Google Ads tréningek

Google Ads tréningünket elsősorban az alábbi célcsoportoknak ajánljuk:

  • A teljesen kezdőknek, akik még nem rendelkeznek érdemi ismerettel, és szeretnének gyorsan képbe kerülni a Google Ads kínálta lehetőségekkel, illetve megérteni az alapokat a rendszer működésével kapcsolatosan.
  • Azoknak a hirdetőknek, akik már kezeltek önállóan kampányt, de kevés sikert értek el és szeretnének jobban elmélyülni az eszközök megismerésében
  • Azoknak a haladó tudással rendelkező cégeknek, akik hosszú ideje cégen belül kezelik a kampányaikat, és úgy érzik, szükségük lenne profi támogatásra, hogy a legújabb funkciókat és lehetőségeket is el tudják sajátítani és alkalmazni a még nagyobb hatékonyság érdekében.

Google Ads alapozó tréning

Google Ads tréningek
  • Akik már hallottak a Google Adsről és szeretnék kipróbálni, de nem rendelkeznek érdemi információval
  • Akik már próbálkoztak önállóan, de kevés sikert értek el, mert túl bonyolultnak találták a rendszert
  • Akik szeretnék pár óra alatt megérteni a legfontosabb alapelveket és fogalmakat, annak érdekében, hogy megalapozott döntést tudjanak hozni
  • Akik apróbb sikereket már elértek a Google Ads-szel, de úgy érzik, hogy pár hasznos információ és “best practice” tanács érdemben javítani tudná a teljesítményüket

Aki úgy gondolja, hogy pár óra alatt “megtanulja” a rendszer működését, és utána hatékony kampányokat képes egyedül is menedzselni. Több mint 13 éves tapasztalattal biztosan kijelenthetjük, hogy ez lehetetlen...

Az Google Ads egy licitrendszer, amelyben csak a legjobbak képesek hatékonyan érvényesülni. Ennek a tudásnak a megszerzéséhez minimum több hónapnyi  - de inkább több évnyi - intenzív tanulás és gyakorlat szükséges. “Mekk Mester” tudással nem fogunk sokra menni, különösen terhelt piacok esetén, ahol sok profi céggel kell versenyeznünk. A teljesség igénye nélkül ilyen a turizmus, az IT, a pénzügyi szolgáltatások, az egészségügyi szolgáltatások piaca és a legtöbb kiskereskedelmi ecommerce terület is.

  • Az Google Ads alapvető működésének bemutatása
  • Legfontosabb mutatók és alapfogalmak
  • Különböző hirdetési hálózatok - keresés, display, videó
  • Licitrendszer és árak
  • A hatékony kampány ismérvei
  • Profi hirdetés szövegek
  • Az érkezési oldal jelentősége és a hatékony érkezési oldal ismérvei
  • A kampány hatékonyságának mérése
  • Tippek, trükkök, “best practice” tanácsok
  • Legnagyobb buktatók

Az Google Ads tréninget egyedi, az Ön cégére és iparágára szabott formában is biztosítani tudjuk, illetve rendszeresen kínálunk kiscsoportos, nyílt tréningeket. A minimálisan szükséges időtartam az alapok áttekintésére 1.5 óra, de amennyiben iparágspecifikus, mélyebb tréninget szeretne, úgy minimum 4-6 órás időtartamot javaslunk.

Ekkor tréning helyett Google Ads audit szolgáltatásunkat javasoljuk első körben, amelyből részletes képet kaphat jelenlegi kampánya teljesítményéről, valamint pontos javaslatokat adunk a hatékonyság javítása érdekében.

17 +
év szakmai
tapasztalat
95 +%
ügyfélmegtartási
arány
800 +
elégedett ügyfél
20 országban
20 +
célpiaci
tapasztalat

Ha úgy érzi, hogy az Ön munkáját is segítené, ha a fenti Google Ads kérdéskörökkel tisztában lenne, akkor jelentkezzen tréningünkre!

Google Ads kampány tanácsadás

Ha már rendelkezik Google Ads kampányokkal, azonban nem hozzák a várt eredményeket, Google Ads tanácsadásunk során a kampányok átvilágítása után hasznos tanácsokat adunk, miket lenne szükséges módosítania a hatékonyság növelése érdekében.

Tovább

Google Ads kampány audit

Amennyiben szeretné Google Ads kampányát magának felállítani, vagy már meglévő kampányának átalakításához lenne szüksége szakszerű segítségre, a Google Ads audit szolgáltatásunkat ajánljuk.

Tovább

SEO audit

A weboldalak keresőoptimalizálása elengedhetetlen ha sikeres online jelenlétet szeretnénk elérni. SEO audit szolgáltatásunk esetében segítséget nyújtunk,milyen módosításokat érdemes végre hajtani a hatékonyság növelése érdekében.

Tovább

Milyen egy hatékony Google Ads hirdetés?

Az Google Ads kampány akkor lesz nyereséges, ha megfelelő számú, valós érdeklődőt tudunk a weboldalunkra érkeztetni, ahol aztán hatékonyan meg tudjuk szólítani őket és rávenni arra, hogy végrehajtsák...

Tovább

Hogyan lehet célozni a Google Ads hirdetést

A keresőben jellemzően azt tudjuk megadni, hogy milyen keresési kifejezés begépelésekor jelenjen meg egy hirdetésünk. Természetesen itt is számos finom beállításra van lehetőség - pontosan mit írjanak be...

Tovább

Analytics és Google Ads

A Google Analytics egyik legnagyobb erőssége, hogy könnyen integrálható a Google Ads rendszerrel, aminek köszönhetően a Google Ads kampányokban nem csak a kattintásokat tudjuk kiértékelni, hanem akár azt is...

Tovább

10 tipp Google Ads kampányának optimalizálásához

A minőségi mutató és a hirdetésrelevancia javítása kulcsfontosságú, csakúgy, mint a kampányok megfelelő szegmentálása és a hirdetésbővítmények használata. Pro tippjeink kampányainak optimalizálásához.

Tovább

15 tipikus Google Ads kampányhiba

A konverziómérés hiánya, a büdzsé nem megfelelő felosztása, a kampánycélzások hiányosságai, a nem megfelelő cpc licitek és még számos más tényező is korlátozhatja kampányaink teljesítményét.

Tovább

Mi kell egy sikeres Google Ads kampányhoz?

Mi a Google Ads ügynökség feladata és milyen felelőssége van az ügyfélnek abban, hogy a fizetett ppc hirdetések hozzák a várt eredményt? Az Google Ads nem oldja meg alapvető stratégiai problémáinkat.

Tovább

Tájékoztató a Covid-19 koronavírus kapcsán

Kedves Partnerük!

Sok más céghez hasonlóan, kollégáink egészségének megóvása érdekében a WebMa csapata nagyrészt home office-ban dolgozik, de a hirdetési kampányok kezelése, valamint vállalt online marketing feladataink ellátása zavartalan.

Elérhetőek vagyunk emailben és vezetékes-, valamint mobilszámainkon. A kollégáinkkal történő személyes találkozóra korlátozottan van lehetőség, de Google Meet videómegbeszélésre - egyeztetett időpontban - természetesen rendelkezésre állunk.

Tájékoztató a Covid-19 koronavírus kapcsán

Üdvözlettel:
WebMa csapata

Bezár