“Chio Mozdulj Gamer” Google Ads esettanulmány

YouTube és Google Display hirdetések

Kampányidőszak

2018. március 13-25.

Ügynökség

Avantgarde Group, WebMa

Hirdetési büdzsé

440.000 Ft

Hirdetési hálózat

YouTube, Google Display

Célcsoportok

Tipikus Gamerek és Városi Hipszterek

Termék/szolgáltatás

“Chio Mozdulj Gamer” esemény és LaserTag verseny

Eredmények

213.971 videó interakció (videómegtekintés, videó átkattintás)
49,04%-os videó interakciós arány
709.361 display hirdetés megjelenítés
0,52%-os display hirdetés átkattintási arány

További részletekre is kíváncsi a kampánnyal kapcsolatban? Töltse le a teljes esettanulmányt!

Tájékoztató a Covid-19 koronavírus kapcsán

Kedves Partnerük!

Sok más céghez hasonlóan, kollégáink egészségének megóvása érdekében a WebMa csapata nagyrészt home office-ban dolgozik, de a hirdetési kampányok kezelése, valamint vállalt online marketing feladataink ellátása zavartalan.

Elérhetőek vagyunk emailben és vezetékes-, valamint mobilszámainkon. A kollégáinkkal történő személyes találkozóra korlátozottan van lehetőség, de Google Meet videómegbeszélésre - egyeztetett időpontban - természetesen rendelkezésre állunk.

Tájékoztató a Covid-19 koronavírus kapcsán

Üdvözlettel:
WebMa csapata

Bezár