Magyar Termék Promóció 2018 - Google Ads esettanulmány

Kereső-, display és YouTube hirdetések

Kampányidőszak

2018. augusztus 15. - 2019. január 3.

Ügynökség

Rewart, WebMa

Hirdetési büdzsé

5.470.000 Ft

Hirdetési hálózat

Keresőhirdetések, Google Display hirdetésesk, YouTube hirdetések

Célcsoportok

Nem publikus

Termék/szolgáltatás

“Szívezd ki Magyarországot” országos termékpromóció, “Magyar Termék” védjegyes termékek részvételével.

Eredmények

A Google hirdetésekből a 2017-es kampányhoz képest

- 16%-kal kevesebb hirdetéskattintást,
- változatlan mennyiségű weboldal munkamenetet,
- 432%-kal magasabb célkonverziós arányt (regisztráció + kódfeltöltés + kuponigénylés),
- 438%-kal több célteljesülést,
- valamint 685%-kal magasabb összértékű célteljesülést értünk el (azonos célértékek mellett).

További részletekre is kíváncsi a kampánnyal kapcsolatban? Töltse le a teljes esettanulmányt!

Tájékoztató a Covid-19 koronavírus kapcsán

Kedves Partnerük!

Sok más céghez hasonlóan, kollégáink egészségének megóvása érdekében a WebMa csapata nagyrészt home office-ban dolgozik, de a hirdetési kampányok kezelése, valamint vállalt online marketing feladataink ellátása zavartalan.

Elérhetőek vagyunk emailben és vezetékes-, valamint mobilszámainkon. A kollégáinkkal történő személyes találkozóra korlátozottan van lehetőség, de Google Meet videómegbeszélésre - egyeztetett időpontban - természetesen rendelkezésre állunk.

Tájékoztató a Covid-19 koronavírus kapcsán

Üdvözlettel:
WebMa csapata

Bezár