- Google Ads kampány kezdőknek
- Hatékony Google Ads kampány
- Google Ads hirdetés
- Google Ads hirdetés célzási lehetőségek
- Google Ads árak
- Google Ads kampány a gyakorlatban
- Google mobil hirdetési megoldások
- Google Analytics kezdőknek
- Google Analytics haladóknak
- Google Data Studio
- FAQ
- Keresőoptimalizálás - SEO
- Tudásbázis archívum
Webmarketing > Online marketing oktatóanyagok > Google mobil hirdetési megoldások
A Google Ads mobilhirdetési megoldásai
Napjainkban a mobileszközöknek egyre nagyobb szerepük van a hétköznapjainkban, az emberek nagy része az otthonát sem hagyja el okostelefon nélkül. Mivel ez az az eszköz, amely szinte a nap 24 órájában velünk van, az információ szerzési, keresési szokásaink nagyban átalakultak. A felhasználók sokkal gyorsabban, egyszerűbben szeretnének a számukra releváns információkhoz jutni, legyen szó vásárlás előtti tájékozódásról, a tartózkodási helyükhöz közeli lehetőségek meghatározásáról, gyors árösszehasonlításról, stb. Fontos, hogy tisztába legyünk ezekkel a trendekkel és a mobilhirdetési lehetőséggel, ha szeretnénk hatékonyan kielégíteni potenciális ügyfeleink igényeit, versenyben maradni a konkurenciával szemben. Tudásbázisunk ezen szakaszában ezeket a trendeket és lehetőségeket mutatja be.
Miért fontos a mobil: a mikromomentumok jelentősége
Napjainkban a versenyképesség megtartásához elengedhetetlen a mobileszközök szerepének figyelembevétele és lehetőségeinek kiaknázása. Ahhoz, hogy a fogyasztó igényeket minél hatékonyabban tudjuk kielégíteni, fontos hogy tisztába legyünk azzal a ténnyel, hogy a termékünkkel kapcsolatban mikor, milyen információk érdeklik a potenciális ügyfeleket. Ebben segíthet a mikromomentumok azonosítása.
Mobil-hirdetésbővítmények
Fontos, hogy a mobilra tervezett hirdetések esetében figyelembe vegyük az eszköz sajátosságait, és ennek megfelelően tervezzük meg az adott hirdetéseket. A hirdetésbővítmények használata ez esetben kiemelten fontos. Cikkünkben bemutatjuk, mely bővítményeket érdemes alkalmazni a mobileszközök esetében.
Profi Google- vagy Facebook hirdetésekre van szüksége? Keressen minket bizalommal!
Google Ads
A WebMa az elsők között kezdett el Google Ads hirdetésekkel foglalkozni itthon 2005-ben. Az elmúlt 13 évben folyamatosan fejlesztettük tudásunkat és képeztük magunkat. Szinte nincs olyan iparág, piac vagy üzleti helyzet, amelyben ne rendelkeznénk tapasztalattal.
TovábbGoogle Ads tréning
Az Google Ads tréning során használható tudást adunk át a Google Ads szakszerű alkalmazásáról, legyen szó cégvezetőkről, alkalmazottakról, marketing szakemberekről.
TovábbStratégiai online marketing tanácsadás
Az online marketing egy hihetetlenül gyorsan fejlődő, óriási terület, amelyben hatványozottan igaz, hogy az információ hatalom. Az Google Ads, Analytics, a közösségi média, a tartalom marketing mind csak egy-egy szelete ennek az óriási univerzumnak.
TovábbGoogle Ads kampány beállítások
Sajnos sok esetben a Google Ads kampányok azért nem sikeresek, mert sem a kampányok megtervezése és sem a kampánybeállítások nem szakszerűen történtek. A profin beállított Google Ads kampányok...
TovábbHogyan lehet célozni a Google Ads hirdetést
A keresőben jellemzően azt tudjuk megadni, hogy milyen keresési kifejezés begépelésekor jelenjen meg egy hirdetésünk. Természetesen itt is számos finom beállításra van lehetőség - pontosan mit írjanak be...
TovábbGoogle Ads kampány mutatók
Az Google Ads akkor számol megjelenítést (impression), ha a hirdetés megjelenik a Google hirdetési hálózatain, például a Google.com-on vagy más megjelenítői webhelyen és alkalmazásokban...
TovábbMi kell egy sikeres Google Ads kampányhoz?
Mi a Google Ads ügynökség feladata és milyen felelőssége van az ügyfélnek abban, hogy a fizetett ppc hirdetések hozzák a várt eredményt? Az Google Ads nem oldja meg alapvető stratégiai problémáinkat.
TovábbOnline marketing: mit érdemes mérni és hogyan?
Pontosan beállított online mérésekkel világosan láthatjuk, hogy mely online megjelenéseik hoznak eredményt és melyek nem és ez alapján optimalizálhatjuk költéseinket. A Google Analytics ebben segít.
TovábbSEO vs. Google Ads
A kersőoptimalizálás célja, hogy az organikus keresési találatok között előkelő helyen jelenjünk meg, míg a Google Ads a fizetett találati listán biztosítja ugyanezt. Hogyan támogatják egymást?
Tovább