Google Ads kampány monitoring

Az Google Ads kampány beállításával nem ér véget az Google Ads kampány menedzsment. A tervezést, beállítást és elindítást követő első néhány hétben szükséges napi szinten figyelni és módosítani a kampányt. Ezt nevezzük a kampány monitorozásának és finomhangolásának. Lehetőség van korlátlanul módosítani a beállításokat és elérni az optimális beállítást a maximális hatékonyság érdekében.

Finomhangolás keretében a rosszul teljesítő kulcsszavakat leállítjuk, hogy ne rontsák a hirdetés minőségi mutatóját. A minőségi mutató javításával a kampány eredményességét növeljük.

A módosítások hatásait teszteljük újabb mérésekkel, és ha kell, újabb és újabb finomhangolásokkal finomítunk stratégiánkon. Az eredményeket a Google Ads mellett a Google Analytics webanalitikai rendszerrel követjük nyomon.

Kulcsszó teljesítményét mutató eszköz. 10-ből 10 minőségi pontot elért kulcsszó a Google Ads hirdetésben Kulcsszó teljesítményét mutató eszköz. 10-ből 10 minőségi pontot elért kulcsszó a Google Ads hirdetésben

Profi Google- vagy Facebook hirdetésekre van szüksége? Keressen minket bizalommal!

Google Ads

A WebMa az elsők között kezdett el Google Ads hirdetésekkel foglalkozni itthon 2005-ben. Az elmúlt 13 évben folyamatosan fejlesztettük tudásunkat és képeztük magunkat. Szinte nincs olyan iparág, piac vagy üzleti helyzet, amelyben ne rendelkeznénk tapasztalattal.

Tovább

Google Ads tréning

Az Google Ads tréning során használható tudást adunk át a Google Ads szakszerű alkalmazásáról, legyen szó cégvezetőkről, alkalmazottakról, marketing szakemberekről.

Tovább

Google Analytics audit

Ha szeretné Analytics adatait hasznos információkká szervezni, azonban nem tudja hogy induljon el, ajánljuk az Analytics audit szolgáltatásunkat, amely segítséget nyújt Analytics fiókja szakszerű használatához.

Tovább

Google Ads kampány - Szöveges hirdetés

A szöveges hirdetés alapvetően a Keresési Hálózat jellemző hirdetési formája, azonban a Display Hálózaton is lehetőségünk van képi elemek nélküli, kizárólag szöveget tartalmazó hirdetések megjelenítésére...

Tovább

Google Ads kampány - Képhirdetés

A képes hirdetések úgy funkcionálnak, mint a bannerek, de míg a banner esetében a fizetés megjelenések után történik, addig a Google Ads képi hirdetéseknél választhatunk, hogy megjelenés után...

Tovább

Google Ads kampány - Videohirdetés

A Google Ads hirdetési rendszerében lehetőségünk van YouTube videóhirdetések létrehozására. Ezen reklámok célja a figyelemfelkeltés és a hatékonyság növelése a videó formátum által nyújtott vizuális...

Tovább

10 tipp Google Ads kampányának optimalizálásához

A minőségi mutató és a hirdetésrelevancia javítása kulcsfontosságú, csakúgy, mint a kampányok megfelelő szegmentálása és a hirdetésbővítmények használata. Pro tippjeink kampányainak optimalizálásához.

Tovább

15 tipikus Google Ads kampányhiba

A konverziómérés hiánya, a büdzsé nem megfelelő felosztása, a kampánycélzások hiányosságai, a nem megfelelő cpc licitek és még számos más tényező is korlátozhatja kampányaink teljesítményét.

Tovább

Milyen kérdéseket tegyünk fel a PPC ügynökségünknek?

Nem csak a PPC ügynökségen múlik, hogy sikeres lesz-e az online marketing kampány. Nagyon fontos, hogy ügyfélként megfelelően informáljuk őket és tudjuk, hogy mit kell kérdeznünk tőlük.

Tovább

Tájékoztató a Covid-19 koronavírus kapcsán

Kedves Partnerük!

Sok más céghez hasonlóan, kollégáink egészségének megóvása érdekében a WebMa csapata nagyrészt home office-ban dolgozik, de a hirdetési kampányok kezelése, valamint vállalt online marketing feladataink ellátása zavartalan.

Elérhetőek vagyunk emailben és vezetékes-, valamint mobilszámainkon. A kollégáinkkal történő személyes találkozóra korlátozottan van lehetőség, de Google Meet videómegbeszélésre - egyeztetett időpontban - természetesen rendelkezésre állunk.

Tájékoztató a Covid-19 koronavírus kapcsán

Üdvözlettel:
WebMa csapata

Bezár