- Online marketing tanácsadás
- Online marketing tréning
- Google Ads
- YouTube hirdetések
- Google Analytics
- Facebook hirdetések
- Tiktok hirdetés
- Waze hirdetés
- Linkedin hirdetések
- Twitter hirdetések
- Quora hirdetések
- Piac és versenytárs elemzés
- Üzleti profil alapján
- Online marketing probléma szerint
- Kereső- és konverzió-optimalizált weboldal készítése
- Komplex csomagok
Webmarketing > Szolgáltatások > Google Analytics > Google Analytics riportok
Google Analytics riportok
Az Analytics adatok akkor lesznek hasznosak, ha azokat tudjuk értelmezni, majd ezen információk alapján optimalizálni tudjuk weboldalunk teljesítményét. A vizualizált Analytics riportjaink segítségével Ön választ kap üzleti kérdéseire és iránymutatást a további teendőkkel kapcsolatban.
Google Analytics riporting szolgáltatásunk lényege, hogy érthetővé tegyük az Ön számára a webanalitika fontos összefüggéseit. A riport tartalma a kiindulási weboldaltól, a jelenlegi mérésektől, illetve az Ön igényeitől függ.
Az Analytics riport bármilyen weboldalra elkészíthető, amely rendelkezik Analytics mérőkóddal, amely helyesen van implementálva.
Az érdemi Analytics elemzés feltétele, hogy a mérőkódok helyesen legyenek implementálva, illetve megfelelő mennyiségű adat álljon rendelkezésre. Optimális esetben célokat (konverziókat), eseményeket is mérünk, illetve a demográfiai és egyéb riportok is be vannak állítva. Ezek hiányában is elkészíthető az elemzés, de nyilvánvalóan sokkal kevésbé részletes és kevesebb gyakorlati információkat tud tartalmazni.
Az Analytics riport tartalmát és bonyolultságát az Ön tudásszintjéhez és igényeihez igazítjuk. Lehet egy egyszerű, bármilyen előzetes analitikai tudás nélkül is érhető, lényegretörő riportot készíteni, de természetesen elemünkben vagyunk a bonyolult, “feketeöves” mélyelemzések esetén is.
Mindenkinek, aki szeretne képbe kerülne azzal kapcsolatosan, hogy mi törtétnik a weboldalán, illetve mennyire hatékonyak az online kampányai. Elsősorban marketing menedzsereknek hasznos, de a vezetői riportok az egyéb céges döntéshozók számára is elengedhetetlenek ahhoz, hogy felelő döntést tudjanak hozni.
Nehezen tudja értelmezni az Analytics adatokat? Vegye fel velünk a kapcsolatot, és segítünk!
Google Analytics audit
Ha szeretné Analytics adatait hasznos információkká szervezni, azonban nem tudja hogy induljon el, ajánljuk az Analytics audit szolgáltatásunkat, amely segítséget nyújt Analytics fiókja szakszerű használatához.
TovábbGoogle Analytics mérés beállítás
Az Analytics mérések professzionális beállítása elengedhetetlen, ha hasznos és pontos adatokhoz szeretne jutni, amelyek ténylegesen segíteni fogják az online folyamatok megértésében.
TovábbGoogle Analytics tanácsadás
Analytics tanácsadás szolgáltatásunk keretein belül szakmai tanácsokkal látjuk el, a vállalkozás szempontjából releváns témákban, amelyek segítségével növelheti online jelenléte hatékonyságát.
TovábbAnalytics és Google Ads
A Google Analytics egyik legnagyobb erőssége, hogy könnyen integrálható a Google Ads rendszerrel, aminek köszönhetően a Google Ads kampányokban nem csak a kattintásokat tudjuk kiértékelni, hanem akár azt is...
TovábbPár Google Analytics alapfogalom
Ahhoz, hogy értsük a rendszer működését, használni tudjuk azt, valamint értelmezni tudjuk a jelentéseket, szükséges megtanulnunk a Google Analytics fogalmait. A cikkben ezeknek láthatjuk a definícióját...
TovábbGoogle Analytics ismertető
Ha szeretné megtudni, hogy mi is az a Google Analytics, miért fontos, és hogy milyen alapvető adatokat tudhat meg a saját weboldaláról, valamint annak látogatóiról, akkor olvassa el a cikket.
TovábbOnline marketing: mit érdemes mérni és hogyan?
Pontosan beállított online mérésekkel világosan láthatjuk, hogy mely online megjelenéseik hoznak eredményt és melyek nem és ez alapján optimalizálhatjuk költéseinket. A Google Analytics ebben segít.
TovábbMik azok az attribúciós modellek?
Az ún. attribúciós modellek lényege, hogy rajtuk keresztül nyomon követhetjük az online vásárlási folyamatokat és jelentőségük alapján értékelhetjük a folyamatban résztvevő marketing csatornákat.
TovábbUniversal Analytics - új korszak a webanalitikában
Az Universal Analytics teljesen új távlatokat nyitott meg a webanalitikában, megjelenését követően számos új lehetőséget kínál weboldalunk látogatóinak részletesebb megismerésére és az adatok elemzésére.
Tovább