Hogyan dolgozunk

Tervezés és koncepció kidolgozás

Először is meghallgatjuk az ügyfeleket. Semmit nem mondunk addig, amíg nem ismerjük a jelenlegi helyzetet, lehetőségeket és célokat. Ezután összevetjük ezeket az információkat a piaci trendekkel és értékeljük a tapasztalatunk alapján, majd konkrét ajánlat formájában javasolunk egy szerintünk optimális megoldást. Természetesen pontosan elmagyarázzuk, hogy mit és miért javasoltunk, olyan formában, hogy bármilyen cégvezető megértse digitális marketing előképzettség nélkül is.

Megvalósítás

Az igazság pillanata, amikor az elképzelt stratégiát megvalósítjuk. Mi a teljes képet nézzük, a célunk az, hogy végül integráltan és hatékonyan működjön együtt a weboldal, kampány, mérést, stb. Számos feladatok, amelyhez rendelkezünk senior, vizsgázott Google szakértőkkel házon belül, önállóan valósítunk meg. Más munkák esetében, ahol úgy gondoljuk, hogy az adott feladathoz nincs meg a legmagasabb kompetenciánk, inkább bizonyított partnereinkkel közösen oldunk meg, ahelyett, hogy “valamilyen” megoldást nyújtanánk. Természetesen biztosítjuk az egy ügyfélkapus szolgáltatást, dedikált kapcsolattartóval.

Az ügyfeleinket partnerként kezeljük. Őszintén elmondjuk a lehetőségeket és problémákat, hogy közösen találjunk megoldást rá. Nem vállalunk lehetetlen, de szakmailag maximálisan megteszünk mindent a sikerért.

Mérés és riportok

2005-ben a WebMa analitikus marketing szolgáltatást kínált, ami jól jelzi a cég elkötelezettségét az adatokra építkező marketing stratégia iránt. Tekintettel arra, hogy szoftveres, fizikus, közgazdász háttérrel indultunk, ebben nincs is semmi meglepő, a számok világában mindig magabiztosan mozogtunk. Sok kihívást jelentett azonban, hogy az adatokból nagyon bonyolultan és sok munkával kinyerhető információkat megfelelő formában osszuk meg az ügyfeleinkkel.

Sok év tapasztalattal felismertük ennek a problémának a jelentőségét és lefejlesztettük saját riport készítő rendszerünket, a Loganist. Ennek segítségével már képesek vagyunk olyan érthető módon és formában megmutatni az üzletileg fontos információkat, amelyek alapján már egy vezető megalapozott döntést tud hozni. A közös gondolkodást elengedhetetlennek tartjuk a sikerhez.

Hogyan dolgozunk