- Google Ads kampány kezdőknek
- Hatékony Google Ads kampány
- Google Ads hirdetés
- Google Ads hirdetés célzási lehetőségek
- Google Ads árak
- Google Ads kampány a gyakorlatban
- Google mobil hirdetési megoldások
- Google Analytics kezdőknek
- Google Analytics haladóknak
- Google Data Studio
- FAQ
- Keresőoptimalizálás - SEO
- Tudásbázis archívum
Webmarketing > Online marketing oktatóanyagok > Google Ads kampány kezdőknek > A Google Ads fiók felépítése
A Google Ads-fiók felépítése
Egy Google Ads-fiókon belül alapvetően három szintet különböztetünk meg: fiók, kampány és hirdetéscsoport. A fiók a “legfelső szint”, amihez az e-mail címünk tartozik. Itt adhatjuk meg a számlázási preferenciánkat, hogy előre szeretnénk fizetni, vagy utólagos számlát kérünk.
A fiókon belül hozhatjuk létre a kampányokat. Kampány szintjén lehet meghatározni a használni kívánt hirdetési hálózatot, a területi és nyelvi célzást, valamint a költségkeretet, vagyis hogy a kampányon belüli hirdetésekre mennyi pénzt vagyunk hajlandóak egy nap alatt elkölteni. Ezek mellett megadhatjuk a maximális kattintási költséget (CPC, cost-per-click) is (ezt a következő szinteken lehet még finomhangolni), de ha másmilyen, automatikus ajánlattételi stratégiát szeretnénk alkalmazni, azt is itt lehet beállítani. Kampányszinten lehet továbbá különböző eszközök (táblagép, okostelefon) célzásán módosítani, vagy akár a hirdetéseket ütemezni.
Egy kampányon belül több hirdetéscsoportot hozhatunk létre. A hirdetéscsoportokba tudjuk gyűjteni a hasonló témájú hirdetéseket, valamint ezen a szinten lehet a célzást, valamint a kattintási költségre vonatkozó ajánlatot tovább finomhangolni.
Profi Google- vagy Facebook hirdetésekre van szüksége? Keressen minket bizalommal!
Google Ads
A WebMa az elsők között kezdett el Google Ads hirdetésekkel foglalkozni itthon 2005-ben. Az elmúlt 13 évben folyamatosan fejlesztettük tudásunkat és képeztük magunkat. Szinte nincs olyan iparág, piac vagy üzleti helyzet, amelyben ne rendelkeznénk tapasztalattal.
TovábbGoogle Ads tréning
Az Google Ads tréning során használható tudást adunk át a Google Ads szakszerű alkalmazásáról, legyen szó cégvezetőkről, alkalmazottakról, marketing szakemberekről.
TovábbOnline marketing tanácsadás
Online marketing tanácsadás szolgáltatásunk keretein belül szakszerű segítséget nyújtunk, online marketing stratégiája kialakításához, legyen szó a rövid-, és hosszútávú célok kitűzéséről vagy az alkalmazandó online marketing eszközök meghatározásáról.
TovábbGoogle Ads kampány - Szöveges hirdetés
A szöveges hirdetés alapvetően a Keresési Hálózat jellemző hirdetési formája, azonban a Display Hálózaton is lehetőségünk van képi elemek nélküli, kizárólag szöveget tartalmazó hirdetések megjelenítésére...
TovábbGoogle Ads kampány - Képhirdetés
A képes hirdetések úgy funkcionálnak, mint a bannerek, de míg a banner esetében a fizetés megjelenések után történik, addig a Google Ads képi hirdetéseknél választhatunk, hogy megjelenés után...
TovábbGoogle Ads kampány - Videohirdetés
A Google Ads hirdetési rendszerében lehetőségünk van YouTube videohirdetések létrehozására. Ezen reklámok célja a figyelemfelkeltés és a hatékonyság növelése a videó formátum által nyújtott vizuális...
Tovább10 tipp Google Ads kampányának optimalizálásához
A minőségi mutató és a hirdetésrelevancia javítása kulcsfontosságú, csakúgy, mint a kampányok megfelelő szegmentálása és a hirdetésbővítmények használata. Pro tippjeink kampányainak optimalizálásához.
Tovább15 tipikus Google Ads kampányhiba
A konverziómérés hiánya, a büdzsé nem megfelelő felosztása, a kampánycélzások hiányosságai, a nem megfelelő cpc licitek és még számos más tényező is korlátozhatja kampányaink teljesítményét.
Tovább5 dolog amit tudnod kell a Google Adsről
Cikkükben összefoglaltunk az 5 legfontosabb alapelvet, melyekkel tisztában kell lennie, ha még soha nem használta a Google Ads rendszerét. Kezdésnek olvassa el cikkünket!
Tovább