TF Lovaskultúra Facebook esettanulmány

Facebook hirdetések

Kampányidőszak

2018. július 27. - augusztus 13.

Ügynökség

WebMa

Hirdetési büdzsé

15.000 Ft

Hirdetési hálózat

Facebook

Célcsoportok

Felsőfokú végzettséggel rendelkező lovasok

Termék/szolgáltatás

TF Lovakultúra oktató, felsőfokú szakirányú továbbképzési szak (költségtérítéses)

Eredmények

Kampány elérése: 27.368 fő
Weboldal kattintás: 345 db
CPC (összes): 15 Ft
Képzésre jelentkezés: 4 db
Konverziónkénti költség: 3.693 Ft

További részletekre is kíváncsi a kampánnyal kapcsolatban? Töltse le a teljes esettanulmányt!

Tájékoztató a Covid-19 koronavírus kapcsán

Kedves Partnerük!

Sok más céghez hasonlóan, kollégáink egészségének megóvása érdekében a WebMa csapata nagyrészt home office-ban dolgozik, de a hirdetési kampányok kezelése, valamint vállalt online marketing feladataink ellátása zavartalan.

Elérhetőek vagyunk emailben és vezetékes-, valamint mobilszámainkon. A kollégáinkkal történő személyes találkozóra korlátozottan van lehetőség, de Google Meet videómegbeszélésre - egyeztetett időpontban - természetesen rendelkezésre állunk.

Tájékoztató a Covid-19 koronavírus kapcsán

Üdvözlettel:
WebMa csapata

Bezár