- Online marketing tanácsadás
- Online marketing tréning
- Google Ads
- YouTube hirdetések
- Google Analytics
- Facebook hirdetések
- Tiktok hirdetés
- Waze hirdetés
- Linkedin hirdetések
- Twitter hirdetések
- Quora hirdetések
- Piac és versenytárs elemzés
- Üzleti profil alapján
- Online marketing probléma szerint
- Kereső- és konverzió-optimalizált weboldal készítése
- Komplex csomagok
Webmarketing > Szolgáltatások > Google Analytics > Google Analytics audit
Google Analytics audit
Ha nem jól mérünk vagy csak részlegesen tudjuk mérni a látogatók viselkedését, akkor létfontosságú információktól esünk el. A tapasztalatunk szerint, amelyet a Google által bemutatott kutatások is megerősítnek a cégek közel 80%-a helytelenül vagy pontatlanul méri a weboldala teljesítményét.
Az audit segítségével megtudhatja, hogy az Analytics megfelelően méri-e weboldala és online marketing tevékenysége teljesítményét. Amennyiben Ön már rendelkezik Google Analytics méréssel, de nem biztos benne, hogy mérési beállítások helyesek, illetve tisztában van vele, hogy nincs minden lehetséges riport beállítva, úgy mindeképp javasoljuk az Analytics mérési audit elvégzését. Az Analytics audit során tehát ellenőrizzük a kód szabályos elhelyezését és azt, hogy a mérési beállításokban vannak-e hiányosságok, pontatlanságok.
Az Analytics audit során ellenőrizzük a kód szabályos elhelyezését és azt, hogy a mérési beállításokban vannak-e hiányosságok, pontatlanságok. Az állapotfelmérés során ellenőrizzük a helyes beállításokat és összekötéseket a pontos mérés érdekében, valamint felmérjük a hiányzó beállításokat.
- Nincsenek beállítva a demográfiai adatok, így a látogatók nemére, korára és érdeklődési körére vonbatkozóan nem kapunk információkat.
- Nincs összekötve az Analytics a Search Console-lal, így nem kapunk információkat arra vonatkozóan, hogy milyen kulcsszóra hányadik pozícióban jelenik meg a weboldalunk a keresőben.
- Nincsenek beállítva konverziók, események, így nem látjuk az oldalunk üzleti teljesítményét.
- Nincs beállítva konverziós tölcsér, ezért nem látjuk át, hogy a látogatóink milyen eredménnyel közeledtek a célhoz, hol hagyták el a csatornát.
- Nem kezeljük külön profilban a nyelvi aloldalakat, így nehéz külön értelmezni az adatokat.
- Nincs remarketing lista meghatározva a kampányokhoz, amely a későbbi hirdetési stratégiánkat segíthetné.
- Emellett számos egyéb probléma felmerülhet, ami megakadályozza, hogy pontos, valós információk alapján hozzuk meg a döntéseinket.
Az Analytics állapotfelmérés pontos képet nyújt Önnek arról, hogy jelenleg milyen mérési hiányosságok állnak fent, emellett részletesen elmagyarázza, hogy ezek pótlása, javítása miért fontos és milyen előnyökkel jár. Az audit alapján mindenképp érdemes ezeket a javításokat elvégezni, amely történhet házon belül - amennyiben Ön rendelkezik megfelelő tudású kollégával ehhez -, vagy egy hozzáértő ügynökségnek átadva kérheti a hiányosságot orvoslását. Az audit elsősorban a mérések helyes beállításáról szól, de természetesen nagyon hasznos “edukációs” tartalommal is bír, amely segít abban, hogy megértsük, milyen riportokra van szükségünk, ha hatékonyabban szeretnénk nyomon követni online marketing tevékenységünk eredményét.
Az Analytics állapotfelmérést alapvetően mindenkinek ajánljuk, aki rendelkezik meglévő Analytics fiókkal és nem biztos benne, hogy minden megfelelően van beállítva. Hatványozottan ajánljuk azoknak a cégeknek, akik:
- nem mérik a konverziót
- webshopot üzemeltetnek
- intenzív, többcsatornás online kampányokat futtatnak
- több Analytics riport menüre kattintva “üres” tartalmat látnak, figyelmeztető felhívással
- összetett, többnyelvű weboldallal rendelkeznek
- több aldomainen is rendelkeznek tartalommal
Értelemszerűen a még nem lézető Analytics fiókokat nincs értelme auditálni... Emellett amennyiben Ön biztos benne, hogy számos riport nem mér a fiókban és/vagy téves eredményeket lát, úgy mindenképp a mérés beállítás szolgáltatásunkat ajánljuk, amely egyébként magában foglalja az auditot is meglévő fiók esetén, de a két szolgáltatás összekapcsolva jóval kedvezőbb áron vehető igénybe.
Az Analytics audit ára 60 000 Ft + Áfa, amely a dokumentáción felül magában foglalja egy értelmező konzultáció árát is.
“Webáruházunkat lépésről-lépésre, strukturáltan építettük fel, kifejezetten élveztem a velük töltött időt :) Az alapos és profi munkának meglett a gyümölcse, a kitűzött értékesítési célokat sikerült elérni, sőt bizonyos tekintetben felülmúlni is. A sikerben óriási szerepe volt a folyamatos analitikus marketingnek, melynek segítségével gyakorlatilag havi szinten, kézzel foghatóan nőtt webáruházunk forgalma.”
Szirmai Samu IT-Marketing Project Manager - Klíma Áruház Kft.
Ismerje meg kapcsolódó Analytics szolgáltatásainkat!
Segítségre van szüksége? Vegye fel velünk a kapcsolatot Google Analytics témában!
KapcsolatGoogle Analytics
Akár mérési hibákról, akár komplex Analytics mérés beállításáról van szó, képben vagyunk. Oktatással, egyedi riportokkal segítünk, hogy Ön is minél jobban megértse a legfontosabb információkat.
TovábbGoogle Analytics mérés beállítás
Az Analytics mérések professzionális beállítása elengedhetetlen, ha hasznos és pontos adatokhoz szeretne jutni, amelyek ténylegesen segíteni fogják az online folyamatok megértésében.
TovábbGoogle Analytics tanácsadás
Analytics tanácsadás szolgáltatásunk keretein belül szakmai tanácsokkal látjuk el, a vállalkozás szempontjából releváns témákban, amelyek segítségével növelheti online jelenléte hatékonyságát.
TovábbMi is az a Google Analytics
A Google Ads a legnagyobb és legismertebb keresőmotor, a Google online hirdetési rendszere, amely napjaink internet felhasználóinak több, mint 90%-át eléri. A rendkívüli lefedettségnek köszönhetően...
TovábbMit tudhatok meg az Analyticsből
A rövid válasz az, hogy mindent, ami az oldalon történik. Megismerhetjük a látogatóink összetételét: nem, kor, földrajzi eloszlás, hogy milyen eszközt használnak, illetve hogy jártak-e már korábban az oldalon...
TovábbOnline marketing: mit érdemes mérni és hogyan?
Pontosan beállított online mérésekkel világosan láthatjuk, hogy mely online megjelenéseik hoznak eredményt és melyek nem és ez alapján optimalizálhatjuk költéseinket. A Google Analytics ebben segít.
TovábbMik azok az attribúciós modellek?
Az ún. attribúciós modellek lényege, hogy rajtuk keresztül nyomon követhetjük az online vásárlási folyamatokat és jelentőségük alapján értékelhetjük a folyamatban résztvevő marketing csatornákat.
TovábbUniversal Analytics - új korszak a webanalitikában
Az Universal Analytics teljesen új távlatokat nyitott meg a webanalitikában, megjelenését követően számos új lehetőséget kínál weboldalunk látogatóinak részletesebb megismerésére és az adatok elemzésére.
Tovább