- Google Ads kampány kezdőknek
- Hatékony Google Ads kampány
- Google Ads hirdetés
- Google Ads hirdetés célzási lehetőségek
- Google Ads árak
- Google Ads kampány a gyakorlatban
- Google mobil hirdetési megoldások
- Google Analytics kezdőknek
- Google Analytics haladóknak
- Google Data Studio
- FAQ
- Keresőoptimalizálás - SEO
- Tudásbázis archívum
- Google extra funkciók
- Google Universal Search
- Google szemantikus keresés
- Domain és keresőoptimalizálás
- Fizetett listázás
- Mennyibe kerül a Google pozíció
- Mi a HTML kódhiba
- Mik a jó kulcsszavak
- Oldalra mutató linkek a kereső optimalizálásában
- Verseny az ügyfélért
- A jó honlap üzletet hoz
- Keresőoptimalizálási tévhitek
- Hasznos linkmarketing tippek
Webmarketing > Online marketing oktatóanyagok > Tudásbázis archívum > Keresőoptimalizálási tévhitek
Keresőoptimalizálási tévhitek
- Tévhit: A keresőkben fizetni kell azért, hogy oldalunk jó helyezést érjen el.
Valóság: A Magyarországon legelterjedtebb Google keresőben a fizetett hivatkozások élesen el vannak különítve a normál találatoktól, és ezeknek a sorrendjét a Google saját módszerével határozza meg, ami kizárólag azt veszi figyelembe, hogy az oldal mennyire nevezhető "jó" találatnak, mennyire illeszkedik a beírt keresőszavakhoz. Az igazsághoz hozzátartozik, hogy a Yahoo és az MSN Search esetében van egy fizetett listázás (ún. paid inclusion) lehetőség. - Tévhit: Az a lényeg, hogy minél több bejövő, más oldalakról ránk mutató linkünk legyen, akkor előrébb fog sorolni a Google.
Valóság: A bejövő linkek fontosak, de figyelnünk kell arra, hogy releváns tartalommal rendelkező weboldalak mutassanak ránk. A kimenő linkek ügyében (mert a közhiedelemmel ellentétben ezek is számítanak), lásd a PageRank részletesebb leírását. A két fenti állítás következménye, hogy nem sok értelme van link-cserékben részt venni és tele-spammelni oldalunkat a tartalomhoz egyáltalán nem illő kimenő linkekkel. - Tévhit: Minél többször iratkozunk fel a keresőkbe, annál jobb helyekre kerülünk a találati listákban.
Valóság: A keresők egy feliratkozással tudomást szereznek a honlap létéről (bár ha van rá mutató link, akkor maguktól is megtalálják azt), a többszöri feliratkozásnak semmi értelme nincs, de az is lehet, hogy ártunk vele honlapunknak. - Tévhit: A jó helyezés a meta kulcsszavakon múlik.
Valóság: Már régóta nem ilyen egyszerű a helyzet. A keresőknél dolgozó mérnökök hamar észrevették, hogy sokan a meta kulcsszavakat használva próbálnak forgalmat generálni oldalukra, ezért korrigálták a keresők által használt algoritmusokat.
Weboldalának kereső-optimalizálásához segítségre van szüksége? Keressen minket bizalommal!
Google Ads
A WebMa az elsők között kezdett el Google Ads hirdetésekkel foglalkozni itthon 2005-ben. Az elmúlt 13 évben folyamatosan fejlesztettük tudásunkat és képeztük magunkat. Szinte nincs olyan iparág, piac vagy üzleti helyzet, amelyben ne rendelkeznénk tapasztalattal.
TovábbGoogle Ads tréning
Az Google Ads tréning során használható tudást adunk át a Google Ads szakszerű alkalmazásáról, legyen szó cégvezetőkről, alkalmazottakról, marketing szakemberekről.
TovábbOnline marketing tanácsadás
Online marketing tanácsadás szolgáltatásunk keretein belül szakszerű segítséget nyújtunk, online marketing stratégiája kialakításához, legyen szó a rövid-, és hosszútávú célok kitűzéséről vagy az alkalmazandó online marketing eszközök meghatározásáról.
TovábbTudja meg, hogy hogyan használhatja ki a Google kereső lehetőségeit a speciális beállításokkal, milyen kevésbé ismert Google termékek vannak, valamint ismerje meg a Google történetét.
TovábbGoogle Ads árak
Mennyibe kerülnek a Google Ads hirdetések, miért is kell fizetnünk pontosan, hogyan működik a hirdetések megjelenítéséért folyó licitálás és milyen fizetési módot választhatunk?
TovábbKeresőoptimalizálás - SEO
Tudja meg, mit jelent pontosan a keresőoptimalizálás, mi a szerepe a kulcsszavaknak, a képeknek, videónak és ismerje meg az alapvető, etikus keresőoptimalizálási lépéseket!
TovábbMi kell egy sikeres Google Ads kampányhoz?
Mi a Google Ads ügynökség feladata és milyen felelőssége van az ügyfélnek abban, hogy a fizetett ppc hirdetések hozzák a várt eredményt? Az Google Ads nem oldja meg alapvető stratégiai problémáinkat.
TovábbOnline marketing: mit érdemes mérni és hogyan?
Pontosan beállított online mérésekkel világosan láthatjuk, hogy mely online megjelenéseik hoznak eredményt és melyek nem és ez alapján optimalizálhatjuk költéseinket. A Google Analytics ebben segít.
TovábbSEO vs. Google Ads
A kersőoptimalizálás célja, hogy az organikus keresési találatok között előkelő helyen jelenjünk meg, míg a Google Ads a fizetett találati listán biztosítja ugyanezt. Hogyan támogatják egymást?
Tovább