A Google AdWords mobilhirdetési megoldásai

Napjainkban a mobileszközöknek egyre nagyobb szerepük van a hétköznapjainkban, az emberek nagy része az otthonát sem hagyja el okostelefon nélkül. Mivel ez az az eszköz, amely szinte a nap 24 órájában velünk van, az információ szerzési, keresési szokásaink nagyban átalakultak. A felhasználók sokkal gyorsabban, egyszerűbben szeretnének a számukra releváns információkhoz jutni, legyen szó vásárlás előtti tájékozódásról, a tartózkodási helyükhöz közeli lehetőségek meghatározásáról, gyors árösszehasonlításról, stb. Fontos, hogy tisztába legyünk ezekkel a trendekkel és a mobilhirdetési lehetőséggel, ha szeretnénk hatékonyan kielégíteni potenciális ügyfeleink igényeit, versenyben maradni a konkurenciával szemben. Tudásbázisunk ezen szakaszában ezeket a trendeket és lehetőségeket mutatja be.

Google AdWords

A WebMa az elsők között kezdett el Google AdWords hirdetésekkel foglalkozni itthon 2005-ben. Az elmúlt 13 évben folyamatosan fejlesztettük tudásunkat és képeztük magunkat. Szinte nincs olyan iparág, piac vagy üzleti helyzet, amelyben ne rendelkeznénk tapasztalattal.

Tovább

AdWords tréning

Az AdWords tréning során használható tudást adunk át az AdWords szakszerű alkalmazásáról, legyen szó cégvezetőkről, alkalmazottakról, marketing szakemberekről.

Tovább

Stratégiai online marketing tanácsadás

Az online marketing egy hihetetlenül gyorsan fejlődő, óriási terület, amelyben hatványozottan igaz, hogy az információ hatalom. Az AdWords, Analytics, a közösségi média, a tartalom marketing mind csak egy-egy szelete ennek az óriási univerzumnak.

Tovább

AdWords kampány beállítások

Sajnos sok esetben az AdWords kampányok azért nem sikeresek, mert sem a kampányok megtervezése és sem a kampánybeállítások nem szakszerűen történtek. A profin beállított AdWords kampányok...

Tovább

Hogyan lehet célozni a Google AdWords hirdetést

A keresőben jellemzően azt tudjuk megadni, hogy milyen keresési kifejezés begépelésekor jelenjen meg egy hirdetésünk. Természetesen itt is számos finom beállításra van lehetőség - pontosan mit írjanak be...

Tovább

AdWords kampány mutatók

Az Google AdWords akkor számol megjelenítést (impression), ha a hirdetés megjelenik a Google hirdetési hálózatain, például a Google.com-on vagy más megjelenítői webhelyen és alkalmazásokban...

Tovább

Mi kell egy sikeres AdWords kampányhoz?

Mi az AdWords ügynökség feladata és milyen felelőssége van az ügyfélnek abban, hogy a fizetett ppc hirdetések hozzák a várt eredményt? Az AdWords nem oldja meg alapvető stratégiai problémáinkat.

Tovább

Online marketing: mit érdemes mérni és hogyan?

Pontosan beállított online mérésekkel világosan láthatjuk, hogy mely online megjelenéseik hoznak eredményt és melyek nem és ez alapján optimalizálhatjuk költéseinket. A Google Analytics ebben segít.

Tovább

SEO vs. Google AdWords

A kersőoptimalizálás célja, hogy az organikus keresési találatok között előkelő helyen jelenjünk meg, míg az AdWords a fizetett találati listán biztosítja ugyanezt. Hogyan támogatják egymást?

Tovább