Verseny az ügyfélért

Miért van szükség keresőoptimalizálásra?

Amennyiben egy cég részesülni szeretne a keresőmotorokból érkező potenciális vásárlók látogatásaiból, akik eleve tudatosak, ezért könnyebb meggyőznie őket, fel kell vennie a versenyt a top találati honlapokkal, ami már most is szinte lehetetlen profi keresőoptimalizálás nélkül.

A jövőben az online piac fejlődésének következtében ez a verseny csak élesedni fog, egyre jobb honlapokkal lehet majd az élre kerülni. Amennyiben a verseny erősödik, azaz nő a versenyző honlapok száma és minősége, akkor egyre komolyabb, mélyebb és nagyobb léptékű keresőoptimalizációs szolgáltatásra van szükség, tehát egyre drágábban lehet ugyanazt az eredményt elérni, mint ha hamarabb lép.

A keresőkből érkező látogatók nagyon tudatos és valós potenciális célcsoport, akik már az adott szolgáltatásra, termékre keresnek rá, tehát már eleve vásárlási (vagy vásárlást megelőző információ gyűjtési) céllal érkeznek a weboldalra.

Néhány további információ az online piac és a keresőmarketing összefüggéséről:

Egy adott kulcsszóra keresők az első 10-20 találatra 80-90%-os arányban kattintanak rá, a 20. helyezés után ez az arány drasztikusan csökken.

Minél összetettebb és drágább szolgáltatás megvásárlását tervezi valaki, annál nagyobb arányban veszi igénybe az internetet, információ gyűjtésre és az árak összehasonlításra. Különösen jól működik a keresőmarketing a részletes és pontos dokumentációt, leírást igénylő vásárlói döntéseknél, tehát például műszaki, ipari területen, építőiparban, turizmusban, magas hozzáadott értékű szolgáltatást nyújtó cégek esetében, illetve azokban az esetekben, mikor globális piacban gondolkodunk földrajzi, nyelvi korlátok nélkül.

A potenciális piac pontos nagyságát, vagyis a tevékenységünkre jellemző összes kulcsszóra történő keresések számát nehéz megbecsülni – ezt például egy fizetett hivatkozás kampánnyal lehet könnyen kideríteni –, de pontos számok ismerete nélkül is annyit kijelenthetünk, hogy egy bármilyen vállalkozásnak óriási üzleti potenciált jelent, akár havi vagy éves bontásban nézve. A keresőkből érkező látogatók már alacsony, pár százalékos konverziós rátánál is jelentős új megrendelés állományt generálhatnak rövid időn belül. A konverziós ráta növelése az optimalizálás másik fő feladata.

Google Ads

A WebMa az elsők között kezdett el Google Ads hirdetésekkel foglalkozni itthon 2005-ben. Az elmúlt 13 évben folyamatosan fejlesztettük tudásunkat és képeztük magunkat. Szinte nincs olyan iparág, piac vagy üzleti helyzet, amelyben ne rendelkeznénk tapasztalattal.

Tovább

Google Ads tréning

Az Google Ads tréning során használható tudást adunk át a Google Ads szakszerű alkalmazásáról, legyen szó cégvezetőkről, alkalmazottakról, marketing szakemberekről.

Tovább

Online marketing tanácsadás

Online marketing tanácsadás szolgáltatásunk keretein belül szakszerű segítséget nyújtunk, online marketing stratégiája kialakításához, legyen szó a rövid-, és hosszútávú célok kitűzéséről vagy az alkalmazandó online marketing eszközök meghatározásáról.

Tovább

Google

Tudja meg, hogy hogyan használhatja ki a Google kereső lehetőségeit a speciális beállításokkal, milyen kevésbé ismert Google termékek vannak, valamint ismerje meg a Google történetét.

Tovább

Google Ads árak

Mennyibe kerülnek a Google Ads hirdetések, miért is kell fizetnünk pontosan, hogyan működik a hirdetések megjelenítéséért folyó licitálás és milyen fizetési módot választhatunk?

Tovább

Keresőoptimalizálás - SEO

Tudja meg, mit jelent pontosan a keresőoptimalizálás, mi a szerepe a kulcsszavaknak, a képeknek, videónak és ismerje meg az alapvető, etikus keresőoptimalizálási lépéseket!

Tovább

Mi kell egy sikeres Google Ads kampányhoz?

Mi a Google Ads ügynökség feladata és milyen felelőssége van az ügyfélnek abban, hogy a fizetett ppc hirdetések hozzák a várt eredményt? Az Google Ads nem oldja meg alapvető stratégiai problémáinkat.

Tovább

Online marketing: mit érdemes mérni és hogyan?

Pontosan beállított online mérésekkel világosan láthatjuk, hogy mely online megjelenéseik hoznak eredményt és melyek nem és ez alapján optimalizálhatjuk költéseinket. A Google Analytics ebben segít.

Tovább

SEO vs. Google Ads

A kersőoptimalizálás célja, hogy az organikus keresési találatok között előkelő helyen jelenjünk meg, míg a Google Ads a fizetett találati listán biztosítja ugyanezt. Hogyan támogatják egymást?

Tovább

Tájékoztató a Covid-19 koronavírus kapcsán

Kedves Partnerük!

Sok más céghez hasonlóan, kollégáink egészségének megóvása érdekében a WebMa csapata nagyrészt home office-ban dolgozik, de a hirdetési kampányok kezelése, valamint vállalt online marketing feladataink ellátása zavartalan.

Elérhetőek vagyunk emailben és vezetékes-, valamint mobilszámainkon. A kollégáinkkal történő személyes találkozóra korlátozottan van lehetőség, de Google Meet videómegbeszélésre - egyeztetett időpontban - természetesen rendelkezésre állunk.

Tájékoztató a Covid-19 koronavírus kapcsán

Üdvözlettel:
WebMa csapata

Bezár