- Online marketing tanácsadás
- Online marketing tréning
- Google Ads
- YouTube hirdetések
- Google Analytics
- Facebook hirdetések
- Tiktok hirdetés
- Waze hirdetés
- Linkedin hirdetések
- Twitter hirdetések
- Quora hirdetések
- Piac és versenytárs elemzés
- Üzleti profil alapján
- Online marketing probléma szerint
- Kereső- és konverzió-optimalizált weboldal készítése
- Komplex csomagok
Webmarketing > Szolgáltatások > Online marketing tréning > Analytics tréning
Analytics tréning
Ne bízza a véletlenre, hogy jó üzleti döntést hoz-e vagy sem! Az ingyenesen elérhető Google Analytics segítségével pontosan képbe kerülhet online marketing tevékenysége hatékonyságáról. Ez azonban csak abban az esetben igaz, ha képes a rengeteg adatból a valóban fontos információk kiszűrésére és megértésére. Analytics tréningünk ebben nyújt segítséget kezdőtől a haladó szintig.
Kezdő Analytics Tréning
Aki most ismerkedik a Google Analytics felületével és szeretne gyors, használható tanácsokat kapni arra vonatkozóan, hogy
- Mit jelentenek az egyes mutatók és kategóriák?
- Milyen riportokat érdemes mindenképp figyelni?
- Hogyan értelmezzük a legfontosabb számokat és összefüggéseket?
- Milyen beállításokat és hogyan kell elvégeznünk annak érdekében, hogy értékelhető adatokból tudjunk dolgozni?
A tréninget követően képes lesz önállóan megállapítani, hogy
- Jelenleg milyen szinten van beállítva az Ön Google Analytics mérése?
- Melyek a kritikus hibák, amelyeket azonnal javítania kell?
- Milyen a weboldal és a kampányok teljesítménye?
- Mely problémákra kell fókuszálnia elsősorban? Például látogatószám növelés vagy a felhasználói élmény javítása, esetleg tartalom marketing vagy mobil stratégia?
- Hogyan tudja ellenőrizni és nyomon követni az egyes aktivitások teljesítményét és az üzleti célok teljesülését?
A Google Analytics tréning kiscsoportos és egyedi, kihelyezett formában is elérhető. Az egyedi tréningek nagy előnye, hogy az Ön konkrét adatain keresztül, a helyzetére és iparágára fókuszálva mutatjuk meg “élesben” a szükséges információkat. A kiscsoportos képzést elsősorban azoknak ajánljuk, akik gyorsan, költséghatékonyan szeretnének gyakorlati segítséget kapni az önálló munkához.
A Google Analytics talán a legkomplexebb és nehezebb terület az online marketingen belül, Amennyiben tényleg el akarja mélyíteni a tudását, ez rengeteg időt és energiát kíván. Az alapokat azonban senkinek nem érdemes megspórolnia. Nincs hatékony digitális marketing, amennyiben legalább az alábbi feltételeknek nem tudunk megfelelni:
- Pontos és megfelelően beállított mérés
- Üzleti célok és fontos mutatók (KPI-k) definiálása
- Ezen mutatók nyomon követése a megfelelő riportok beállításával
- Magasszintű tudás a vezetői riportok értelmezéséhez és a jó döntés meghozatalához
Ekkor tréning helyett Google Ads audit szolgáltatásunkat javasoljuk első körben, amelyből részletes képet kaphat jelenlegi kampánya teljesítményéről, valamint pontos javaslatokat a hatékonyság javítása érdekében.
Ha szeretné tisztán látni az online marketing tevékenysége eredményét, akkor jelentkezzen Analytics tréningünkre!
Haladó Analytics Tréning
Az Analytics egy olyan téma, amelyben minél mélyebbre ásunk, annál több kérdésünk lesz. Egyrészt a felhasználói viselkedés is egyre összetettebb, sok csatornán kommunikálunk, sokféle üzenetet, a felhasználóink egyszerre több eszközt használnak és több döntési pont alapján hozzák meg a végső döntést, amelynek a megfelelő mérése egyre nagyobb kihívás elé állít minket. Másrészt ezzel párhuzamosan az Analytics rendszer funkcionalitása is robbanásszerűen fejlődik. Az új digitális környezet és a mérések egyre kifinomultabb lehetősége azok számára is komoly probléma, akik már az alapvető tudást megszerezték és alkalmazzák évek óta. Haladó tréningünk az ő számukra nyújt elsősorban segítséget az Analytics mélyebb megértésében és alkalmazásában.
A haladó képzést elsősorban azoknak ajánljuk, akik már tisztában vannak az alapokkal, rendszeresen használják az Analytics-ből kinyerhető adatokat a döntéseikben, de úgy érzik segítségre lenne szükségük a mélyebb összefüggések megértésében. Leginkább gyakorló marketing döntéshozók és elemzők részére elengedhetetlen, hogy tisztában legyenek a legújabb lehetőségekkel és ezek alkalmazásának feltételeivel, előnyeivel.
A haladó tréning többek között olyan kérdésekkel foglalkozik, mint
- Haladó mérőkódok alkalmazása - előnyeik, beállításuk
- Speciális riportok előnyei, tartalmai
- Összetett mérési problematikák megoldása
- Megfelelő KPI-k meghatározása és mérésük
- Konverziós tölcsérek definiálása
- Egyedi, informatív riportok specifikációja és beállítása
A WebMa az egyik legnagyobb Analytics tapasztalattal rendelkező ügynökség itthon:
- Közel 13 éve, az országban az elsők között kezdtünk el Analytics-szel foglalkozni
- Rendelkezünk hivatalos Analytics minősítéssel
- Rendszeresen előadunk Analytics és adatbányászat témában a legnagyobb hazai online marketing konferenciákon és egyéb Google rendezvényeket, tréningeken
- A legnehezebb és bonyolultabb piacokon és mérési problematikákban is rendelkezünk tapasztalattal
- Saját Analytics API-ra épülő riporting rendszert fejlesztettünk Loganis néven
Ha szeretne jobban elmélyülni az Analytics világában, akkor jelentkezzen haladó Analytics tréningünkre!
Google Analytics audit
Ha szeretné Analytics adatait hasznos információkká szervezni, azonban nem tudja hogy induljon el, ajánljuk az Analytics audit szolgáltatásunkat, amely segítséget nyújt Analytics fiókja szakszerű használatához.
TovábbGoogle Analytics tanácsadás
Analytics tanácsadás szolgáltatásunk keretein belül szakmai tanácsokkal látjuk el, a vállalkozás szempontjából releváns témákban, amelyek segítségével növelheti online jelenléte hatékonyságát.
TovábbHatékony érkezési oldal
Az érkezési oldal honlapunknak az az oldala, amelyre a látogató a linkre – Pay Per Click hirdetésre, keresőbeli találatra, bannerre stb. – kattintva megérkezik. Az érkezési oldal célja, hogy konkrét...
TovábbOnline marketing: mit érdemes mérni és hogyan?
Pontosan beállított online mérésekkel világosan láthatjuk, hogy mely online megjelenéseik hoznak eredményt és melyek nem és ez alapján optimalizálhatjuk költéseinket. A Google Analytics ebben segít.
TovábbMik azok az attribúciós modellek?
Az ún. attribúciós modellek lényege, hogy rajtuk keresztül nyomon követhetjük az online vásárlási folyamatokat és jelentőségük alapján értékelhetjük a folyamatban résztvevő marketing csatornákat.
TovábbUniversal Analytics - új korszak a webanalitikában
Az Universal Analytics teljesen új távlatokat nyitott meg a webanalitikában, megjelenését követően számos új lehetőséget kínál weboldalunk látogatóinak részletesebb megismerésére és az adatok elemzésére.
Tovább