- Google Ads kampány kezdőknek
- Hatékony Google Ads kampány
- Google Ads hirdetés
- Google Ads hirdetés célzási lehetőségek
- Google Ads árak
- Google Ads kampány a gyakorlatban
- Google mobil hirdetési megoldások
- Google Analytics kezdőknek
- Google Analytics haladóknak
- Google Data Studio
- FAQ
- Keresőoptimalizálás - SEO
- Tudásbázis archívum
- Google extra funkciók
- Google Universal Search
- Google szemantikus keresés
- Domain és keresőoptimalizálás
- Fizetett listázás
- Mennyibe kerül a Google pozíció
- Mi a HTML kódhiba
- Mik a jó kulcsszavak
- Oldalra mutató linkek a kereső optimalizálásában
- Verseny az ügyfélért
- A jó honlap üzletet hoz
- Keresőoptimalizálási tévhitek
- Hasznos linkmarketing tippek
Webmarketing > Online marketing oktatóanyagok > Tudásbázis archívum > Google extra funkciók
Google extra funkciók
A Google-t nemcsak keresésre használhatjuk, számos más funkcióval is ellátták fejlesztői. Az alábbiakat érdemes tanulmányozni, mert ismeretükkel megkönnyíthetjük mindennapi számítógépes munkánkat.
Számológép
Számtani műveleteket egyszerűen végrehajthatunk a Google segítségével is. A Google képes összeadni, szorozni, hatványkitevőre emelni, gyököt vonni, és különböző mértékegységek között váltani. Lássunk néhány példát:
- 3+2*5
- sqrt(9) képlettel 9 gyökét keresem
- 5^3 képlet beírásával az 5 harmadik hatványát kapom meg
- 5% of 20 képlettel 20-nak az 5 százalékát számolja ki a Google
- mértékegységek átváltásakor például: 1 US gallon in litre
Pénzváltás
Amennyiben eurós ajánlatokkal találkozunk, nem kell a fiókból a számológépet előkotorni, sem a kellékekből az elektronikusat kiválasztani, egyszerűen egy új ablakban a Google keresőjében átszámíthatjuk az eurós árakat forintba. A "váltandó pénznem in váltó pénznemre" kifejezést kell használni. Egy egyszerű példa után bárki gyorsan megcsinálja: 15 euró forintba történő átszámításakor az alábbit kell beírni: 15 euro in huf. Fontos, hogy ebben az esetben a pénznemek hivatalos rövidítését használjuk.
Angolul még az alábbiakkal is válthatunk:
- currency of Hungary in Japanese money
- 5 Estonian Kroons in British money
Google Ads
A WebMa az elsők között kezdett el Google Ads hirdetésekkel foglalkozni itthon 2005-ben. Az elmúlt 13 évben folyamatosan fejlesztettük tudásunkat és képeztük magunkat. Szinte nincs olyan iparág, piac vagy üzleti helyzet, amelyben ne rendelkeznénk tapasztalattal.
TovábbGoogle Ads tréning
Az Google Ads tréning során használható tudást adunk át a Google Ads szakszerű alkalmazásáról, legyen szó cégvezetőkről, alkalmazottakról, marketing szakemberekről.
TovábbOnline marketing tanácsadás
Online marketing tanácsadás szolgáltatásunk keretein belül szakszerű segítséget nyújtunk, online marketing stratégiája kialakításához, legyen szó a rövid-, és hosszútávú célok kitűzéséről vagy az alkalmazandó online marketing eszközök meghatározásáról.
TovábbTudja meg, hogy hogyan használhatja ki a Google kereső lehetőségeit a speciális beállításokkal, milyen kevésbé ismert Google termékek vannak, valamint ismerje meg a Google történetét.
TovábbGoogle Ads árak
Mennyibe kerülnek a Google Ads hirdetések, miért is kell fizetnünk pontosan, hogyan működik a hirdetések megjelenítéséért folyó licitálás és milyen fizetési módot választhatunk?
TovábbKeresőoptimalizálás - SEO
Tudja meg, mit jelent pontosan a keresőoptimalizálás, mi a szerepe a kulcsszavaknak, a képeknek, videónak és ismerje meg az alapvető, etikus keresőoptimalizálási lépéseket!
TovábbHogyan hirdessünk a Google keresőben?
Az online hirdetésekre gondolva általában rögtön a fizetett keresőhirdetések jutnak eszünkbe, amelyek a Google organikus találati listája felett, “hirdetés” megjelöléssel jelennek meg. Hogyan használjuk okosan?
TovábbAz Ön cége már rajta van a Google Térképen?
A korábbi időkhöz hasonlóan a potenciális vásárlóinknak ma is iránymutatásra van szükségük, hogy eltaláljanak az Ön fizikai üzletébe, ezt pedig a modern korban leggyakrabban a Google Térkép segítségével teszik meg.
TovábbMinden, amit a YouTube hirdetésekről tudni érdemes
A YouTube a modern tévé! A korábbi tévéhirdetések modern megfelelője, követve a felhasználói szokások változását és a korábbi lineáris médiafogyasztás multiscreen irányba tolódását. Ismerjük meg!
Tovább