- Google Ads kampány kezdőknek
- Hatékony Google Ads kampány
- Google Ads hirdetés
- Google Ads hirdetés célzási lehetőségek
- Google Ads árak
- Google Ads kampány a gyakorlatban
- Google mobil hirdetési megoldások
- Google Analytics kezdőknek
- Google Analytics haladóknak
- Google Data Studio
- FAQ
- Keresőoptimalizálás - SEO
- Tudásbázis archívum
- Google extra funkciók
- Google Universal Search
- Google szemantikus keresés
- Domain és keresőoptimalizálás
- Fizetett listázás
- Mennyibe kerül a Google pozíció
- Mi a HTML kódhiba
- Mik a jó kulcsszavak
- Oldalra mutató linkek a kereső optimalizálásában
- Verseny az ügyfélért
- A jó honlap üzletet hoz
- Keresőoptimalizálási tévhitek
- Hasznos linkmarketing tippek
Webmarketing > Online marketing oktatóanyagok > Tudásbázis archívum > Fizetett listázás
Fizetett listázás
Mi a fizetett listázás?
Olyan keresőmarketing eszköz, amikor a keresőmotor díjazás ellenében szerepelteti az adott honlapot a találati listában. A "paid inclusion" fizetett listázásnak vagy fizetett bekerülésnek fordítható. Néhány keresőmotor lehetőséget ad arra, hogy a cégek megvásárolják a találati listába való szereplésüket. A Google ezt az eljárást elutasítja, mert a felhasználóinak a legrelevánsabb és legmegfelelőbb eredményeket kívánja nyújtani. Ezzel az irányelvvel azonban ellentmondana, ha az algoritmusok alapján szabályozott objektív találati listát egyéb szempontok, jelen esetben a pénz, is befolyásolnák. A fizetésre kétféle lehetőség áll rendelkezésre:
- fizetett hely (paid ranking): a cég azért fizet, hogy a honlapja a keresési lista elejére kerüljön
- fizetett listázás (paid inclusion): a cég azért fizet, hogy a honlap a találati eredmények között legyen
Fizetett listázás módjai
A tipikus fizetési mód az éves díj, de előfordul a kattintás utáni fizetés is. Leggyakrabban azonban vegyes elszámolást alkalmaznak, például a Yahoo-nál oldalanként és kattintásonként is díjat számolnak fel. A fizetett listázás és a fizetett hivatkozás közötti különbség vitatható. A fizetett listázás tekinthető online hirdetésnek, ugyanakkor ebben az esetben a honlap szerkesztőjének nincs beleszólása a keresési találatokat illetően. Fizetett listázás különösen akkor előnyös, amikor az oldalnak dinamikus tartalma van, és gyakran változtatják. A WebMa azonban képes dinamikus elemeket statikus tartalomra felépíteni, ami kimondottan a webáruházak, online értékesítéssel foglalkozó cégek esetén fontos. A fizetett listázást kipróbáló cégek egyből elől találják magukat a keresési listában, de tartós eredményt csakis az optimalizált weboldal ad.
Google Ads
A WebMa az elsők között kezdett el Google Ads hirdetésekkel foglalkozni itthon 2005-ben. Az elmúlt 13 évben folyamatosan fejlesztettük tudásunkat és képeztük magunkat. Szinte nincs olyan iparág, piac vagy üzleti helyzet, amelyben ne rendelkeznénk tapasztalattal.
TovábbGoogle Ads tréning
Az Google Ads tréning során használható tudást adunk át a Google Ads szakszerű alkalmazásáról, legyen szó cégvezetőkről, alkalmazottakról, marketing szakemberekről.
TovábbOnline marketing tanácsadás
Online marketing tanácsadás szolgáltatásunk keretein belül szakszerű segítséget nyújtunk, online marketing stratégiája kialakításához, legyen szó a rövid-, és hosszútávú célok kitűzéséről vagy az alkalmazandó online marketing eszközök meghatározásáról.
TovábbTudja meg, hogy hogyan használhatja ki a Google kereső lehetőségeit a speciális beállításokkal, milyen kevésbé ismert Google termékek vannak, valamint ismerje meg a Google történetét.
TovábbGoogle Ads árak
Mennyibe kerülnek a Google Ads hirdetések, miért is kell fizetnünk pontosan, hogyan működik a hirdetések megjelenítéséért folyó licitálás és milyen fizetési módot választhatunk?
TovábbKeresőoptimalizálás - SEO
Tudja meg, mit jelent pontosan a keresőoptimalizálás, mi a szerepe a kulcsszavaknak, a képeknek, videónak és ismerje meg az alapvető, etikus keresőoptimalizálási lépéseket!
TovábbHogyan hirdessünk a Google keresőben?
Az online hirdetésekre gondolva általában rögtön a fizetett keresőhirdetések jutnak eszünkbe, amelyek a Google organikus találati listája felett, “hirdetés” megjelöléssel jelennek meg. Hogyan használjuk okosan?
TovábbA felhasználói szándék fontos a keresőkampányokban
Ha a felhasználó szándéka szerint csoportosítjuk kampányunk kulcsszavait, akkor válik lehetővé az, hogy a vásárlási folyamat minden lépésében a potenciális vásárlók szeme elé kerüljünk.
TovábbHogyan válasszunk érkezési oldalt webshop ppc hirdetéseinkhez?
Webshopok esetében többféle választási lehetőségünk van a ppc kampányok érkezési oldalául, amelyeknek előnyeit és hátrányait egyaránt mérlegelnünk kell, aztán tesztelni, tesztelni és tesztelni!
Tovább