Google Data Studio

A Google Data Studio a Google által kifejlesztett ingyenes ún. Adatvizualizációs, vagyis az online hirdetéseink eredményeinek, a weboldalunk teljesítményének bemutatását lehetővé tevő eszköz.

A Google saját adatforrásaiból - Google Ads, Google Analytics, Google Search Console, Google Táblázatok - származó adatokat ingyenesen köthetjük be a Google Data Studio diáinkba.

Óriási előnye ennek a platformnak, hogy egy egyszerű, a diáink tetején elhelyezhető dátumválasztóval automatikusan mutatja a látni kívánt naptári időszakra vonatkozóan az adatokat, nem manuálisan kell riportálnunk ezeket.

Természetesen az adatok önmagukban nem feltétlenül érthetőek bárki számára, aki nincsen teljes mértékben otthon a Google hirdetési- és analitikai rendszereiben, így ha Google Data Studio-t használunk az eredményeink bemutatására, feltétlenül egészítsük ki ún. vezetői összefoglalóval és magyarázatokkal az egyes adatsorokat, hogy a riportunkat megtekintők értelmezni is tudják azokat!

Világítsunk rá az egyes eredmények hátterére, okaira, kontextusára is.

Szüksége van egy profi Google Data Studio riportra annak követéséhez, hogyan teljesítenek online hirdetései? Keressen minket bizalommal!

Google Analytics audit

Ha szeretné Analytics adatait hasznos információkká szervezni, azonban nem tudja hogy induljon el, ajánljuk az Analytics audit szolgáltatásunkat, amely segítséget nyújt Analytics fiókja szakszerű használatához.

Tovább

Google Analytics mérés beállítás

Az Analytics mérések professzionális beállítása elengedhetetlen, ha hasznos és pontos adatokhoz szeretne jutni, amelyek ténylegesen segíteni fogják az online folyamatok megértésében.

Tovább

Google Analytics tanácsadás

Analytics tanácsadás szolgáltatásunk keretein belül szakmai tanácsokkal látjuk el, a vállalkozás szempontjából releváns témákban, amelyek segítségével növelheti online jelenléte hatékonyságát.

Tovább

Analytics vizsgálódások

Az Analyticsben rengeteg riportot lekérhetünk, azonban sok esetben az alapértelmezett riportok módosítás nélkül nem tartalmazzák a számunkra szükséges információkat, ezért érdemes mélyebbre ásni.

Tovább

Ecommerce Analytics

Mire kell figyelnünk webshopok, webáruházak Google Analytics méréseinek beállításakor? Fontos, hogy pontos adatokat kapjunk webshopunk admin rendszeréből a vásárlásokra, vásárlási értékekre vonatkozóan.

Tovább

Több csatornás konverzió elemzés

Ahhoz, hogy világos képet kapjunk arról, melyik csatorna mennyiben járult hozzá egy-egy konverzióhoz a weboldalunkon, többcsatornás konverzió elemzést kell végeznünk, illetve figyelembe vennünk az ún. attribúciós modelleket.

Tovább

Online marketing: mit érdemes mérni és hogyan?

Pontosan beállított online mérésekkel világosan láthatjuk, hogy mely online megjelenéseik hoznak eredményt és melyek nem és ez alapján optimalizálhatjuk költéseinket. A Google Analytics ebben segít.

Tovább

Mik azok az attribúciós modellek?

Az ún. attribúciós modellek lényege, hogy rajtuk keresztül nyomon követhetjük az online vásárlási folyamatokat és jelentőségük alapján értékelhetjük a folyamatban résztvevő marketing csatornákat.

Tovább

Google Analytics 4 - a jövő webanalitikája

2023. Július 1-től a jelenlegi Universal Analytics (GA3)-ban megszűnik az adatgyűjtés és onnantól csak a GA4 (Google Analytics 4) lesz elérhető.

Tovább

Tájékoztató a Covid-19 koronavírus kapcsán

Kedves Partnerük!

Sok más céghez hasonlóan, kollégáink egészségének megóvása érdekében a WebMa csapata nagyrészt home office-ban dolgozik, de a hirdetési kampányok kezelése, valamint vállalt online marketing feladataink ellátása zavartalan.

Elérhetőek vagyunk emailben és vezetékes-, valamint mobilszámainkon. A kollégáinkkal történő személyes találkozóra korlátozottan van lehetőség, de Google Meet videómegbeszélésre - egyeztetett időpontban - természetesen rendelkezésre állunk.

Tájékoztató a Covid-19 koronavírus kapcsán

Üdvözlettel:
WebMa csapata

Bezár