iWebMa Magyarország

Az iWebMa Magyarország Kft. 100%-ban a londoni székhelyű iWebMa Ltd. tulajdona. Mindkét társaság tulajdonosai magyar szakemberek, akik sok éves releváns tapasztalat után döntöttek egy olyan analitikus keresőmarketing cég megalakítása mellett, amely a mérhető és számszerűsíthető eredményeket helyezi a középpontba. Az internet technológiák, webes fejlesztések, hálózati rendszerek, hagyományos marketing és média, üzleti tanácsadás, matematikai logika, bank és pénzügyi technológia területen megszerzett tudásunkat és tapasztalatainkat felhasználva 2005-ben kezdtünk el WebMa név alatt kizárólag keresőoptimalizált üzleti honlapok építésével foglalkozni.

Az első időszakban elsősorban a mikro-, kis- és középvállalkozások figyelmét keltette fel a keresőoptimalizálás. Ők már korán felismerték, hogy a számukra megfizethetetlenül magas belépési korlátokkal rendelkező hagyományos médiával szemben, a keresőmarketing segítségével relatív alacsony költéssel is óriási eredményeket érhetnek el. A korrekten elvégzett, minőségi szolgáltatás gyors, mérhető eredményeket produkált, már az első 3-6 hónapos időtávban 200-400%-os pozitív megtérüléssel járó optimalizálás egyre növekvő népszerűségre tett szert. A teljesség igénye nélkül a következő iparágakban szereztünk tapasztalatokat:

  • Egészségügyi szolgáltatás – fogászat, plasztikai sebészet, alakformálás
  • Autóipar – márkakereskedés, autóbérlés, autó finanszírozás, készletgazdálkodás
  • Turizmus – hotel, utazási iroda – kiutaztatás, beutaztatás, repülőjegy, apartmanbérlés
  • Pénzügyi szolgáltatás – biztosítás, hitelezés, befektetés
  • Ingatlan – forgalmazás, finanszírozás
  • Lakberendezés – teljes spektrum
  • Telekommunikáció
  • Ügyviteli, számlázási és ERP rendszerek
  • Wellness termékek, szolgáltatások
  • Szállítmányozás, logisztika, fuvarozás
  • Csomagolástechnika
  • Biztonságtechnika, épületautomatika, vagyonvédelmi rendszerek
  • Ipari rendszerek – raktártechnika, vonalkódtechnika
  • Építőipar – kivitelezés, szigeteléstechnika, sportpálya építés és karbantartás
  • Fogyasztói kiskereskedelmi termékek – élelmiszerek, hungarikumok, számítástechnikai termékek, nyomtatástechnika, egyedi kézművesség

A magyar nyelvű piacon elért sikerekre támaszkodva bővítettük tevékenységünket angol, német, spanyol, olasz, orosz, román nyelvű oldalak készítésével, amely nyelvek a sokkal szélesebb, fejlettebb piac és a sokkal élesebb versenyhelyzet folytán lényegesen komolyabb kihívást jelentettek. Kérjük, tekintse meg keresőmarketing tevékenységünk referenciáit!

A Google és a hozzá kapcsolódó marketing szolgáltatások egyre növekvő népszerűségére a nagyobb vállalatok is kezdtek felfigyelni, így új honlap készítés vagy online marketing kampány tervezés esetében már igyekeztek keresőmarketing szaktudással is rendelkező partnereket találni. Bár közép- és nagyvállalatok esetében még ritkán találkozhatunk azzal, hogy teljes online stratégiájukat a keresőmarketingre alapozzák, már számos területen sikerült tapasztalatot szereznünk nagyvállalati megbízóinknak köszönhetően. (Néhány megbízónk: Biztositas.hu, Cerbona zRt., Graboplast zRt, Santander Consumer Finance, Kulcssoft, Nyaralunk.hu, Ceressütő vagy MaxCity.)

Az internet marketing egyik sajátossága a rendkívül gyors technológia fejlődés, amely természetszerűleg magával vonja a hozzá kapcsolódó szolgáltatások fejlődését is. A Google Analytics tömegek számára történő elérhetősége, valamint a blogok, közösségi oldalak és videómegosztók óriási népszerűsége olyan új módszerek megtanulását és használatát igényelte, mint az analitikus elemzői szolgáltatások, blogmarketing, videomarketing vagy akár vírusmarketing komplex alkalmazása.

Mindeközben a "hagyományos keresőmarketing" piaca is drasztikusan átalakult, a legtöbb esetben nem csak a versenyzők száma, hanem az emberek figyelméért harcoló oldalak minősége is magasabb lett, és ezzel párhuzamosan egyre több fizetett hivatkozás is megjelenik alternatívaként – mindegy milyen iparágról vagy keresési kifejezésről beszélünk. Mit jelent mindez?

Ahhoz, hogy sikerrel felvehessük a versenyt a konkurenciánkkal egy profi, teljes körű és folyamatos keresőmarketing stratégia szükséges. Sokkal komolyabb befektetés és munka szükséges az áttörő eredmények eléréséhez, viszont egyre nagyobb piacon és egyre szofisztikáltabb módszerekkel érhetjük el a potenciális ügyfeleket.

A minőségi keresőmarketing szolgáltatás, amely analitikus elemzésekre és folyamatos monitoringra támaszkodik soha nem volt fontosabb, mint jelenleg. A gazdasági nehézségek és büdzsé lefaragások még inkább a mérhető, gyors pozitív megtérülést biztosító, költséghatékony megoldásokra irányították a figyelmet, úgy Magyarországon, mint világszerte.

Az iWebMa csapata küldetésének tartja a keresőmarketing etikus és szakmai elveinek, valamint folyamatának megismertetését és népszerűsítését annak érdekében, hogy minden érdeklődő hozzájuthasson a korrekt információkhoz. Ennek érdekében igyekszünk minél részletesebb tartalommal szolgálni jelen weboldalunkon is, illetve szakmai partnereink segítségével az üzleti és marketing döntéshozók, vállalkozók figyelmét is felhívni a keresőmarketing fontosságára.

Tudjon meg többet rólunk!