- Online marketing tanácsadás
- Online marketing tréning
- Google Ads
- YouTube hirdetések
- Google Analytics
- Facebook hirdetések
- Tiktok hirdetés
- Waze hirdetés
- Linkedin hirdetések
- Twitter hirdetések
- Quora hirdetések
- Piac és versenytárs elemzés
- Üzleti profil alapján
- Online marketing probléma szerint
- Kereső- és konverzió-optimalizált weboldal készítése
- Komplex csomagok
Webmarketing > Szolgáltatások > Üzleti profil alapján > B2B online marketing
B2B online marketing megoldások
Segítünk elérni üzleti céljait a digitális marketing segítségével! Adatvezérelt, ROI-fókuszú, komplex megoldások a B2B hirdetők sajátosságaira szabva! Hiszünk az adatokon alapuló, tervezhető B2B online marketingben és az innovatív technológiákban, amelyeket kipróbált módszertanunkkal és tapasztalatunkkal ötvözve, kreatív módon alkalmazva minőségi B2B üzleti leadeket tudunk generálni ügyfeleinknek.
Várjuk megkeresését, hogy közösen megtervezhessük hatékony online marketing kampányait!
év szakmai
tapasztalat
ügyfélmegtartási
arány
elégedett ügyfél
20 országban
célpiaci
tapasztalat
Mit kínálunk?
- Minősített B2B leadek számának növelése a digitális csatornákból
- Komplex B2B online marketing stratégia tervezése
- Online leadgeneráló kampányok tervezése és kivitelezése
- Leadszerzésenkénti költség csökkentése
- B2B online marketingre fordított büdzsé ROI javítása
- Átlátható folyamatok és vezetői riportok
- Teljes transzparencia
- Proaktív megközelítés
- Rugalmas, ügyfélcentrikus projekt menedzsment
A WebMa több mint 17 éve dolgozik B2B ügyfelekkel digitális területen. Pontosan értjük a B2B piac problémáit és nehézségeit, illetve ismerjük azokat az eszközöket és módszereket, amelyekkel maximalizálni tudjuk a hatékonyságot.
Felturbózná B2B online marketing tevékenységét? B2B leadgeneráló kampányt tervez? Töltse le ingyenes ebook-unkat, amely segít az elindulásban!
Elégedett ügyfeleink B2B iparágban
Kiemelt kompetencia területek
- Szoftver/IT
- Gépipar/ipari berendezések
- Mezőgazdasági gyártók
- Logisztika/szállítmányozás
- Autóipar
- Raktártechnika
- Bigdata/Business Intelligence
- Pénzügyi szolgáltatások
A közös munkát rugalmas hozzáállás és gyors válaszidő jellemezte, melynek köszönhetően könnyedén sikerült megvalósítani elképzeléseinket. Elégedettek vagyunk a nyújtott szolgáltatással és az új weblapunkkal, amellyel olyan termékeinket is bemutathatjuk, amelyeket eddig nem tudtunk.
Az iWebMa Magyarországgal több, mint 5 éve dolgozunk együtt többek között a Google Ads kampányaink tervezésében, bonyolításában. Az általuk specifikált és kivitelezett Google Ads médium az elérni kívánt célcsoportok teljes vertikumát szólítja meg és éri el sikeresen. Ügyfeleink visszajelzései bizonyítják, hogy az általunk publikált információk, hirdetések ezen csatornán át sikeresen jutnak és jutottak el partnereinkhez.
Korábban saját erőből próbáltuk megoldani weboldalunk marketingjét, azonban ez kevés eredményt hozott. Amióta a WebMára bíztuk a keresőoptimalizálást és a hirdetési kampányainkat, érezhetően megnőtt a potenciális érdeklődők száma, és mindez költséghatékonysággal párosult.
“A webma csapatával a sokadik nemzetközi b2b lead generáló kampányt csináljuk. Volt módom dolgozni 15-20 ügynökséggel Európa-szerte, és nyugodtan mondhatom azt, hogy a Webma a legjobbak közé tartozik. Magyar viszonylatban nálunk ők a preferált performance ügynökség, ha eredményt szeretnék.”
Komplex szolgáltatások
Kiegészítő szolgáltatások - stratégiai partnereken keresztül
Töltse le ingyenes B2B online marketing esettanulmányunkat!
Dióhéjban a B2B-ről
A B2B egy nagyon speciális terület az online marketingen belül, ami teljesen máshogy működik, mint a B2C. Mivel az ügyfeleink nem magánemberek, hanem cégek, vállalatok, teljesen máshogy működik a döntéshozatali és értékesítési ciklus, mint B2C esetén. Melyek is a legfontosabb különbségek?
- B2B digitális marketing projektek esetén jellemzően komolyabb értékű, az ügyfél vállalatának tevékenységére hosszútávon is nagy hatást gyakorló vásárlási döntést kell hozni - ennek megfelelően a döntéshozatali ciklus sokkal hosszabb, mint B2C online marketing projektek esetén.
- A döntéshozatal előkészítése nem csak hosszabb, hanem bonyolultabb is, mert jellemzően több személy/divízió szempontjának kell megfelelnünk.
- Sok esetben az elsődleges információ begyűjtés olyan személy végzi házon belül, aki nem feltétlen az adott terület specialistája, a kiértékelést viszont már egy szakmailag kompetens csapat.
- A B2B online marketingben kiemelt szerepe van a content-, vagy más néven tartalom marketingnek. Számos komoly kutatás bizonyítja, hogy a döntéshozók átlagosan akár 10-12 különböző tartalmat “elfogyasztanak”, mielőtt meghozzák azt a döntést, hogy melyik beszállítóval szeretnétek üzletet kötni.
- Az egyes döntéshozatali fázisokban teljesen más típusú tartalmakra van szükség - a fázisok első szakaszában elsősorban edukációs jellegű cikkekre, míg a későbbiekben az egyre konkrétabb, a választást elősegítő esettanulmányokra.
- A B2B üzleti döntéshozók egyre fiatalabbak, különösen akik a döntés előkészítő szakaszt végzik, így kiemelt figyelmet kell fordítanunk a mobilmarketingre.
A WebMa az egyik legnagyobb B2B online leadgenerálási tapasztalattal rendelkező stratégiai- és performance online marketing ügynökség a hazai piacon.
Versenytárs kutatás
A sikeres stratégia kialakításához elengedhetetlen a versenytársak pontos ismerete. Kutatásun során meghatározzuk a legfőbb versenytársakat, valamint elemezzük verseny előnyeiket és hátrányaikat.
TovábbSEO audit
A weboldalak keresőoptimalizálása elengedhetetlen ha sikeres online jelenlétet szeretnénk elérni. SEO audit szolgáltatásunk esetében segítséget nyújtunk, milyen módosításokat érdemes végre hajtani a hatékonyság növelése érdekében.
TovábbKulcsszókutatás
A hatékony kampányok alapja a megfelelő célzás, amelyhez a kulcsszavak elengedhetetlenek. A kutatás során feltérképezzük az adott iparág legnépszerűbb kulcsszavait, hogy a várt sikerek ne maradjanak el.
TovábbHogyan lehet célozni a Google Ads hirdetést
A keresőben jellemzően azt tudjuk megadni, hogy milyen keresési kifejezés begépelésekor jelenjen meg egy hirdetésünk. Természetesen itt is számos finom beállításra van lehetőség - pontosan mit írjanak be...
TovábbGoogle hálózatok
Alapvetően két fő hálózatot különböztetünk meg: a keresési (Search) és a tartalmi (Display) hálózatot. Ennek megfelelően a hirdetések vagy a keresőben vagy egy weboldalon jelennek meg, annak...
TovábbAnalytics és Google Ads
A Google Analytics egyik legnagyobb erőssége, hogy könnyen integrálható a Google Ads rendszerrel, aminek köszönhetően a Google Ads kampányokban nem csak a kattintásokat tudjuk kiértékelni, hanem akár azt is...
TovábbMiben különbözik a B2B marketing a B2C-től?
A B2B marketing sok tekintetben különbözik a bevált B2C gyakorlatoktól, pl. ügyféléletciklus, a vásárlók jellemzői, motivációik, illetve a potenciális vásárlók viselkedése szerint. Ezeket ismertetjük blogcikkünkben.
TovábbLead-generálás a B2B piacon
A lead-ek egyet jelentenek a lehetőséggel új üzletek megkötésére, üzleti bevétel elérésére. Minden B2B célja minőségi lead-ek szerzése alacsony átlagköltséggel. Olvassa el stratégiai tippjeinket ehhez.
TovábbLeadek és lead-generálás a B2B piacon
Lead-nek nevezünk minden olyan potenciális ügyfelet, aki valamilyen formában már érdeklődést mutatott a céggel vagy a cég termékével/szolgáltatásával kapcsolatban. Cikkünkben hasznos tippeket kaphat a lead-ek értékeléséhez.
Tovább