- Kik vagyunk
- iWebMa Magyarország
- Online marketing állások
- iWebMa Magyarország cégadatok
- Csapat
- Szakmai elismeréseink
- Partnereink
- iWebMa UK
- Hogyan dolgozunk
- Miért mi
- Kompetenciák
- Ügyfeleink mondták
- Esettanulmányok
- Komplex online megjelenés B2B szektorban
- Sun Fun online marketing esettanulmány
- Chio Mozdulj Gamer Google Ads esettanulmány
- Egyél Mogyit termékpromóció online esettanulmány
- Magyar Termék Promóció Google Ads esettanulmány
- Magyar Termék Promóció 2018 - Google Ads esettanulmány
- Kotányi Secrets of YouTube esettanulmány
- TF Lovaskultúra Facebook esettanulmány
- Adatvédelem
Webmarketing > Magunkról > Esettanulmányok > Sun Fun online marketing esettanulmány
Sun&Fun Holidays online marketing esettanulmány
Weboldal konverzió- és usability optimalizálása, Google hirdetések
(2019. szeptember-december)
Eredmények
- 12%-os növekedés a weboldal konverziós arányában (árajánlatkérés, foglalás) - konverziós- és usability szempontbó weboldal javításokkal, előző év azonos időszakához képest
- 48%-os növekedés az online foglalások számában (előző év azonos időszakához képest)
- 37%-os növekedés szumma online bevételben (online foglalás), az előző év azonos időszakához képest