Mobil hirdetések típusai

A mobil hirdetések esetében négy hirdetéstípust különböztetünk meg:

  • Szöveges hirdetések
  • Képes hirdetések
  • Mobil-alkalmazás promóciós hirdetések
  • Hívást kezdeményező hirdetések

A szöveges hirdetések

A szöveges hirdetések esetében a hirdetés címsorból, a webhelyre mutató, megjelenített URL-ből, leírásból áll. Ezeket a hirdetéseket kiegészíthetjük úgynevezett hirdetésbővítményekkel, amelyek a keresési hirdetés kiemelésére szolgáló vizuális elemek, melyek hangsúlyosan jelenítik meg a vállalkozás szempontjából fontos információkat, például telefonszámot (hívásbővítmény), címet vagy egyéb, releváns tartalmakra mutató linkeket (belsőlink-bővítmény), az üzlet helyét (helybővítmény). A szöveges hirdetések mobilra optimalizált formátumúak, tehát mobilra célzott kampányok esetében is alkalmazhatóak.

A képes hirdetések

Ezek a hirdetések hasonlóak az asztali gépeken megjelenő képes hirdetésekhez, azonban a mobilwebhelyre vagy az alkalmazásra mutató linket tartalmaznak. Az asztali gépek esetében elfogadott minden képméret megjeleníthető a mobilhirdetések esetében is. Az egyetlen különböző méret, a mobilalkalmazásokban megjelenő hirdetések mérete, ezen hirdetéseknek 320 x 50 képpont méretűnek kell lenniük.

A mobil-alkalmazás hirdetések

Azok a Google Ads hirdetők, akik mobilalkalmazásukat szeretnék promotálni, céljaiknak megfelelően többféle hirdetésformátum közül választhatnak. Az alkalmazás promóciós hirdetéseket belül megkülönböztetjük az alkalmazástelepítési hirdetéseket, valamint az alkalmazástevékenység-típusú hirdetéseket. Cikkünk következő részében ezeket a hirdetés típusokat fogjuk bemutatni.

Az alkalmazástelepítési hirdetések

Az alkalmazástelepítési hirdetések lehetővé teszik, hogy a promotált alkalmazást az érdeklődők könnyen és gyorsan letölthessék, ezek a hirdetések tartalmazzák a telepítés gombot, amelyre kattintva az érdeklődő letöltheti az adott alkalmazást a Google Play vagy az Apple App Store-ból. Az ilyen típusú kampányok célja, hogy növekedjen az alkalmazás letöltések száma. Ez a hirdetéstípus futtatható a Keresési, a Display vagy a YouTube hálózaton is.

Alkalmazástevékenység típusú hirdetések

Az alkalmazástelepítési hirdetésekkel ellentétben az alkalmazástevékenység típusú hirdetések célja nem a letöltések számának növelése, hanem a hűséges alkalmazás használók bázisának a kiépítése. Ezek a típusú hirdetések arra ösztönzik a felhasználókat, hogy újra belépjenek és használják az alkalmazást, tehát a letöltés után az adott app ne kerüljön egyből letörlésre, hanem a felhasználó bizonyos időközönként újra és újra használja. A hirdetés az esetek többségében cselekvésre ösztönző gombot tartalmaz, amelyre kattintva megnyitható az alkalmazás. Ezek a hirdetések csak a Keresési és a Display hálózaton érhetőek el.

A hívást kezdeményező hirdetések

A hívást kezdeményező hirdetéseket bemutató cikkünket a következő linken érheti el:

Click to call - Mobil hirdetés weboldal nélkül »

Profi Google- vagy Facebook hirdetésekre van szüksége? Keressen minket bizalommal!

Google Ads

A WebMa az elsők között kezdett el Google Ads hirdetésekkel foglalkozni itthon 2005-ben. Az elmúlt 13 évben folyamatosan fejlesztettük tudásunkat és képeztük magunkat. Szinte nincs olyan iparág, piac vagy üzleti helyzet, amelyben ne rendelkeznénk tapasztalattal.

Tovább

Google Ads tréning

Az Google Ads tréning során használható tudást adunk át a Google Ads szakszerű alkalmazásáról, legyen szó cégvezetőkről, alkalmazottakról, marketing szakemberekről.

Tovább

Google Analytics audit

Ha szeretné Analytics adatait hasznos információkká szervezni, azonban nem tudja hogy induljon el, ajánljuk az Analytics audit szolgáltatásunkat, amely segítséget nyújt Analytics fiókja szakszerű használatához.

Tovább

Google Ads kampány - Szöveges hirdetés

A szöveges hirdetés alapvetően a Keresési Hálózat jellemző hirdetési formája, azonban a Display Hálózaton is lehetőségünk van képi elemek nélküli, kizárólag szöveget tartalmazó hirdetések megjelenítésére...

Tovább

Google Ads kampány - Képhirdetés

A képes hirdetések úgy funkcionálnak, mint a bannerek, de míg a banner esetében a fizetés megjelenések után történik, addig a Google Ads képi hirdetéseknél választhatunk, hogy megjelenés után...

Tovább

Google Ads kampány - Videohirdetés

A Google Ads hirdetési rendszerében lehetőségünk van YouTube videóhirdetések létrehozására. Ezen reklámok célja a figyelemfelkeltés és a hatékonyság növelése a videó formátum által nyújtott vizuális...

Tovább

10 tipp Google Ads kampányának optimalizálásához

A minőségi mutató és a hirdetésrelevancia javítása kulcsfontosságú, csakúgy, mint a kampányok megfelelő szegmentálása és a hirdetésbővítmények használata. Pro tippjeink kampányainak optimalizálásához.

Tovább

15 tipikus Google Ads kampányhiba

A konverziómérés hiánya, a büdzsé nem megfelelő felosztása, a kampánycélzások hiányosságai, a nem megfelelő cpc licitek és még számos más tényező is korlátozhatja kampányaink teljesítményét.

Tovább

Hogyan hirdessünk a Google keresőben?

Az online hirdetésekre gondolva általában rögtön a fizetett keresőhirdetések jutnak eszünkbe, amelyek a Google organikus találati listája felett, “hirdetés” megjelöléssel jelennek meg. Hogyan használjuk okosan?

Tovább

Tájékoztató a Covid-19 koronavírus kapcsán

Kedves Partnerük!

Sok más céghez hasonlóan, kollégáink egészségének megóvása érdekében a WebMa csapata nagyrészt home office-ban dolgozik, de a hirdetési kampányok kezelése, valamint vállalt online marketing feladataink ellátása zavartalan.

Elérhetőek vagyunk emailben és vezetékes-, valamint mobilszámainkon. A kollégáinkkal történő személyes találkozóra korlátozottan van lehetőség, de Google Meet videómegbeszélésre - egyeztetett időpontban - természetesen rendelkezésre állunk.

Tájékoztató a Covid-19 koronavírus kapcsán

Üdvözlettel:
WebMa csapata

Bezár