Mik a jó kulcsszavak?

A jó kulcsszavak azok, amelyeket a leggyakrabban írnak be a keresőbe azok, akik az Ön terméke, szolgáltatása után érdeklődnek.

A honlap menürendszerének a legfontosabb kulcsszavak szerint kell szerveződnie. Kulcsszavak megválasztásnál figyelembe kell venni az egyes- és többesszámot, illetve azokat az megoldásokat, amelyeket a felhasználók leginkább használnak; például szinonimák.

Felmerül a kérdés, hogy cégünk neve kulcsszó-e a számunkra; azaz hogy cégünk nevét beírva a keresőbe megtalálják a honlapot az érdeklődök. Természetesen fontos, hogy a cégnevünk beírásával elérhessük a weboldalt, hiszen keresheti valaki a telefonszámunkat, e-mail címünket, elérhetőségünket. Ha a cégnév megfelelően egyedi, akkor ez nem okozhat nagy gondot, nem lesz sok konkurens találat. Azonban a kulcsszavaknak a cégünk tevékenységéhez kell kötődnie.

Google Ads

A WebMa az elsők között kezdett el Google Ads hirdetésekkel foglalkozni itthon 2005-ben. Az elmúlt 13 évben folyamatosan fejlesztettük tudásunkat és képeztük magunkat. Szinte nincs olyan iparág, piac vagy üzleti helyzet, amelyben ne rendelkeznénk tapasztalattal.

Tovább

Google Ads tréning

Az Google Ads tréning során használható tudást adunk át a Google Ads szakszerű alkalmazásáról, legyen szó cégvezetőkről, alkalmazottakról, marketing szakemberekről.

Tovább

Online marketing tanácsadás

Online marketing tanácsadás szolgáltatásunk keretein belül szakszerű segítséget nyújtunk, online marketing stratégiája kialakításához, legyen szó a rövid-, és hosszútávú célok kitűzéséről vagy az alkalmazandó online marketing eszközök meghatározásáról.

Tovább

Google

Tudja meg, hogy hogyan használhatja ki a Google kereső lehetőségeit a speciális beállításokkal, milyen kevésbé ismert Google termékek vannak, valamint ismerje meg a Google történetét.

Tovább

Google Ads árak

Mennyibe kerülnek a Google Ads hirdetések, miért is kell fizetnünk pontosan, hogyan működik a hirdetések megjelenítéséért folyó licitálás és milyen fizetési módot választhatunk?

Tovább

Keresőoptimalizálás - SEO

Tudja meg, mit jelent pontosan a keresőoptimalizálás, mi a szerepe a kulcsszavaknak, a képeknek, videónak és ismerje meg az alapvető, etikus keresőoptimalizálási lépéseket!

Tovább

SEO vs. Google Ads

A kersőoptimalizálás célja, hogy az organikus keresési találatok között előkelő helyen jelenjünk meg, míg a Google Ads a fizetett találati listán biztosítja ugyanezt. Hogyan támogatják egymást?

Tovább

Hogyan hirdessünk a Google keresőben?

Az online hirdetésekre gondolva általában rögtön a fizetett keresőhirdetések jutnak eszünkbe, amelyek a Google organikus találati listája felett, “hirdetés” megjelöléssel jelennek meg. Hogyan használjuk okosan?

Tovább

Hogyan válasszunk érkezési oldalt webshop ppc hirdetéseinkhez?

Webshopok esetében többféle választási lehetőségünk van a ppc kampányok érkezési oldalául, amelyeknek előnyeit és hátrányait egyaránt mérlegelnünk kell, aztán tesztelni, tesztelni és tesztelni!

Tovább

Tájékoztató a Covid-19 koronavírus kapcsán

Kedves Partnerük!

Sok más céghez hasonlóan, kollégáink egészségének megóvása érdekében a WebMa csapata nagyrészt home office-ban dolgozik, de a hirdetési kampányok kezelése, valamint vállalt online marketing feladataink ellátása zavartalan.

Elérhetőek vagyunk emailben és vezetékes-, valamint mobilszámainkon. A kollégáinkkal történő személyes találkozóra korlátozottan van lehetőség, de Google Meet videómegbeszélésre - egyeztetett időpontban - természetesen rendelkezésre állunk.

Tájékoztató a Covid-19 koronavírus kapcsán

Üdvözlettel:
WebMa csapata

Bezár