Mobil hirdetés bővítmények

A hirdetésbővítmények szerepe

A hirdetésbővítmények legfőbb jelentősége abban rejlik, hogy segítségükkel kiemelhetjük azokat az információkat, amelyek a potenciális ügyfeleink részére lényegesek lehetnek. Ilyen információk lehetnek például a telefonszám, a helyi adatok, az adott vállalkozás hol található és hogyan közelíthető meg a leggyorsabban, a versenyelőnyök kihangsúlyozása, például hány éves tapasztalattal rendelkezik az adott cég, mik a specialitásai vagy fontos lehet még, hogy a különböző információkat tartalmazó aloldalak egy kattintással elérhetőek legyenek, hogy azok a felhasználók, akik már célirányos keresést végeznek, tisztában vannak azzal a ténnyel, például pontosan milyen szolgáltatást keresnek, egy kattintással elérhessék a számukra releváns információkat tartalmazó aloldalt. Ezen bővítmények alkalmazása a mobileszközöknél kiemeltem fontos, mivel a mobilos keresések legfőbb célja, hogy a felhasználó a lehető leggyorsabban és legegyszerűbben jusson a számára hasznos infomációkhoz, tehát a hirdetésbővítmények alkalmazása nagy segítséget nyújthat a keresőknek a gyors információ szerzésben, valamint a hirdetőknek a hirdetések hatékonyságának növelésében, a versenytársaktól való megkülönböztetésben.

Hirdetésbővítmények a mobileszközök esetében

A mobileszközök segítségével információt kereső fogyasztók célja tehát, hogy a lehető leggyorsabban juthassanak hozzá a számukra releváns információkhoz, amely segítségükre lehet például egy vásárlási döntés meghozásában. Ezért nagyon fontos, hogy a mobil hirdetéseink figyelemfelkeltőek legyenek, és a legfontosabb információk ki legyenek emelve, valamint egyszerűen, egy kattintással elérhetőek legyenek. Ebben nyújtanak segítséget a különböző mobil hirdetési bővítmények, amelyek segítségével könnyen hozzáférhetővé tehetjük a leglényegesebb információkat, kiemelhetjük hirdetéseinket a versenytársak közül.

A mobil hirdetések esetében, ugyanazokat a hirdetésbővítményeket alkalmazhatjuk, mint az asztali gépekre célzott megjelenések esetében, a szöveges üzenet küldő bővítmény kivételével, amely csak a mobilos hirdetések esetében érhető el.

A következő hirdetésbővítményeket alkalmazhatjuk a mobileszközök esetében:

Use this extension... In order to...
Sitelink Give users the option of landing directly on specific pages of your site
Callout Promote what makes your business, products or services unique
Call Get users to call your business
Use call-only ads if your primary goal is driving calls
Structured snippet Highlight a specific aspect of the products and services you offer
Price Showcase your business’s core products and services along with their prices
Location Drive people to physical business locations
Affiliate location Reach consumers when they are deciding what and where to buy
Review Share positive write-ups, awards or third-party rankings 
App Drive app downloads alongside clicks to your site
Message Talk to customers via text message

Forrás: https://support.google.com/adwords/answer/6167155

Profi Google- vagy Facebook hirdetésekre van szüksége? Keressen minket bizalommal!

Google Ads

A WebMa az elsők között kezdett el Google Ads hirdetésekkel foglalkozni itthon 2005-ben. Az elmúlt 13 évben folyamatosan fejlesztettük tudásunkat és képeztük magunkat. Szinte nincs olyan iparág, piac vagy üzleti helyzet, amelyben ne rendelkeznénk tapasztalattal.

Tovább

Google Ads tréning

Az Google Ads tréning során használható tudást adunk át a Google Ads szakszerű alkalmazásáról, legyen szó cégvezetőkről, alkalmazottakról, marketing szakemberekről.

Tovább

Stratégiai online marketing tanácsadás

Az online marketing egy hihetetlenül gyorsan fejlődő, óriási terület, amelyben hatványozottan igaz, hogy az információ hatalom. Az Google Ads, Analytics, a közösségi média, a tartalom marketing mind csak egy-egy szelete ennek az óriási univerzumnak.

Tovább

Google Ads kampány beállítások

Sajnos sok esetben a Google Ads kampányok azért nem sikeresek, mert sem a kampányok megtervezése és sem a kampánybeállítások nem szakszerűen történtek. A profin beállított Google Ads kampányok...

Tovább

Hogyan lehet célozni a Google Ads hirdetést

A keresőben jellemzően azt tudjuk megadni, hogy milyen keresési kifejezés begépelésekor jelenjen meg egy hirdetésünk. Természetesen itt is számos finom beállításra van lehetőség - pontosan mit írjanak be...

Tovább

Google Ads kampány mutatók

Az Google Ads akkor számol megjelenítést (impression), ha a hirdetés megjelenik a Google hirdetési hálózatain, például a Google.com-on vagy más megjelenítői webhelyen és alkalmazásokban...

Tovább

Mi kell egy sikeres Google Ads kampányhoz?

Mi a Google Ads ügynökség feladata és milyen felelőssége van az ügyfélnek abban, hogy a fizetett ppc hirdetések hozzák a várt eredményt? Az Google Ads nem oldja meg alapvető stratégiai problémáinkat.

Tovább

Online marketing: mit érdemes mérni és hogyan?

Pontosan beállított online mérésekkel világosan láthatjuk, hogy mely online megjelenéseik hoznak eredményt és melyek nem és ez alapján optimalizálhatjuk költéseinket. A Google Analytics ebben segít.

Tovább

SEO vs. Google Ads

A kersőoptimalizálás célja, hogy az organikus keresési találatok között előkelő helyen jelenjünk meg, míg a Google Ads a fizetett találati listán biztosítja ugyanezt. Hogyan támogatják egymást?

Tovább

Tájékoztató a Covid-19 koronavírus kapcsán

Kedves Partnerük!

Sok más céghez hasonlóan, kollégáink egészségének megóvása érdekében a WebMa csapata nagyrészt home office-ban dolgozik, de a hirdetési kampányok kezelése, valamint vállalt online marketing feladataink ellátása zavartalan.

Elérhetőek vagyunk emailben és vezetékes-, valamint mobilszámainkon. A kollégáinkkal történő személyes találkozóra korlátozottan van lehetőség, de Google Meet videómegbeszélésre - egyeztetett időpontban - természetesen rendelkezésre állunk.

Tájékoztató a Covid-19 koronavírus kapcsán

Üdvözlettel:
WebMa csapata

Bezár