Analytics tréning

Ne bízza a véletlenre, hogy jó üzleti döntést hoz-e vagy sem! Az ingyenesen elérhető Google Analytics segítségével pontosan képbe kerülhet online marketing tevékenysége hatékonyságáról. Ez azonban csak abban az esetben igaz, ha képes a rengeteg adatból a valóban fontos információk kiszűrésére és megértésére. Analytics tréningünk ebben nyújt segítséget kezdőtől a haladó szintig.

Kezdő Analytics Tréning

Analytics tréning

Aki most ismerkedik a Google  Analytics felületével és szeretne gyors, használható tanácsokat kapni arra vonatkozóan, hogy

  • Mit jelentenek az egyes mutatók és kategóriák?
  • Milyen riportokat érdemes mindenképp figyelni?
  • Hogyan értelmezzük a legfontosabb számokat és összefüggéseket?
  • Milyen beállításokat és hogyan kell elvégeznünk annak érdekében, hogy értékelhető adatokból tudjunk dolgozni?

A tréninget követően képes lesz önállóan megállapítani, hogy

  • Jelenleg milyen szinten van beállítva az Ön Google Analytics mérése?
  • Melyek a kritikus hibák, amelyeket azonnal javítania kell?
  • Milyen a weboldal és a kampányok teljesítménye?
  • Mely problémákra kell fókuszálnia elsősorban? Például látogatószám növelés vagy a felhasználói élmény javítása, esetleg tartalom marketing vagy mobil stratégia?
  • Hogyan tudja ellenőrizni és nyomon követni az egyes aktivitások teljesítményét és az üzleti célok teljesülését?

A Google Analytics tréning kiscsoportos és egyedi, kihelyezett formában is elérhető. Az egyedi tréningek nagy előnye, hogy az Ön konkrét adatain keresztül, a helyzetére és iparágára fókuszálva mutatjuk meg “élesben” a szükséges információkat. A kiscsoportos képzést elsősorban azoknak ajánljuk, akik gyorsan, költséghatékonyan szeretnének gyakorlati segítséget kapni az önálló munkához.

A Google Analytics talán a legkomplexebb és nehezebb terület az online marketingen belül, Amennyiben tényleg el akarja mélyíteni a tudását, ez rengeteg időt és energiát kíván. Az alapokat azonban senkinek nem érdemes megspórolnia. Nincs hatékony digitális marketing, amennyiben legalább az alábbi feltételeknek nem tudunk megfelelni:

  • Pontos és megfelelően beállított mérés
  • Üzleti célok és fontos mutatók (KPI-k) definiálása
  • Ezen mutatók nyomon követése a megfelelő riportok beállításával
  • Magasszintű tudás a vezetői riportok értelmezéséhez és a jó döntés meghozatalához

Ekkor tréning helyett AdWords audit szolgáltatásunkat javasoljuk első körben, amelyből részletes képet kaphat jelenlegi kampánya teljesítményéről, valamint pontos javaslatokat a hatékonyság javítása érdekében.

Ha szeretné tisztán látni az online marketing tevékenysége eredményét, akkor jelentkezzen Analytics tréningünkre!

Haladó Analytics Tréning

Haladó Analytics Tréning

Az Analytics egy olyan téma, amelyben minél mélyebbre ásunk, annál több kérdésünk lesz. Egyrészt a felhasználói viselkedés is egyre összetettebb, sok csatornán kommunikálunk, sokféle üzenetet, a felhasználóink egyszerre több eszközt használnak és több döntési pont alapján hozzák meg a végső döntést, amelynek a megfelelő mérése egyre nagyobb kihívás elé állít minket. Másrészt ezzel párhuzamosan az Analytics rendszer funkcionalitása is robbanásszerűen fejlődik. Az új digitális környezet és a mérések egyre kifinomultabb lehetősége azok számára is komoly probléma, akik már az alapvető tudást megszerezték és alkalmazzák évek óta. Haladó tréningünk az ő számukra nyújt elsősorban segítséget az Analytics mélyebb megértésében és alkalmazásában.

A haladó képzést elsősorban azoknak ajánljuk, akik már tisztában vannak az alapokkal, rendszeresen használják az Analytics-ből kinyerhető adatokat a döntéseikben, de úgy érzik segítségre lenne szükségük a mélyebb összefüggések megértésében. Leginkább gyakorló marketing döntéshozók és elemzők részére elengedhetetlen, hogy tisztában legyenek a legújabb lehetőségekkel és ezek alkalmazásának feltételeivel, előnyeivel.

A haladó tréning többek között olyan kérdésekkel foglalkozik, mint

  • Haladó mérőkódok alkalmazása - előnyeik, beállításuk
  • Speciális riportok előnyei, tartalmai
  • Összetett mérési problematikák megoldása
  • Megfelelő KPI-k meghatározása és mérésük
  • Konverziós tölcsérek definiálása
  • Egyedi, informatív riportok specifikációja és beállítása

A WebMa az egyik legnagyobb Analytics tapasztalattal rendelkező ügynökség itthon:

  • Közel 13 éve, az országban az elsők között kezdtünk el Analytics-szel foglalkozni
  • Rendelkezünk hivatalos Analytics minősítéssel
  • Rendszeresen előadunk Analytics és adatbányászat témában a legnagyobb hazai online marketing konferenciákon és egyéb Google rendezvényeket, tréningeken
  • A legnehezebb és bonyolultabb piacokon és mérési problematikákban is rendelkezünk tapasztalattal
  • Saját Analytics API-ra épülő riporting rendszert fejlesztettünk Loganis néven

Ha szeretne jobban elmélyülni az Analytics világában, akkor jelentkezzen haladó Analytics tréningünkre!

Google Analytics audit

Ha szeretné Analytics adatait hasznos információkká szervezni, azonban nem tudja hogy induljon el, ajánljuk az Analytics audit szolgáltatásunkat, amely segítséget nyújt Analytics fiókja szakszerű használatához.

Tovább

Google Analytics tanácsadás

Analytics tanácsadás szolgáltatásunk keretein belül szakmai tanácsokkal látjuk el, a vállalkozás szempontjából releváns témákban, amelyek segítségével növelheti online jelenléte hatékonyságát.

Tovább

SEO audit

A weboldalak keresőoptimalizálása elengedhetetlen ha sikeres online jelenlétet szeretnénk elérni. SEO audit szolgáltatásunk esetében segítséget nyújtunk,milyen módosításokat érdemes végre hajtani a hatékonyság növelése érdekében.

Tovább

Hatékony érkezési oldal

Az érkezési oldal honlapunknak az az oldala, amelyre a látogató a linkre – Pay Per Click hirdetésre, keresőbeli találatra, bannerre stb. – kattintva megérkezik. Az érkezési oldal célja, hogy konkrét...

Tovább

Online marketing: mit érdemes mérni és hogyan?

Pontosan beállított online mérésekkel világosan láthatjuk, hogy mely online megjelenéseik hoznak eredményt és melyek nem és ez alapján optimalizálhatjuk költéseinket. A Google Analytics ebben segít.

Tovább

Mik azok az attribúciós modellek?

Az ún. attribúciós modellek lényege, hogy rajtuk keresztül nyomon követhetjük az online vásárlási folyamatokat és jelentőségük alapján értékelhetjük a folyamatban résztvevő marketing csatornákat.

Tovább

Universal Analytics - új korszak a webanalitikában

Az Universal Analytics teljesen új távlatokat nyitott meg a webanalitikában, megjelenését követően számos új lehetőséget kínál weboldalunk látogatóinak részletesebb megismerésére és az adatok elemzésére.

Tovább