AdWords tréningek

AdWords tréningünket elsősorban az alábbi célcsoportoknak ajánljuk:

  • A teljesen kezdőknek, akik még nem rendelkeznek érdemi ismerettel, és szeretnének gyorsan képbe kerülni az AdWords kínálta lehetőségekkel, illetve megérteni az alapokat a rendszer működésével kapcsolatosan.
  • Azoknak a hirdetőknek, akik már kezeltek önállóan kampányt, de kevés sikert értek el és szeretnének jobban elmélyülni az eszközök megismerésében
  • Azoknak a haladó tudással rendelkező cégeknek, akik hosszú ideje cégen belül kezelik a kampányaikat, és úgy érzik, szükségük lenne profi támogatásra, hogy a legújabb funkciókat és lehetőségeket is el tudják sajátítani és alkalmazni a még nagyobb hatékonyság érdekében.

AdWords alapozó tréning

AdWords tréningek
  • Akik már hallottak az AdWordsről és szeretnék kipróbálni, de nem rendelkeznek érdemi információval
  • Akik már próbálkoztak önállóan, de kevés sikert értek el, mert túl bonyolultnak találták a rendszert
  • Akik szeretnék pár óra alatt megérteni a legfontosabb alapelveket és fogalmakat, annak érdekében, hogy megalapozott döntést tudjanak hozni
  • Akik apróbb sikereket már elértek az AdWords-szel, de úgy érzik, hogy pár hasznos információ és “best practice” tanács érdemben javítani tudná a teljesítményüket

Aki úgy gondolja, hogy pár óra alatt “megtanulja” a rendszer működését, és utána hatékony kampányokat képes egyedül is menedzselni. Több mint 13 éves tapasztalattal biztosan kijelenthetjük, hogy ez lehetetlen...

Az AdWords egy licitrendszer, amelyben csak a legjobbak képesek hatékonyan érvényesülni. Ennek a tudásnak a megszerzéséhez minimum több hónapnyi  - de inkább több évnyi - intenzív tanulás és gyakorlat szükséges. “Mekk Mester” tudással nem fogunk sokra menni, különösen terhelt piacok esetén, ahol sok profi céggel kell versenyeznünk. A teljesség igénye nélkül ilyen a turizmus, az IT, a pénzügyi szolgáltatások, az egészségügyi szolgáltatások piaca és a legtöbb kiskereskedelmi ecommerce terület is.

  • Az AdWords alapvető működésének bemutatása
  • Legfontosabb mutatók és alapfogalmak
  • Különböző hirdetési hálózatok - keresés, display, videó
  • Licitrendszer és árak
  • A hatékony kampány ismérvei
  • Profi hirdetés szövegek
  • Az érkezési oldal jelentősége és a hatékony érkezési oldal ismérvei
  • A kampány hatékonyságának mérése
  • Tippek, trükkök, “best practice” tanácsok
  • Legnagyobb buktatók

Az AdWords tréninget egyedi, az Ön cégére és iparágára szabott formában is biztosítani tudjuk, illetve rendszeresen kínálunk kiscsoportos, nyílt tréningeket. A minimálisan szükséges időtartam az alapok áttekintésére 1.5 óra, de amennyiben iparágspecifikus, mélyebb tréninget szeretne, úgy minimum 4-6 órás időtartamot javaslunk.

Ekkor tréning helyett AdWords audit szolgáltatásunkat javasoljuk első körben, amelyből részletes képet kaphat jelenlegi kampánya teljesítményéről, valamint pontos javaslatokat adunk a hatékonyság javítása érdekében.

12 +
év szakmai
tapasztalat
400 +
sikeres
projekt
120 +
tréning
 
80 +
optimalizált
honlap

Ha úgy érzi, hogy az Ön munkáját is segítené, ha a fenti AdWords kérdéskörökkel tisztában lenne, akkor jelentkezzen tréningünkre!

AdWords kampány tanácsadás

Ha már rendelkezik AdWords kampányokkal, azonban nem hozzák a várt eredményeket, AdWords tanácsadásunk során a kampányok átvilágítása után hasznos tanácsokat adunk, miket lenne szükséges módosítania a hatékonyság növelése érdekében.

Tovább

AdWords kampány audit

Amennyiben szeretné AdWords kampányát magának felállítani, vagy már meglévő kampányának átalakításához lenne szüksége szakszerű segítségre, az AdWords audit szolgáltatásunkat ajánljuk.

Tovább

SEO audit

A weboldalak keresőoptimalizálása elengedhetetlen ha sikeres online jelenlétet szeretnénk elérni. SEO audit szolgáltatásunk esetében segítséget nyújtunk,milyen módosításokat érdemes végre hajtani a hatékonyság növelése érdekében.

Tovább

Milyen egy hatékony Google AdWords hirdetés?

Az AdWords kampány akkor lesz nyereséges, ha megfelelő számú, valós érdeklődőt tudunk a weboldalunkra érkeztetni, ahol aztán hatékonyan meg tudjuk szólítani őket és rávenni arra, hogy végrehajtsák...

Tovább

Hogyan lehet célozni a Google AdWords hirdetést

A keresőben jellemzően azt tudjuk megadni, hogy milyen keresési kifejezés begépelésekor jelenjen meg egy hirdetésünk. Természetesen itt is számos finom beállításra van lehetőség - pontosan mit írjanak be...

Tovább

Analytics és AdWords

A Google Analytics egyik legnagyobb erőssége, hogy könnyen integrálható az AdWords rendszerrel, aminek köszönhetően az AdWords kampányokban nem csak a kattintásokat tudjuk kiértékelni, hanem akár azt is...

Tovább

10 tipp AdWords kampányának optimalizálásához

A minőségi mutató és a hirdetésrelevancia javítása kulcsfontosságú, csakúgy, mint a kampányok megfelelő szegmentálása és a hirdetésbővítmények használata. Pro tippjeink kampányainak optimalizálásához.

Tovább

15 tipikus AdWords kampányhiba

A konverziómérés hiánya, a büdzsé nem megfelelő felosztása, a kampánycélzások hiányosságai, a nem megfelelő cpc licitek és még számos más tényező is korlátozhatja kampányaink teljesítményét.

Tovább

Mi kell egy sikeres AdWords kampányhoz?

Mi az AdWords ügynökség feladata és milyen felelőssége van az ügyfélnek abban, hogy a fizetett ppc hirdetések hozzák a várt eredményt? Az AdWords nem oldja meg alapvető stratégiai problémáinkat.

Tovább