- Online marketing tanácsadás
- Online marketing tréning
- Google Ads
- YouTube hirdetések
- Google Analytics
- Facebook hirdetések
- Tiktok hirdetés
- Waze hirdetés
- Linkedin hirdetések
- Twitter hirdetések
- Quora hirdetések
- Piac és versenytárs elemzés
- Üzleti profil alapján
- Online marketing probléma szerint
- Kereső- és konverzió-optimalizált weboldal készítése
- Komplex csomagok
Webmarketing > Szolgáltatások > Linkedin hirdetések
LinkedIn hirdetések
Hatékony B2B online marketing LinkedIn hirdetésekkel
A LinkedIn szinte megkerülhetetlen platform, ha B2B iparág online marketing tevékenységéről van szó. A vállalati LinkedIn oldal éppoly fontos, mint a speciális szakmai célcsoportok elérésére alkalmas fizetett LinkedIn hirdetések. A legújabb hirdetési megoldások, a profi kampánycélzások és a legmegfelelőbb kampányformátumok kiválasztása mind kulcsfontosságú a siker szempontjából. A LinkedIn nem olcsó hirdetési platform, egyetlen hirdetéskattintásért átlagosan 1-2 eurót kell fizetnünk, így valóban fontos, hogy a bevált gyakorlatokat alkalmazzuk, szükség szerint a terület szakértőinek bevonásával.
Korábban saját erőből próbáltuk megoldani weboldalunk marketingjét, azonban ez kevés eredményt hozott. Amióta a WebMára bíztuk a keresőoptimalizálást és a hirdetési kampányainkat, érezhetően megnőtt a potenciális érdeklődők száma, és mindez költséghatékonysággal párosult.
“A webma csapatával a sokadik nemzetközi b2b lead generáló kampányt csináljuk. Volt módom dolgozni 15-20 ügynökséggel Európa-szerte, és nyugodtan mondhatom azt, hogy a Webma a legjobbak közé tartozik. Magyar viszonylatban nálunk ők a preferált performance ügynökség, ha eredményt szeretnék.”
Mit kínálunk?
- Kampánystratégia tervezése LinkedIn csatornára vagy komplex B2B online marketing stratégiai tervezése
- Weboldal, landing oldal alkalmassági elemzése és optimalizálása a hirdetési kampányok indítása előtt
- LinkedIn kampánytervezés (a kitűzött üzleti célokhoz illeszkedve)
- LinkedIn oldali konverziómérések felállítása
- Linkedin hirdetési kampány felállítása
- LinkedIn kampányok kezelése, optimalizálása, kampányriport és javaslatok a teljesítmény növelésére
Amennyiben Önnek nem csak egy digitális marketing ügynökségre, hanem egy megbízható, profi partnerre van szüksége B2B területen, vegye fel velünk a kapcsolatot!
Elégedett ügyfeleink B2B iparágban
Kiemelt kompetencia területek
- Szoftver/IT
- Gépipar/ipari berendezések
- Mezőgazdasági gyártók
- Logisztika/szállítmányozás
- Autóipar
- Raktártechnika
- Bigdata/Business Intelligence
- Pénzügyi szolgáltatások
Komplex szolgáltatások
Nem tudja mérni az online eredményeit? Kérjen Analytics tanácsadást és segítünk megoldani a problémáját!
ÉrdekelStratégiai tanácsadás
Amennyiben átfogó, a vállalat egész online marketing stratégiáját érintő változtatásokban gondolkodik, érdemes igénybe venni online stratégiai tanácsadás szolgáltatásunkat.
TovábbQuora hirdetések
A Quora releváns hirdetési platform lehet kifejezetten B2B hirdetők számára, külföldi célpiacokon. Ez a speciális platform számos B2B szektorban értékes leadeket hozhat.
TovábbTwitter hirdetések
A Twitter speciálisan bizonyos célországokban, pontosan meghatározott szakmai célcsoportok elérését tudja célzottan biztosítani (pl. IT, marketing). Ha USA piacra dolgozunk, akkor szintén logikus választás lehet a Twitter hirdetés.
TovábbHatékony érkezési oldal
Az érkezési oldal honlapunknak az az oldala, amelyre a látogató a linkre – Pay Per Click hirdetésre, keresőbeli találatra, bannerre stb. – kattintva megérkezik. Az érkezési oldal célja, hogy konkrét...
TovábbTöbb csatornás konverzió elemzés
Ahhoz, hogy világos képet kapjunk arról, melyik csatorna mennyiben járult hozzá egy-egy konverzióhoz a weboldalunkon, többcsatornás konverzió elemzést kell végeznünk, illetve figyelembe vennünk az ún. attribúciós modelleket.
TovábbMi is az a Google Analytics
A Google Ads a legnagyobb és legismertebb keresőmotor, a Google online hirdetési rendszere, amely napjaink internet felhasználóinak több, mint 90%-át eléri. A rendkívüli lefedettségnek köszönhetően...
TovábbLinkedIn vagy Facebook? - Tippek B2B marketinghez
Visszatérő kérdés ügyfeleink részéről, hogy B2B marketingben vajon a Facebook vagy a Linkedin csatornát érdemes használniuk üzleti célcsoportjuk elérésére.
TovábbB2B lead generálás a LinkedIn-en
Ha a célcsoportunk a B2B szektor, akkor érdemes LinkedIn jelenlétben és hirdetésekben is gondolkodnunk. Ismerje meg a LinkedIn hirdetések alapjait.
TovábbLinkedIn videóhirdetés - új eszköz a B2B marketingben
A Facebook videós hirdetéformátumához hasonlóan már a LinkedIn-en, B2B hirdetések számára is elérhetővé vált a népszerű videós hirdetésformátum.
Tovább