Sun&Fun Holidays online marketing esettanulmány

Weboldal konverzió- és usability optimalizálása, Google hirdetések
(2019. szeptember-december)

Célcsoportok

nemzetközi nyaralók, célországok: Törökország, Bulgária, Egyiptom, Ciprus, Egyiptom

Eredmények

- 12%-os növekedés a weboldal konverziós arányában (árajánlatkérés, foglalás) - konverziós- és usability szempontbó weboldal javításokkal, előző év azonos időszakához képest
- 48%-os növekedés az online foglalások számában (előző év azonos időszakához képest)
- 37%-os növekedés szumma online bevételben (online foglalás), az előző év azonos időszakához képest

További részletekre is kíváncsi a kampánnyal kapcsolatban? Töltse le a teljes esettanulmányt!

Tájékoztató a Covid-19 koronavírus kapcsán

Kedves Partnerük!

Sok más céghez hasonlóan, kollégáink egészségének megóvása érdekében a WebMa csapata nagyrészt home office-ban dolgozik, de a hirdetési kampányok kezelése, valamint vállalt online marketing feladataink ellátása zavartalan.

Elérhetőek vagyunk emailben és vezetékes-, valamint mobilszámainkon. A kollégáinkkal történő személyes találkozóra korlátozottan van lehetőség, de Google Meet videómegbeszélésre - egyeztetett időpontban - természetesen rendelkezésre állunk.

Tájékoztató a Covid-19 koronavírus kapcsán

Üdvözlettel:
WebMa csapata

Bezár