- Online marketing tanácsadás
- Online marketing tréning
- Google Ads
- YouTube hirdetések
- Google Analytics
- Facebook hirdetések
- Tiktok hirdetés
- Waze hirdetés
- Linkedin hirdetések
- Twitter hirdetések
- Quora hirdetések
- Piac és versenytárs elemzés
- Üzleti profil alapján
- Online marketing probléma szerint
- Kereső- és konverzió-optimalizált weboldal készítése
- Komplex csomagok
Webmarketing > Szolgáltatások > Online marketing tréning > Google Ads tréning
Google Ads tréningek
Google Ads tréningünket elsősorban az alábbi célcsoportoknak ajánljuk:
- A teljesen kezdőknek, akik még nem rendelkeznek érdemi ismerettel, és szeretnének gyorsan képbe kerülni a Google Ads kínálta lehetőségekkel, illetve megérteni az alapokat a rendszer működésével kapcsolatosan.
- Azoknak a hirdetőknek, akik már kezeltek önállóan kampányt, de kevés sikert értek el és szeretnének jobban elmélyülni az eszközök megismerésében
- Azoknak a haladó tudással rendelkező cégeknek, akik hosszú ideje cégen belül kezelik a kampányaikat, és úgy érzik, szükségük lenne profi támogatásra, hogy a legújabb funkciókat és lehetőségeket is el tudják sajátítani és alkalmazni a még nagyobb hatékonyság érdekében.
Google Ads alapozó tréning
- Akik már hallottak a Google Adsről és szeretnék kipróbálni, de nem rendelkeznek érdemi információval
- Akik már próbálkoztak önállóan, de kevés sikert értek el, mert túl bonyolultnak találták a rendszert
- Akik szeretnék pár óra alatt megérteni a legfontosabb alapelveket és fogalmakat, annak érdekében, hogy megalapozott döntést tudjanak hozni
- Akik apróbb sikereket már elértek a Google Ads-szel, de úgy érzik, hogy pár hasznos információ és “best practice” tanács érdemben javítani tudná a teljesítményüket
Aki úgy gondolja, hogy pár óra alatt “megtanulja” a rendszer működését, és utána hatékony kampányokat képes egyedül is menedzselni. Több mint 13 éves tapasztalattal biztosan kijelenthetjük, hogy ez lehetetlen...
Az Google Ads egy licitrendszer, amelyben csak a legjobbak képesek hatékonyan érvényesülni. Ennek a tudásnak a megszerzéséhez minimum több hónapnyi - de inkább több évnyi - intenzív tanulás és gyakorlat szükséges. “Mekk Mester” tudással nem fogunk sokra menni, különösen terhelt piacok esetén, ahol sok profi céggel kell versenyeznünk. A teljesség igénye nélkül ilyen a turizmus, az IT, a pénzügyi szolgáltatások, az egészségügyi szolgáltatások piaca és a legtöbb kiskereskedelmi ecommerce terület is.
- Az Google Ads alapvető működésének bemutatása
- Legfontosabb mutatók és alapfogalmak
- Különböző hirdetési hálózatok - keresés, display, videó
- Licitrendszer és árak
- A hatékony kampány ismérvei
- Profi hirdetés szövegek
- Az érkezési oldal jelentősége és a hatékony érkezési oldal ismérvei
- A kampány hatékonyságának mérése
- Tippek, trükkök, “best practice” tanácsok
- Legnagyobb buktatók
Az Google Ads tréninget egyedi, az Ön cégére és iparágára szabott formában is biztosítani tudjuk, illetve rendszeresen kínálunk kiscsoportos, nyílt tréningeket. A minimálisan szükséges időtartam az alapok áttekintésére 1.5 óra, de amennyiben iparágspecifikus, mélyebb tréninget szeretne, úgy minimum 4-6 órás időtartamot javaslunk.
Ekkor tréning helyett Google Ads audit szolgáltatásunkat javasoljuk első körben, amelyből részletes képet kaphat jelenlegi kampánya teljesítményéről, valamint pontos javaslatokat adunk a hatékonyság javítása érdekében.
év szakmai
tapasztalat
ügyfélmegtartási
arány
elégedett ügyfél
20 országban
célpiaci
tapasztalat
Ha úgy érzi, hogy az Ön munkáját is segítené, ha a fenti Google Ads kérdéskörökkel tisztában lenne, akkor jelentkezzen tréningünkre!
Google Ads kampány tanácsadás
Ha már rendelkezik Google Ads kampányokkal, azonban nem hozzák a várt eredményeket, Google Ads tanácsadásunk során a kampányok átvilágítása után hasznos tanácsokat adunk, miket lenne szükséges módosítania a hatékonyság növelése érdekében.
TovábbGoogle Ads kampány audit
Amennyiben szeretné Google Ads kampányát magának felállítani, vagy már meglévő kampányának átalakításához lenne szüksége szakszerű segítségre, a Google Ads audit szolgáltatásunkat ajánljuk.
TovábbMilyen egy hatékony Google Ads hirdetés?
Az Google Ads kampány akkor lesz nyereséges, ha megfelelő számú, valós érdeklődőt tudunk a weboldalunkra érkeztetni, ahol aztán hatékonyan meg tudjuk szólítani őket és rávenni arra, hogy végrehajtsák...
TovábbHogyan lehet célozni a Google Ads hirdetést
A keresőben jellemzően azt tudjuk megadni, hogy milyen keresési kifejezés begépelésekor jelenjen meg egy hirdetésünk. Természetesen itt is számos finom beállításra van lehetőség - pontosan mit írjanak be...
TovábbAnalytics és Google Ads
A Google Analytics egyik legnagyobb erőssége, hogy könnyen integrálható a Google Ads rendszerrel, aminek köszönhetően a Google Ads kampányokban nem csak a kattintásokat tudjuk kiértékelni, hanem akár azt is...
Tovább10 tipp Google Ads kampányának optimalizálásához
A minőségi mutató és a hirdetésrelevancia javítása kulcsfontosságú, csakúgy, mint a kampányok megfelelő szegmentálása és a hirdetésbővítmények használata. Pro tippjeink kampányainak optimalizálásához.
Tovább15 tipikus Google Ads kampányhiba
A konverziómérés hiánya, a büdzsé nem megfelelő felosztása, a kampánycélzások hiányosságai, a nem megfelelő cpc licitek és még számos más tényező is korlátozhatja kampányaink teljesítményét.
TovábbMi kell egy sikeres Google Ads kampányhoz?
Mi a Google Ads ügynökség feladata és milyen felelőssége van az ügyfélnek abban, hogy a fizetett ppc hirdetések hozzák a várt eredményt? Az Google Ads nem oldja meg alapvető stratégiai problémáinkat.
Tovább