit és igényeit, illetve azt, hogy milyen platformon - Google Analytics, Google Adwords, Facebook vagy Google Tag Manager - történik az online folyamatok mérése, ezek után analitikus kollegánk szakmai segítséget nyújt az Ön programozó, analytics-es kollégájának. Legyen szó lead generáló weboldalról, webshopról vagy akár mobil applikációról, azon leszünk, hogy a kérdéses mérései optimálisan működjenek.

12 +
év szakmai
tapasztalat
400 +
sikeres
projekt
120 +
tréning
 
80 +
optimalizált
honlap

Nehezen tudja értelmezni az Analytics adatokat? Vegye fel velünk a kapcsolatot, és segítünk!

Analytics tréning

Amennyiben szeretné jobban megérteni a Google Analytics szolgáltatásának működését vagy célja az online mérésekért felelős munkatársának tréningelése, oktatása, az Analytics szolgáltatásunkat tudjuk ajánlani.

Tovább

Google Analytics audit

Ha szeretné Analytics adatait hasznos információkká szervezni, azonban nem tudja hogy induljon el, ajánljuk az Analytics audit szolgáltatásunkat, amely segítséget nyújt Analytics fiókja szakszerű használatához.

Tovább

Google Analytics mérés beállítás

Az Analytics mérések professzionális beállítása elengedhetetlen, ha hasznos és pontos adatokhoz szeretne jutni, amelyek ténylegesen segíteni fogják az online folyamatok megértésében.

Tovább

Mi is az a Google Analytics

A Google Analytics a legelterjedtebb és egyik legfejlettebb weboldal-látogatottság elemző szoftver, egy olyan ingyenes webanalitikai szolgáltatás, amely statisztikákkal és alapvető analitikai eszközökkel…

Tovább

Mit tudhatok meg az Analyticsből

A rövid válasz az, hogy mindent, ami az oldalon történik. Megismerhetjük a látogatóink összetételét: nem, kor, földrajzi eloszlás, hogy milyen eszközt használnak, illetve hogy jártak-e már korábban az oldalon...

Tovább

Online marketing: mit érdemes mérni és hogyan?

Pontosan beállított online mérésekkel világosan láthatjuk, hogy mely online megjelenéseik hoznak eredményt és melyek nem és ez alapján optimalizálhatjuk költéseinket. A Google Analytics ebben segít.

Tovább

Mik azok az attribúciós modellek?

Az ún. attribúciós modellek lényege, hogy rajtuk keresztül nyomon követhetjük az online vásárlási folyamatokat és jelentőségük alapján értékelhetjük a folyamatban résztvevő marketing csatornákat.

Tovább

Universal Analytics - új korszak a webanalitikában

Az Universal Analytics teljesen új távlatokat nyitott meg a webanalitikában, megjelenését követően számos új lehetőséget kínál weboldalunk látogatóinak részletesebb megismerésére és az adatok elemzésére.

Tovább