Business Boot Camp

2018. április 11. 9:00-16:00

Hotel Dorottya, Kaposvár, 7400 Széchenyi tér 8.


360 fokos vállalkozói képzés
2018. április 11.
9:00-16:00

Business Boot Camp

Ingyenes képzés az Google és az Erste Bank közös szervezésében, a WebMa közreműködésével

A WebMa bemutatja, hogy hogyan lehet az online marketing vevőszerző lehetőségeit kiaknázni: milyen trendek vannak az online világban, mit kell tennünk, hogy a látogatóból vásárló legyen, melyek a legfontosabb kritériumok az online marketing kampányok megtervezésénél, mit kell tudni a Google AdWordsről és a Google Analyticsről a vezetőknek, valamint a tipikus buktatókról.

Megnézzük, hogyan lehet valós információkra alapozva reális növekedési tervet készíteni. Beszélünk a cég anyagi helyzetét jelző alapvető pénzügyi mutatókról és arról, hogyan érdemes döntéseinket meghozni a finanszírozás területén. Végül bemutatjuk az online marketing vevőszerző lehetőségeit és betekintést nyerünk a személyes értékesítés technikáiba is.

Ha szeretne részt venni az ingyenes képzésen, kérjük regisztráljon mielőbb!

Kiknek ajánljuk?

Elsősorban cégek vezetőinek, kis- és közepes vállalkozások marketing területért felelős munkatársainak, vagy magánszemélyeknek, akik saját vállalkozás indításán gondolkodnak, illetve azoknak, akik már belevágtak, de vezetési, marketing eszközökre vagy inspirációra van szükségük.

Ha hiszel magadban, hiszel a vállalkozásodban, gyere el, és találd meg a megvalósítás módját! Ismerkedjünk, tanuljunk, fejlődjünk együtt!

Business Boot Camp

Online marketing előadások témája

WebMa első előadásának témái

  • A digitális vásárló - Mit várnak el tőlünk az ügyfelek 2018-ban?
  • Merre tart a világ, mire kell felkészülnünk? Trendek, megdöbbentő számok és érdekes példák
  • Hogyan lesz a látogatóból ügyfél? - a konverziós folyamat bemutatása
  • Milyen a jó kampány oldal?
  • Online marketing “túlélő szótár” - Legfontosabb alapfogalmak tisztázása, amelyek ismerete elengedhetetlen bármilyen online projekt esetén

WebMa második előadásának témái

  • Miért kritikusan fontos a mobil és hogy tudjuk kiaknázni a lehetőségeket? - mikro momentumok a digitális világban
  • Hogyan mérjük hatékonyan az eredményeket? Google Analytics dióhéjban
  • Az AdWords hirdetési rendszerről vezetőknek
  • Milyen egy hatékony AdWords kampány?
  • Az alapok dióhéjban a hirdetési rendszer kínálta lehetőségekről és buktatókról - hálózatok, célzások, mutatók
  • Tipikus buktatók és átverések, amelyeket elkerülhetünk, ha rendelkezünk a megfelelő tudással
  • Esettanulmányok - Néhány konkrét magyar példa, hogy mit érhetünk el adott büdzséből

Teljes Agenda

Ingyenes szakmai konferencia a Google Magyarország, az Erste Bank és a iWebMa Magyarország együttműködésében.

A Google Magyarország társadalmi szerepvállalása jegyében 2017-ben elindította a Digital Workshop országos programot. A projekt célja a magyarországi kis- és közepes vállalkozások digitális felzárkóztatása annak érdekében, hogy bevételeiket az online területen is növelhessék.

Örömmel jelentjük be, hogy programunkhoz csatlakozott az Erste Bank is, azzal a szándékkal, hogy a magyar kisvállalkozások digitális felzárkóztatását előmozdítsa.

Business Boot Camp
Business Boot Camp Googel Digital Workshop
Business Boot Camp Erste
Business Boot Camp WebMa

Helyszín

Hotel Dorottya
Kaposvár, 7400 Széchenyi tér 8.

Ha szeretne részt venni az ingyenes képzésen, kérjük regisztráljon mielőbb!

Agenda

9:30 - 10:00 Érkezés, regisztráció
10:00 - 10:15 Kezdés, köszöntés, előadók bemutatása, agenda Házigazda - Zajkó Roland, Business Coach
10:15 - 10:45 Előadás 1. A növekedés alapjai: Mi szükséges ahhoz, hogy egy vállalkozás növekedjen? Milyen szerepe van ebben a tulajdonosnak? És ha ez tanulható, miért nem tanulja meg mindenki? Ezekre az izgalmas kérdésekre keressük a választ az első előadásban. Zajkó Roland, Business Coach
10:45 - 11:25 Előadás 2. Marketing alapok: A vásárló megváltozott. A piac megváltozott. Online minden kicsit más - neked is változnod kell. Lehetőségek és korlátok egy online szakember szemüvegén át. Miskovics Adrienn - iWebMa Magyarország
11:25 - 11:45 Rövid kávészünet
11:45 - 12:20 Előadás 3. Tervezés és számolás: Mindenki fejlődni akar, többet és jobban csinálni. De hogyan fogjunk hozzá? Tervezünk, számolunk, elemzünk, hogy tudjuk honnan, hová, és hogyan akarunk eljutni. Zajkó Roland, Business Coach
12:20 - 12:50 Előadás 4. Tőkebevonási döntések a vállalkozások életciklusaiban A legtöbb vállalkozás előbb-utóbb tőkebevonási, finanszírozási kérdésekkel szembesül. Lehet, hogy a friss tőke az üzlet növekedését szolgálja, lehet, hogy csak átmenetileg szükséges a cég likviditási helyzetének javítása, a kérdéseket viszont minden vállalkozó felteszi: belevágjak, megéri, szükséges, lehetséges? Az Erste Bank szakértője összefoglaló elméleti alapozást követően gyakorlati példán keresztül mutatja be egy vállalkozás finanszírozási lehetőségeit és hasznos tanácsokkal látja el a jelenlévőket. ERSTE Bank
12:50 - 14:00 Ebédszünet
14:00 - 14:40 Előadás 5. Hatékony hirdetések: Esettanulmányok és példák segítségével megismerjük azokat a fogalmakat és tevékenységeket, amelyeket egy vállalkozás tulajdonosának, vezetőjének ismernie kell, ha sikeres marketing kampányokat szeretne építeni. Megnézzük, melyek a leggyakoribb hibák és hogyan lehet elkerülni azokat. Miskovics Adrienn - iWebMa Magyarország
14:40 - 15:10 Előadás 6. A személyes hatás: vezetőként, főleg tulajdonosként a szereped kiemelten fontos a növekedés szempontjából. Milyen egy jó vezető? Mit csinál, vagy éppen mitől tartózkodik. Vezetői gondolatok és gyakorlatok, hogy a növekedés akadálya ne te legyél! Zajkó Roland, Business Coach
15:10 - 15:30 Google Digital Workshop program ismertetése
Zárás, értékelés
Südi Anna - Growth Engine Coordinator
Házigazda - Zajkó Roland, Business Coach

A programváltozás jogát fenntartjuk.